Hoe zag je er uit voor je transitie?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
mina schreef:nou dat zegt genoeg toch Babette, ? :D Hup naar het VU jij! :D
nee dank je! Ik lag al met het UMCG overhoop voordat ik heen moest! Volgende maand begin ik bij Tanja van Hengel.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Patricia1979 schreef:mag ik je tussendoor iets vragen? Ben jij TG of TS?
ergens er tussen in??? Of wellicht vooral mens?!? Ik kan het je niet met absolute zekerheid zeggen, omdat ik wellicht nog niet diep genoeg gegraven heb, of sommige gevoelens zo ver weg heb gestopt dat ik daar (nog) niet goed bij kan. Zoals al eerder vermeld, begin ik volgende maand bij Tanja van Hengel, en ik hoop uiteindelijk daar meer duidelijkheid te krijgen over hoe het nu precies zit. Of ik ook daadwerkelijk antwoorden krijg, weet ik niet, maar ik zie er wel naar uit! Ook denk ik dat er niet echt hele scherpe afbakeningen zijn tussen al die vormen van genderdysforie... een heel breed spectrum van menselijkheid...je hoeft alleen maar op dit forum te kijken...:wink:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Hoi Babette,

Inderdaad bestaat genderdysforie uit heel veel verschilende vormen (iedereen beleeft het anders, kijkt er anders tegen aan) en daarom denk ik dat je bij Tanja van Hengel ook goed zit, aangezien zij er ruim over denkt.
Wens je alvast veel succes bij je behandeling :) , en dat je de duidelijkheid vind die je zoekt.

liefs Bibi
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

dank jullie voor de goede wensen!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

mina schreef: Dus ik herken zeker wel wat...
Ja ja, pas maar op: voor je het weet ben je zelf een meisje :wink: . Ik was ook zo'n zacht jongetje (niks voetbal, niks vechten), maar ik kon niet mooi zingen of toneelspelen :( . Nu wel, zingen tenminste :) .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

@ Frederique: nog even een slak, waarop ik vergeten was zout te leggen:
Frederique_ schreef:He, ja, laten we iedereen die er pre-op al (deels) in het nieuwe geslacht uitziet nu lekker interseksueel noemen... Daar zitten interseksuelen nu echt op te wachten [en, voor alle duidelijkheid: als ik de ene interseksueel met wie ik op een paar forums wel eens van gedachten wisselde goed begrepen heb dan zitten die er ABSOLUUT NIET op te wachten: de problematiek van interseksuelen is echt VOOR 99,9% ANDERS dan die van transen - en die 0,1% zorgt meer voor spraakverwarring dan dat het wat oplevert.
Vooral degene die jij hier (volgens mij) op het oog hebt, zou het niet graag over haar kant laten gaan om hier "interseksueel" genoemd te worden. Zij is een vrouw, die toevallig een intersekse-aandoening heeft.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik draag op de foto trouwens geen make-up (alleen mijn wimpers zijn geverfd) en ik ben nog niet helemaal genezen van de FFS operaties. Mijn kin is nog behoorlijk gezwollen en gevoelloos.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

En ik zeg trouwens absoluut niet dat ik 100% passabel ben of ooit zal zijn. Aan mijn lengte en stem alleen al zal je echt merken dat ik ooit een jongen was.

Ik heb alleen wel mijn best gedaan om het gezicht zo vrouwelijk mogelijk te laten maken door 8 operaties te laten doen. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten laten opereren... Misschien nog wel een tweede neuscorrectie en ik zou mijn oren wel wat platter willen maar dat heeft denk ik niks meer met vervrouwelijken te maken maar meer met onzekerheid.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

En Mila, doe niet zo stoer met je verhalen. Die passabiliteit heb jij ook alleen maar te danken aan die FFS en omdat je al OUD bent. Oude vrouwen worden veel minder op hun uiterlijk beoordeeld dan jonge meiden en daarbij hebben veel oude vrouwen ook nog eens een zwaardere stem.

Anyway, als je echt lef zou hebben zou je een keer een foto van jezelf plaatsen zodat wij onze ongenuanceerde mening ook eens over jouw kop kunnen geven.

Oh ja, dat jij heel toevallig zo veel geld had voor een FFS dat is heel fijn voor je. Maar ik weet dat de meeste jonge transseksuelen simpelweg geen geld hebben voor dat soort ingrepen.

Ik heb het wel gedaan (ik ben dan ook al niet meer zo piepjong) maar ik heb nu wel schuld van 20.000 euro (ik kon de lening krijgen door mijn fulltime baan) en ik heb de srs nog niet eens laten doen.

En je overdrijft behoorlijk over Laura hoor vind ik. Ik heb weleens slechtere transen gezien. Ik vind haar behoorlijk vrouwelijk overkomen.
****

Bericht door **** »

Je ziet er echt prachtig uit Jamie, echt een kanjer om te zien!
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Samira schreef:Je ziet er echt prachtig uit Jamie, echt een kanjer om te zien!
Thanks babe!

xxx
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

Jamie schreef:En je overdrijft behoorlijk over Laura hoor vind ik. Ik heb weleens slechtere transen gezien.
Pff... dit vidn ik dan niet echt een compliment... :P
Maar Esther Vos weet wel beter... die heeft mij IRL gezien :)
Dat zinnetje hier onder vind ik dan wel leuk...
Jamie schreef:Ik vind haar behoorlijk vrouwelijk overkomen.
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

:o Jemig jij bent wel heel erg meisje zeg :o Zo niet normaal zo mooi !!!!

Hoe oud ben je eigenlijk ???


Btw ik vind trouwens laura , kim , en tijgertje ook geweldig mooie gewoon bio-vrouwen achtige verschijningen hoor..echt complimenten aan jullie !!!!!!!
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Heb hier nog wel een leuk voor en na fototje. :)

Afbeelding

PS: Jamie, je ziet er heel leuk uit, al vraag ik me af of je al die operaties nou 'echt nodig' had..
Plaats reactie