Uw pizza is klaar meneer! Auw! Eet smakelijk mevrouw! Zucht.

Algemeen

Moderator: Moderators

Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

mimi schreef:hoi hoi
Ik vroeg het me slechts af hoe mensen hier op het forum er tegen aan kijken als ze mij zien...ook verschillend dus :) , dit leert mij dat het niet echt persoonlijk is bedoeld maar meer iets is,.. van zou ze.....en hij zijn??
Wat maakt het nu uit of je een hij of een zij bent.
We zijn toch allemaal mensen. Volgens mij ben je heel erg onzeker over je zelf dat je, jezelf dit allemaal afvraagt.
Helaas word door de reactie's van anderen je maar meer onzeker door.
Ik zou me daar niet druk om maken. Op het prikbord heb ik je fototje gezien en je bent gewoon een vrouw.

Ik denk omdat zo iets in de lellebel gebeurde dat die gene zo erg aan jou getwijfeld had, en dacht dat je geen TV of TS was, dat hij daarom in je kruis greep.
Die vent had zeker een glaasje te veel op en zag alles dubbel.
Quintero
is nieuw hier

Bericht door Quintero »

Ik denk dat het inderdaad een rare gedachte zou zijn als je als travestiet of transsexueel door ieder voor een echte vrouw aangezien zou worden. Zaken als je stem, je uiterlijk enz. spelen daarin een grote rol. Ikzelf heb er weinig moeite mee als ik een travestiet zie lopen of een transsexueel. In Eindhoven waar ik woon is de populatie Travestieten enz. ook een stuk kleiner. Ikzelf ben zoekende naar mijn identiteit en ik voel ook dat ik wel wat vrouwelijke gevoelens heb. Ik denk dat het een kwestie is van doorzetten je niets aantrekken wat anderen van je zeggen/denken. Dit is natuurlijk nog een stuk moeilijker dan een man of vrouw. Je moet doen wat je het fijnste vindt. En als je je vrouw voelt straal je dat ook uit. En zodoende zul je minder negatieve reacties ontvangen. Als je je goed voelt straal je dat ook uit namelijk.
Quintero
is nieuw hier

Bericht door Quintero »

nn
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Kansloos..

Sinds ik om ben heb ik het woordje meneer nog niet meer gehoort. Laat staan hem/hij ect. 8)
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Kimyy schreef:Kansloos..

Sinds ik om ben heb ik het woordje meneer nog niet meer gehoort. Laat staan hem/hij ect. 8)
ik een keertje :P
toen stond ik in de supermakt waar ik werk achter de broodrekken dingen te vullen en aan de andere kant liep een man die mij niet echt kon zien hij had me niet eens gezien en riep 'meneer... waar staat hier de wc papier'
ik kwam te voor schijn van achter de broodkarren...
"oow meiske...khad je niet gezien ik riep maar wat" :P
Plaats reactie