filmpje + reacties

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
tanjaaa87
is nieuw hier

filmpje + reacties

Bericht door tanjaaa87 »

http://www.dumpert.nl/mediabase/25949/a ... stoel.html

net gezien op geenstijl, filmpje is grappig maar de reacties slaan echt nergens op!
vooral die van Mazzeltov is erg.
laat maar weer eens zien dat sommige mensen totaal geen begrip hebben voor T's...
Leanne
ff weer wat posten

Bericht door Leanne »

Nou ja goed, ik vind wel dat als je je een public appearance doet je niet moet verwachten dat iedereen maar even keurig reageert. Het zijn niet de meest jofele reacties maar goed...
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Tjah, ach, die reacties........

< Als je niet 100% passabel bent, moet je je gevoelens onderdrukken of, als dat niet kan, jezelf van kant maken. Je mag niet buitenshuis, anders verdien je te worden in je bek geslagen. Je moet je niet proberen te profileren in de media, of op sportgebied, want anders wakker je zelf anti-trans gevoelens aan.

Lisa>

Mila.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Tja, hier neem je een klein citaatje van mij over, met mijn naam erbij, maar door het beginstuk weg te laten krijgt het een heel andere betekenis. En net hiervoor neem je mijn hele, veel langere, verhaal over Lima C over, zonder mijn naam erbij te zetten. Je bent wel erg inconsequent vandaag.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef:Tjah, ach, die reacties........

< Als je niet 100% passabel bent, moet je je gevoelens onderdrukken of, als dat niet kan, jezelf van kant maken. Je mag niet buitenshuis, anders verdien je te worden in je bek geslagen. Je moet je niet proberen te profileren in de media, of op sportgebied, want anders wakker je zelf anti-trans gevoelens aan.

Lisa>

Mila.
haha wat is dat nou voor reactie LOL
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<verhaal over Lima C over, zonder mijn naam erbij te zetten.>

Nee hoor, jouw naam zat verwerkt in de Lysol bode.

En het was bedoeld om aan te tonen hoe zwaar en moeilijk shemales het hebben.
Niet te onderschatten hoor! Nog veel zwaarder dan tv's of ts'en.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lisa met een S schreef:Tja, hier neem je een klein citaatje van mij over, met mijn naam erbij, maar door het beginstuk weg te laten krijgt het een heel andere betekenis. En net hiervoor neem je mijn hele, veel langere, verhaal over Lima C over, zonder mijn naam erbij te zetten. Je bent wel erg inconsequent vandaag.

Lisa
:lol: :lol: :lol: Was dat van jou? Ik dacht dat het Mila's veelgeprezen zelfspot was :( . Kun je nagaan...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Was dat van jou?>

Jazeker, het was van Lisa, en het gaat óók over jou hoor, als shemale in de Thuiszorg ;-)

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:<Was dat van jou?>

Jazeker, het was van Lisa, en het gaat óók over jou hoor, als shemale in de Thuiszorg ;-)
Toch nog maar een paar tot de 1001?

Nee Mila, dat heb je mis. Het slaat niet op mij. Het slaat alleen maar op jou. Dit verhaal is een spiegeling van jouw reactie op de situatie van Natalie. Ik heb niet zo gereageerd op Natalie als jij, dus ik hoef zo'n spiegeling niet op mijzelf te betrekken.

In het hele verhaal, wat eigenlijk in die andere draad speelt, gaat het maar om één ding: het respect waar iedere transvrouw recht op heeft. En dat heeft niets te maken met wat voor negatieve gevoelens dan ook in wat voor segment van de samenleving dan ook. Dat is gewoon een grondrecht, geheel onafhankelijk van de mate van passabiliteit.

Dat jullie dat respect niet als vanzelfsprekend aan de dag leggen, dat staat jullie niet netjes. Jullie zijn niet eens in staat je ten opzichte van zo'n situatie correct te gedragen, laat staan beleefd, laat staan wellevend, en dan heb ik het al helemaal niet over fijngevoelig of inlevend. Ik ben echt verbijsterd van zoveel botte (of valse?) onbeschoftheid.

Lees eens wat over transetiquette:

http://www.firelily.com/gender/gianna/etiquette.html
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

*haphaphap*

Maar even goed werk jij ook in de Thuiszorg, en ben jij volgens Lisa's opvattingen en defenitie óók een shemale hoor.
Wel als vrouw leven, met piemel en er geen afstand van (willen) doen.
Staat er allemaal klip en klaar hoor ;-)

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Maar even goed werk jij ook in de Thuiszorg, en ben jij volgens Lisa's opvattingen en defenitie óók een shemale hoor.
Wel als vrouw leven, met piemel en er geen afstand van (willen) doen.
Staat er allemaal klip en klaar hoor ;-)
Daar zit ik verder niet mee. Ik zie dat stuk in z'n context: volgens mij probeert Lisa jou te laten zien hoe het eruit zou zien als zij net zulke lompe vooroordelen zou koesteren over jouw (en mijn) situatie als dat jij toonde over de situatie van Natalie. In een column-achtige tekst mag dat, zonder erop afgerekend te worden dat het ook je werkelijke opvattingen betreft over wat er kan en mag m.b.t. vrouwen met piemels in de Thuiszorg. Ik neem aan dat Lisa als het erop aankomt ook van mening is dat iemands genitalieën in een werksituatie niet van belang zijn en dus ook niet ter discussie behoren te staan.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<vooroordelen zou koesteren over jouw (en mijn) situatie als dat jij toonde over de situatie van Natalie>

Als je het omkeert, dan kan ik dus zeggen dat jij, Lisa en anderen lompe vooroordelen tonen over de vrouwelijke peletonleden van Natalie.
Die dienen hun mond te houden, want Natalie is een TS, en voor TS moet alles wijken, ook de gevoelens en gedachten van bio vrouwen (in het algemeen dus, want dat is hier wel erg vaak gebleken).

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: Die dienen hun mond te houden
Heb ik dat ergens gezegd? Dacht het niet. Alleen dat jij wat mij betreft je eigen boekdelen niet hoeft te laten spreken alsof het die van alle bio-vrouwen zijn.
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

Waarom is het toch zo moeilijk voor een (klein) gedeelte van de maatschappij om andere mensen gewoon in hun waarde te laten. Wat doet het ertoe wie of wat iemand is.
bloempje
is nieuw hier

Bericht door bloempje »

ja zo denk ik dus ook :cry: wat de *piep* maakt mij dat nu uit ..wie wat is enz
Plaats reactie