Kimyy HARTJE Laura_girl_19

Algemeen

Moderator: Moderators

Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

aaaaaah lief hea xD :P
:) :) :) :) :)
8)
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Is wel schattig hoor ......

Het voelt wel goed om jullie als vriendinnen samen te zien op een foto.
Ik ken jullie verder niet, maar ik denk niet dat veel 'gewone burgers' aan die foto iets 'abnormaal' gaan zien.

Het voelt trouwens heel goed om te knuffelen (zonder iets meer voor mij) met andere vrouwen. Het valt me steeds meer en meer op, dat vrouwen onder elkaar daar verder in kunnen gaan dan mannen onder elkaar.

Euh, veel plezier samen zou ik zeggen.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Sanne
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: za aug 14, 2004 16:58
Locatie: Overijssel

Bericht door Sanne »

By the way...leuke foto van jullie samen! :D
"Dream as if you'll live forever,
live as if you'll die today"
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Sandee schreef:By the way...leuke foto van jullie samen! :D
daar sluit ik me van harte bij aan!!! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

knuffelen onder elkaar

Tja daar loop ik ook wel eens tegen aan. Niet alleen dat mannen onder elkaar weinig knuffelen maar ook anders om gezien: man naar vrouw, vrouw naar man. Direct wordt er een seksuele lading opgelegd.

Op zich mag ik nog al graag mensen aanraken en ze omhelzen vanuit mijn gevoel en hart maar hoe vaak ik hier al tegen aangelopen ben wil je niet weten. :(

Ooit eens iets meegemaakt wat heel erg illustreert dat het plotseling om kan slaan. ongeveer een half jaar lang echt mekaar omhelzen en lekker tegen elkaar aanzitten als we bij elkaar waren. Gewoon vanuit ons eigen gevoel van universele liefde noem ik het maar even. Pas toen ik dacht dat mijn eigen gevoel aangaf dat ik verder wou en het eigenlijk omdraaide in verliefdheid en haar dit op een gegeven moment ook vertelde werd alles afgesloten en was het knuffelen ook gebeurdt. Jammer
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hihi.....mun lieflingsknuffel is juist un man.....un homo.....maar telkens ik bij hem zit hangen we vroeg of laat aanmekaar te foemelen...... :)

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
dhiamara schreef: Tja daar loop ik ook wel eens tegen aan. Niet alleen dat mannen onder elkaar weinig knuffelen maar ook anders om gezien: man naar vrouw, vrouw naar man. Direct wordt er een seksuele lading opgelegd.

Op zich mag ik nog al graag mensen aanraken en ze omhelzen vanuit mijn gevoel en hart maar hoe vaak ik hier al tegen aangelopen ben wil je niet weten. :(
er wordt veel te weinig geknuffeld in Nederland! Ik vind knuffelen heerlijk: of het nu met m'n partner of met m'n vrienden is, het blijft erg fijn om mensen aan te raken, en ik doe dat ook met veel plezier! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

Hey Kim en laura van harte dat je jullie een setje zijn hoor!!!!

Leuke foto ook en zeer apart dat je jullie allebei trans zijn en op elkaar verliefd worden .., jullie zijn op straat echt geen vreemd gezicht hoor 8) ..

Zien jullie elkaar nu ook gewoon als een lesbisch stel ?? of toch half om half omdat je nog wat hebt??

Groetjes
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Het is heerlijk om te knuffellen....
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Wonder woman schreef:Hey Kim en laura van harte dat je jullie een setje zijn hoor!!!!

Leuke foto ook en zeer apart dat je jullie allebei trans zijn en op elkaar verliefd worden .., jullie zijn op straat echt geen vreemd gezicht hoor 8) ..

Zien jullie elkaar nu ook gewoon als een lesbisch stel ?? of toch half om half omdat je nog wat hebt??

Groetjes
Ja, we zijn allebei wel bi zover we weten..

Maar in deze relatie zijn we gewoon lesboooooo. :-?

Thx voor de lieve reacties! 8)
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

Kimyy schreef: Maar in deze relatie zijn we gewoon lesboooooo. :-?
Hahaha :D

Vind het zelf ook helemaal geweldig om lesbo tezijn :wink: .., :oops: Maar stiekum weet ik het ook af en toe niet ..weenie ofzo maar heel af en toe heb ik het idd dat ik ook wel bi ben :oops:

Domme vraag maar hoe weet je nou eigenlijk precies dat je bi bent??

Groetjes
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

wat denk je van de volgende stelling:

In wezen zijn wij als mens geboren om te ervaren wat liefde is. Helaas is er een tweedeling ontstaan tussen man en vrouw. De kern is dat je, als je in je hart kijkt, van allebeide geslachten houdt, maar door het geheel vooral op het seksuele gedeelte te richten hebben we er een tweedeling in gemaakt. Pas als jij dit volledig aanvaard (houden van de mens) en zelf besluit dit ook op het seksuele vlak toe te passen en wilt ervaren is er denk ik sprake van bi-seksualiteit.

:o :o :o :o
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Wonder woman schreef:
Kimyy schreef: Maar in deze relatie zijn we gewoon lesboooooo. :-?
Hahaha :D

Vind het zelf ook helemaal geweldig om lesbo tezijn :wink: .., :oops: Maar stiekum weet ik het ook af en toe niet ..weenie ofzo maar heel af en toe heb ik het idd dat ik ook wel bi ben :oops:

Domme vraag maar hoe weet je nou eigenlijk precies dat je bi bent??

Groetjes
Hoe je dat zeker weet? Als je met zowel een man en vrouw het bed hebt gedeelt, en het met beide erg leuk vind.
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

Tjah dat is inderdaad de manier om te weten dat je bi bent hihi

@ iedereen : Bedankt voor de lieve reacties hier...
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

dhiamara schreef:wat denk je van de volgende stelling:

In wezen zijn wij als mens geboren om te ervaren wat liefde is. Helaas is er een tweedeling ontstaan tussen man en vrouw. De kern is dat je, als je in je hart kijkt, van allebeide geslachten houdt, maar door het geheel vooral op het seksuele gedeelte te richten hebben we er een tweedeling in gemaakt. Pas als jij dit volledig aanvaard (houden van de mens) en zelf besluit dit ook op het seksuele vlak toe te passen en wilt ervaren is er denk ik sprake van bi-seksualiteit.
Jeetje best wel een goeie stelling vind ik..,


ik heb met bijde geslachten nog nooit iets gehad (geen sex relatie noem maar op ) Mijn voorkeur gaat als eerste uit na vrouwen puur omdat ik het met een vrouw innerlijk beter kan vinden als met een man en het zachte vind ik ook helemaal geweldig .. Maar op sex gebied heb ik af en toe wel eens me twijfels omdat het me ook gewoon fijn lijkt om anale hetero sex tehebben met een man .., Ik weet niet of het bij mij ooit zover zal komen dat ik met een man het bed in duik omdat ik toch een behoorljke afkeer heb van het mannelijk lichaam ..,

Btw erg lief van julie dat jullie zo open zijn

Groetjes
Plaats reactie