ff bij kletsen

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Petratv
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: wo okt 09, 2002 23:28
Locatie: Venlo

ff bij kletsen

Bericht door Petratv »

Hallo dames

Sinds mij laatste berichtje is er eigenlijk best wel veel gebeurd.
Daarin vertelde ik dat Bonnie het even wat rustiger aan wilde doen en dat had ze ook nodig , die lieve schat van mij.

Nou we hebben het toen een paar weekjes rustig aan gedaan, dat heet er zoweinig als mogelijk over praten alleen als zij er mee kwam hebben we het over mijn crossdressen gehad, en dat heeft erg goed gewerkt moet ik zeggen.

In deze periode heeft ze ook veel met Tessa en Bibi gepraat en dat heeft haar ook erg veel geholpen, Tessa is overigens de vrouw van Amber welke we op een erg leuke manier ontmoet hebben en die ons erg dierbaar zijn geworden, mede omdat we er naast Bibi erg goed mee kunnen praten maar ook om dat het lieve mensen zijn in ons aller schuitje:

Nou vorige week was het dan eidelijk zover Tessa en Amber waren zaterdags bij ons geweest en dat was super gezellig.

Nadat zij zondagmorgen naar huis waren begon het wel erg te kriebelen bij mij, maar niks gezegd tegen Bonnie hoor.

Nou zondag avond gingen we erg vroeg naar bed, dat had tot gevolg dat we over mijn cd aan het praten kwamen en toen zei Bonnie pak je make-up koffertje eens even, nou toen begon het feest.

Ze heeft me helemaal opgemaakt en daarna hebben we ook de rest van de metamorfose kompleet gemaakt,ik wist niet wat mij overkwam want dit had ik dus helemaal niet verwacht , omdat ze het er zo moeilijk mee heeft, vooral omdat het nog allemaal zo vers is.

Maar goed daar liep ik dan op mijn nieuwe pumps mijn pruik en prachtige jurk ( die Bonnie voor mij kocht ) met mijn hoofd in een roze wolk, zo heb ik de hele avond samen met mijn schat zitten kletsen zalig gewoon.

Bonnie heeft toen ook nog een tijdje met Bibi aan de foon gehangen, en daar kreeg ze gelijk alweer de volgende uitdaging op haar toch al zo volle bordje , een avondje T&T partij .
Nou wie weet zie ik jullie daar ook ooit nog eens allemaal kunnen we dan gezellig face to face bij kletsen.

Dat was het voor nu, houd jullie wel op de hoogte van de vorderingen,
Tot schrijfs (of misschien tot ziens)

Lieve groetjes voor jullie en jullie partners
En als ik hier even niet meer ben Prettige feestdagen

PetraTV
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hoi, Petra,

Het doet mij deugd om jouw relaas te lezen. Het geeft aan hoe belangrijk het is dat zowel wij als onze partners rekening houden met elkaar. Het is hartverwarmend te lezen dat ondanks alle issues dat het t-zijn met zich meebrengt, jullie toch samen iets moois van zien te maken.

Ook is het duidelijk hoe belangrijk het is dat zowel wij als onze partners ondersteuning vinden van soort- of lotgenoten. Zoals je misschien hier of op mijn website hebt gelezen, hebben mijn vrouw Terri en ik ook een soortgelijk traject doorgelopen -- tot en met mijn eerste keer uit, bij het feest van Travestie.org in Moordrecht. Zover waren wij nooit gekomen zonder de hulp van de mensen hier, in het bijzonder Paula en, voor mijn vrouw, Bibi.

Pas hebben wij ook een nieuwe mijlpaal bereikt -- van de week heeft Terri een aantal malen dingen van mij geleend: een truitje, oorbellen en een armband, en mijn lippenstift! -- what are (girl)friends for, toch :wink: ?

Heel veel plezier met de feestdagen,

Lisa (met een "S")
Laatst gewijzigd door Lisa met een S op ma dec 16, 2002 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
If all else fails, buy new shoes
Paula
Eredivisie
Berichten: 513
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00

Bericht door Paula »

Hi Petra,

Ik vind het heel leuk om je verhaal hier te lezen. Wat ik vooral leuk vind is dat wij elkaar nog nooit gesproken hebben, terwijl onze vrouwen alle ins en outs bespreken :oops: Een leuke manier van kennismaken dus.

Ik vind het heel prettig voor je dat het onderwerp bij jou thuis zo goed bespreekbaar is en dat Bonnie je zelfs bijstaat. Maar, ik weet zeker dat dat voor haar een heel proces is, waarin ze haar ups en downs zal hebben.

We moeten maar snel iets definiefs gaan afspreken. Ik weet zeker dat de kilometerkosten niet in verhouding tot de telefoonkosten van onze vrouwen staat :wink: De KPN is in ieder geval tevreden met deze ontwikkelingen :lol:


Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
tessamber
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 15:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door tessamber »

Hiiii Petra en Paula,

Volgens mij weten jullie alles al van elkaar van ons de Partners,dus de kilometer kosten kunnen jullie je ook besparen hihihihihi. :oops:

Jullie zijn wel blij met ons :lol:

Zoals je al vertelde Paula de ptt is blij met ons hoor,en jullie zijn wel blij, :roll:

Jullie zijn wel blij dat de partners het zo goed met elkaar kunnen vinden hihihihiiToch???? :lol:


Lieve Groetjes Tessa
Partner van een Cd
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Goh, Petra en Paula, het klinkt wel een beetje bijbels. Nog een Lucy en Mathilde vinden en wij hebben iets.

Het doet mij denken aan een oude mop:

Een man overlijdt plotseling, komt in de hemel, waar hij te horen krijgt dat hij te vroeg is overleden en terugmoet. Eenmaal terug op aarde, is iedereen erg benieuwd naar zijn ervaringen. Dus wordt hij over alles gevraagd, tot en met De Vraag: "heb je God ontmoet?"

Hij antwoord: "Ja, dat heb ik".

Zij vragen door, "en, hoe is hij?" ----

Zijn antwoord is:






"Zij is zwart."


Lisa (met een :P )
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie