Dat je niet naar Cassandra gaat voor je foundation.Frederique_ schreef:Ik heb een -wattuh?- blik op de wereld?
Sticky
Moderator: Moderators
Ware panglossiaans optimisme op zijn beste. Het is mooi dat je zo denkt.Frederique_ schreef:En verder denk ik dat transseksualiteit ook een voordeel kan zijn. Wat een transseksueel meegemaakt hebt heeft niet iedereen meegemaakt. Je moet er stevig voor in de schoenen staan. Wie het overleeft en wie dan kan overbrengen dat hij/zij die kracht ook t.b.v. een nieuwe werkgever kan gebruiken heeft zeker een pré t.o.v. andere kandidaten.
Coco schreef:Ja hoor, die klepel hangt wel ergens.
Hé, kanjert! Daar ben je weer. Ik heb jou ook gemist. Nu wordt het hier weer een stuk gezelliger .Janiek2 schreef:Coco schreef:Ja hoor, die klepel hangt wel ergens.
Hoi allemaal! Ik ben net terug van vakantie en heb jullie natuurlijk errug gemist. Anderhalve bladzijde aan draden om weer op te pikken (no pun intended), pfoei! Op het eerste gezicht zeer vertrouwde kost: heerlijk na al die buitenlandse buitenissigheden.
Gelukkig is daar Coco: het is alsof ik in dat ene korte zinnetje een heel beiaard hoor klingelen. Mozart, als je het mij vraagt....