Cinderella

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Wat zijn jouw ervaringen?

Uitstekend
6
40%
Goed
4
27%
Matig
3
20%
Slecht
2
13%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Cinderella

Bericht door paula25 »

Naam: Cinderella
Adres: aantal steden in Nederland
Website als het bestaat: www.cinderella.nl
productbeschrijving: schoenenwinkel


Paar jaar geleden had ik in deze winkel in Leiden mijn eerste laarzen van toen nog mijn maat43 gekocht. Ik werd geholpen door een jonge vrolijke verkoopster die in het begin een klein beetje raar op keek, omdat ze niet gewend was om een man te helpen in het kleine winkeltje. Toen ik bijna klaar was met het passen kwam de manager (40jarige man) ook nog even kijkje nemen in de zaak en kreeg ik na betaling nog een setje panty sokjes mee :D

Ik vond het een goede winkel. Op dat moment verkochten ze t/m maat 43 en de laarzen waren erg duur, maar volgens mij verkopen ze nu ook t/m maat 44?, -kwee't nie zeker hoor...
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Hi Paula,

ik heb ook voor goed gestemd. Ik ben laatst uitstekend geholpen in het filiaal Rotterdam-Lijnbaan. Ik werd wel wat duidelijk nagekeken door het voltallige personeel. :-? Maar dat kwam misschien ook omdat ik in recordtijd de schoenen had gepast en beslist over de aankoop :wink:
Maar ik was al lang op zoek naar zoiets, en dan is het niet zo moeilijk als ze passen :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

Helaas nooit kunnen slagen bij deze keten.
Wel vaak geprobeerd, maar het is waarschijnlijk niet mijn soort schoen die ze daar verkopen. Vind ik er echter een leuke schoen of laars gaan ze niet tot maat 42. :cry:
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
lynnet
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 20:34

Bericht door lynnet »

Prima geslaagd bij Cinderella op de Kalverstraat. Leuke ballerina's gekocht.
Ik werd geholpen door een leuke verkoopster die goede adviezen had.
Ze hebben daareen apart hoekje met groten maten, mocht passen in het magazijn.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik zou gratis schoenen niet eens willen passen in het magazijn.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Morbide schreef:Ik zou gratis schoenen niet eens willen passen in het magazijn.
Het zou niet eens hoeven... en wat ik merk is dat men het niet eens erg lijkt te vinden. Er was al een paar keer gevraagd of ik ze nog wilde passen in diverse winkels terwijl ik niet in functie was. :oops:

Blijft er over: de schroom van de travestiet, en die zit diepgeworteld. De maatschappij is klaar voor ons lijkt het wel ? nu wij (de tv's dus) nog... :oops:

edit: persoonlijk vind ik het een beetje een vlag op een modderschuit, als jongetje damesdingen passen... maar ik schijn nogal eisen aan mezelf te stellen. :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mireille schreef:
edit: persoonlijk vind ik het een beetje een vlag op een modderschuit, als jongetje damesdingen passen... maar ik schijn nogal eisen aan mezelf te stellen.
Een broek of een rok zal ik als man ook niet snel passen, maar met schoenen heb ik niet zoveel problemen, al gaat het als vrouw wel een stuk ontspannender.

Mireille schreef ook:
Blijft er over: de schroom van de travestiet, en die zit diepgeworteld. De maatschappij is klaar voor ons lijkt het wel ? nu wij (de tv's dus) nog...
Dat idee heb ik ook!
Het zou niet eens hoeven... en wat ik merk is dat men het niet eens erg lijkt te vinden. Er was al een paar keer gevraagd of ik ze nog wilde passen in diverse winkels terwijl ik niet in functie was.
Dat ligt vooral aan je eigen opstelling, als je niet geforceerd probeerd te verbergen dat het voor jezelf is begrijpen ze dat heus wel en hebben ze er alleen maar voordeel bij dat je ze past, want dan kom je ze niet terugbrengen :-).
Als je ongevraagd smoesjes gaat verzinnen kunnen ze die vraag uit goed fatsoen niet meer stellen, maar als je niks zegt trekken ze die conclusie snel hoor en ik vind dat eerlijk gezegd wel comfortabel.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mireille schreef: Het zou niet eens hoeven...
Nou... Hier in Drachten zit welgeteld 1 schoenenwinkel met grote maten. Dat loopt storm maar toch moet je er om vragen. De schoenen staan niet in de winkel. En als je er om vraagt dan wordt je aangekeken alsof je iets doet wat niet mag. Ik heb nog nooit zo graag een verkoopster willen wurgen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Ik was pas en femme bij de Cinderella in Utrecht (steenstraat). Alle maten 43 stonden bij elkaar. Eén hele mooie schoen zat helaas niet lekker en een mooie laars was weer veel te duur (iets van 150 euro). Uiteindelijk dus niks gekocht helaas.
Ik werd wel goed geholpen en kreeg zelfs complimenten over de mooie panty die ik aanhad.
Myrte
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: do dec 13, 2007 12:11

Bericht door Myrte »

Hoi Anja,

Ik ben vrijdag nog bij de Cinderella geweest in Hilversum. Als man gekleed, al had ik me wel voorbereid op het passen door panties aan te doen onder mijn lange broek. Ik ben er echt uitgebreid geholpen, een stuk of vier schoenen gepast en uiteindelijk geslaagd ... achteraf vind ik ze trouwens toch niet de leukste, en ga ze maar weer ruilen morgen.

Maar wel een topwinkelketen, ik vind er altijd wel iets in mijn maat (42 of 43) en leuk personeel.

Groetjes!
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Dat is fijn Myrte, ik heb hetzelfde als jij 42 a 43
Myrte
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: do dec 13, 2007 12:11

Bericht door Myrte »

Weer geshopt en geslaagd bij Cinderella in Hilversum. Zo'n super leuke winkel, want de verkoopster kent me inmiddels. Ze wist zelfs precies welke schoenen ik de vorige keer had gekocht, en dat is ook al een tijdje geleden.

Dit keer heb ik zwarte knielaarzen gekocht. Niet bijzonder, wel stijlvol en praktisch voor onder allerlei outfits.
Marian Schuurman
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: do jan 01, 2009 16:38

Cinderella stopt met grote maten

Bericht door Marian Schuurman »

Cinderella is verkocht aan een investeringsmaatschappij. Men is gestopt met dameschoenen en laarzen in kleine en grote maten.
V&D geen maat 42 meer, de Bijenkorf geen maten 42 en 43 meer, Cinderella geen maten 43 en 44 meer. Leltz in Voorbrug en Den Haag weg. Kortom het gaat niet goed met de verkrijgbaarheid van grote damesmaten schoenen en laarzen
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Als ik zie dat een grote schoenenwinkelketen als van Haren ook schoenen in 43/44 heeft, geeft wel aan dat de markt er om vraagt. Buiten dat zijn er nog genoeg schoenenzaken te vinden die in maat 43/44 damesschoenen verkopen. Dus of het nu gelijk zo slecht gaat...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Morbide schreef:
mireille schreef: Het zou niet eens hoeven...
Nou... Hier in Drachten zit welgeteld 1 schoenenwinkel met grote maten. Dat loopt storm maar toch moet je er om vragen. De schoenen staan niet in de winkel. En als je er om vraagt dan wordt je aangekeken alsof je iets doet wat niet mag. Ik heb nog nooit zo graag een verkoopster willen wurgen.
Kom dan maar gezellig naar Leeuwarden, schat, of een andere leuke stad, Sneek etc. Hier in Leeuwarden word ik altijd keurig behandeld en femme, en ik heb niet eens make up of pruik. Nog niet. Work in progress. Maat 42 voor mij is er wel te vinden maar net als overal, kantje boord. De keuze is minder dan in maten t/m 41. Overigens heb ik bij Esprit schoenen besteld, via internet, vaak korting, en geen verzend kosten TOP. Een aanrader.
Overigens is er ook nog een "grote maten" schoenen winkel hier.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Plaats reactie