Epilady of Silk-Epil?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Welk epileerapparaat gebruik je?

Epilady
14
67%
Silk-Epil
7
33%

Totaal aantal stemmen: 21

Sticky
ForumFan

Epilady of Silk-Epil?

Bericht door Sticky »

Tsja, wat moet ik erover schrijven?
Ik ben van plan om zo'n martelapparaatje aan te schaffen, en vraag me af welke het beste resultaat geeft en de minste pijn.
En ik vraag me af of de luxe uitvoeringen echt beter zijn dan de simpele.

Iemand ervaring met allebei?
Of wat gebruik je zelf?

Sticky
Vrouw
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ik heb beide apparaten maar ik gebruik altijd de epilady, Waarom?
Wel de epilady pakt bij mij alle haren terwijl de silk-Epil dat niet doet. en de silk laat strepen achter op de oppervlakte van mijn benen. de epilady doet dat niet.
Het enige is dat na verloop van tijd de haartjes dunnere worden en dan niet meer gepakt worden ddoor beide apparaten. En dan moet je een keertje met de mes scheren.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Tot nu toe gebruik ik geen van beiden, daar ik nog lekker behaard blijf rondlopen.

Niet dat ik iets tegen scheren/ontharen heb, maar ik ben gewoon lui aangelegd.Ook mijn baard gaat er regelmatig niet af.

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

ik heb beide geprobeerd en merk niet echt een verschil
merk wel dat idd de silk epil moeite heeft alle haren te pakken
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Hi Sticky :wink: :D
Ik gebruik zelf zo'n epilady-achtig apparaatje (eentje van Philips), met de silk-epil heb ik geen ervaring. Eigenlijk is dat vooral omdat ik wel tevreden ben met het machinetje dat ik heb. Af ent toe slaat die wel eens een haartje over, maar het meeste gaat wel makkelijk weg. Maar zoals ik al eens gezegd had, de eerste paar keren lijkt het veel werk en valt het resultaat wat tegen, maar is een kwestie van volhouden en regelmatig bijhouden, dan ziet het er wel netjes uit. Maar vier weken lang gladde benen zoals beweert wordt in de reclame, dat haal ik echt niet... :-? :-?
En de pijnvraag, eigenlijk alleen bij de bikinilijn ... :wink: voel ik wat. Voor de rest is zo'n epilady ding uitstekend geschikt voor willekeurig ieder andere plekje op het menselijk lijf :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Heb een tijd lang de silk-epil gebruikt tot mijn hondje het nodig vond om er aan te gaan knagen :D . Wat ik het nadeel van het geheel vond is de lange tijd die ik er voor nodig had om mijn benen etc te doen. Ook hou ik regelmatig rode bultjes tijdelijk. En ook de bewering van 4 weken gladde benen klopt bij mij niet. Na een weekje komen de stoppels er al weer door. Nou ja hij is toch kapot ens sinds die tijd gebruik ik de Body-groom van Philips. Even scheren en klaar is kees. Natuurlijk komen ze ook snel weer terug en echt glad is het niet. Gelukkig begin ik veel en veel meer damesbroeken te dragen dus zo'n probleem is het niet meer. En trouwens de zomermaanden zijn binnenkort ook weer voorbij :cry: :) :( :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Hmm ideetje voor subforum "Gebruikerstests" ? Hoe dan ook ik volg dit topic met belangstelling aangezien ik zo'n apparaatje nog niet heb en dat geklieder met wasstrips wel superlang duurt (jaja, wie mooi wil zien moet pijn lijden/wachten/enz)

wat betreft de bultjes... dat riekt naar ingroeiers en ik kan eigenlijk alleen maar aanraden om regelmatig te scrubben, ook met scheren indien van toepassing.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

mireille schreef:... dat geklieder met wasstrips wel superlang duurt (jaja, wie mooi wil zien moet pijn lijden/wachten/enz)
... en veel geld uitgeven .... :-? :wink:
nee, serieus, naast het feit dat ik al heel snel genoeg had van dat onhandige gepruts met die koude wasstrips, zijn die dingen ook nog eens erg duur (zeker die van Veet....), zo'n apparaatje vond ik dan toch een betere investering :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik gebruik een Epilady.
was een aanbieding van de kruidvat en ben er nog steeds te vreden over.
Leanne
ff weer wat posten

Bericht door Leanne »

Ik laat elke vier/vijf weken mijn benen harsen. Niet duur en lekker lang resultaat! (Doe ik meteen een 'facial' met wenkbrauwen, lekker tutten en zo...)

LEE
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

nee hoor Mirielle, het zijn de bultjes die ontstaan door het uittrekken van de haarzakjes. Deze blijven bij mij nogal lang zichtbaar en als je steeds met bijv. korte mouwen werkt is het wel heel erg opvallend (nogal een arm beharing :cry:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Ik heb een Braun Silk-épil X'elle. Best wel een mooi ding vergeleken met mannelijke scheerapparaten. Ik heb 1x mijn benen ermee gedaan. De pijn valt op zich wel mee. Vreemd genoeg heb ik minder haren gekregen op mijn benen. Terwijl ik normaal echt veel haren had op mijn benen. :-?

Eigenlijk wil ik ook mijn oksel doen met die Silk-épil.
Eigenlijk durf ik dat niet vanwege de (verwachte) pijn :oops:
Ik heb een Body-Groom gekocht, waarvan ik mijn oksels iig beter kon scheren. Met een Mach 3 scheermesjes kreeg ik wondjes bij mijn oksels.

Het enige echte minpunt van de Silk epil. Het is niet draadloos. Daar had ik niet bij stilgestaan toen ik deze Braun kocht.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Ik heb een silk epil. Niet alle haartjes worden gepakt inderdaad, ik dacht ik moet meer oefenen, blijkt dus aan het ding te liggen. Sommigen hier vinden de epilady beter. Hebben nog meer mensen ervaring hiermee?
Groetjes,
Anja
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Ik heb de Philips Satinelle ICE ( met zo'n ijsblok dat je er op kunt klikken ), en die doet het prima.. pijn doet het eigenlijk alleen aan de zijkant van m'n billen.. dat is een gemeen plekje.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Bij mij breekt een groot gedeelte van de haartjes af.
Gevolg, rode vlekjes en een dag of 2 later weer stoppels.
Harsstrips idem met een sterretje en het is best een geklieder en relatief duur.

Wederom, het kost wat meer tijd maar.., de pincet dan maar weer.
2+ weken houdbaar. :D
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Plaats reactie