Het maakt nogal een verschil, Nong Toom ging openlijk in de ring om, dus verborg ze niets. Sterker nog: ze ging ook aan de hormonen terwijl ze nog tegen mannelijke boxers vocht, dus dat zal ook wel waarneembaar effect hebben gehad.
op fighttalk.nl staat een mooie foto van alle fases van haar transformatie geshopt in 1 foto, werkelijk verbluffend, ook heeft ze nu niets meer om voor te vechten, bedoel ik positief, behalve prostitutie zijn er gelukkig dus andere wegen
maar om even in jouw terminologie te spreken ze was een tijd echt ' onverdachte' man hoor en een heel zware tegenstander, veel KO s niet echt iemand die met barbies speelt
Ja Patries, die indoctrinatie over realiteitstoornis en tlovers heeft goed gewerkt probeer eens zelf na te denken Als jij de realiteit liefhebt en je ziet hoe rot de wereld is word je filantroop of ontwikkelingswerker of depressief of dromer of fantast We moeten allemaal met de realiteit ' omgaan' of ' copen' zelfs passabele vrouwen... Ik gun iedere t man of tvrouw een ogenblik van realiteits stoornis waarin alles is zoals het zou moeten zijn (en vrede op aarde)
Ik heb vandaag weer dingen gehoord van een corruptie bestrijder in Z Amerika en eigenlijk word je heel verdrietig van alles, de werkelijkheid is nog erger dan een horror film gelukkig is er kunst muziek en een fikse realiteitsvervaging mogelijk. Deze persoon geniet van feesten en drank om al het verdriet even weg te spoelen (en niet te vergeten de levensbedreigende omstandigheden)
je zou er Budhist van worden: al het leven is lijden, nee ik begrijp Petra wel en ook mensen die het niet zien zitten, ik heb ook de antwoorden niet hoor maar weiger op te geven omdat ik niet passabel ben, goh heb ik toch wat geleerd van die psychologenterreur