Hoe zag je er uit voor je transitie?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Wonder woman schreef:
:o Jemig jij bent wel heel erg meisje zeg :o Zo niet normaal zo mooi !!!!

Hoe oud ben je eigenlijk ???


Btw ik vind trouwens laura , kim , en tijgertje ook geweldig mooie gewoon bio-vrouwen achtige verschijningen hoor..echt complimenten aan jullie !!!!!!!
Thanks, maar ik heb ook 8 ingrepen aan mijn gezicht laten doen dus echt 'geluk' heb ik niet gehad hoor, gewoon een goede chirurg.
Ik ben 25 btw. Hoezo eigenlijk??
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Kimyy schreef: PS: Jamie, je ziet er heel leuk uit, al vraag ik me af of je al die operaties nou 'echt nodig' had..
Dat is niet te bepalen of ik ze 'nodig' had of niet. De 1 zal zeggen ja en de ander nee.

Ik vond het in ieder geval wel nodig en het gaat natuurlijk uiteindelijk om mezelf. :P
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

Jamie schreef:Thanks, maar ik heb ook 8 ingrepen aan mijn gezicht laten doen dus echt 'geluk' heb ik niet gehad hoor, gewoon een goede chirurg.
Ik ben 25 btw. Hoezo eigenlijk??
Hey

:o Damm heb je acht ingrepen gehad ..Heftig hoor!!! .., Het geheel ziet er ook wel erg natuurlijk uit moet ik zeggen!!!!!! En idd wat je al zegt het is je eigen lichaam en jij moet er 24 uur per dag mee leven en ik kan me dan ook wel voorstellen dat je dan alles ervoor over hebt om er zo bio mogelijk uit tezien ,ondanks dat andere mensen zeggen dat het niet nodig zou zijn .

Heey leuk dat je 25 bent ik dacht namelijk dat jonger was .ik ben zelf overgens 24 en maak me best zorgen of ik wel passabel ben .., maar ja net als bij jou zegt iedereen in me omgeving dat ik zeer passabel ben maar ja ,altijd die onzekerheid he :oops: :cry: :cry: :cry:
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Wonder woman schreef: Btw ik vind trouwens laura , kim , en tijgertje ook geweldig mooie gewoon bio-vrouwen achtige verschijningen hoor..echt complimenten aan jullie !!!!!!!
Thanx :oops: :oops:
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

tijgertje schreef:
Wonder woman schreef: Btw ik vind trouwens laura , kim , en tijgertje ook geweldig mooie gewoon bio-vrouwen achtige verschijningen hoor..echt complimenten aan jullie !!!!!!!
Thanx :oops: :oops:
Lief compliment :)
Lesly
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: di jul 31, 2007 21:02
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lesly »

hoe duur zijn al die operaties dan ?
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Lesly schreef:hoe duur zijn al die operaties dan ?
Dat hangt af wat je wilt laten doen.

Het heeft mij +-20.000 euro gekost.
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

laura_girl19 schreef:
tijgertje schreef:
Wonder woman schreef: Btw ik vind trouwens laura , kim , en tijgertje ook geweldig mooie gewoon bio-vrouwen achtige verschijningen hoor..echt complimenten aan jullie !!!!!!!
Thanx :oops: :oops:
Lief compliment :)
Hey

Graag gedaan hoor!!!
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

Jamie schreef:
Lesly schreef:hoe duur zijn al die operaties dan ?
Dat hangt af wat je wilt laten doen.

Het heeft mij +-20.000 euro gekost.
Hey Jamie

Jeetje 20.000 euro is wel een heleboel geld zeg .., Heb je soms een rijke vent aan de haak geslagen :D :wink: ..., Ik denk dat menig bio-vrouw jajoers op je zou worden als je zou vertellen om wat voor bedrag het gaat :lol:

Ik ben een beetje wat gaan zoeken :oops:

en volgens mij heb je je wimpers laten liften , Je jukbeenderen zijn boller geworden ,Je kaak lijn is meer ronder geworden ,Met je ogen is volgens mij ook wat gebeurd , je neus is platter geworden ,je haarlijn is verlegd , verder weet ik niet :oops:

Vertel is??? :oops:

..........

Off -topic

Hey is het niet een keer leuk om een tg meeting tegaan houden met alleen jonge Transgenders ..(tot zo n 26 jaar ofzo) ,Lijkt me best wel eens leuk eigenlijk om eem keer mensen van me eigen leeftijd teontmoeten.

Liefs wonder
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

OMFG ..3 postjes achter elkaar

Hey

Ik moet ook maar is een keertje wat plaatjes van me zelf showen hier dus bij deze :D ...., :cry: Ik moet er wel even bij zeggen dat ik nog gewoon een kerelslichaam heb(Baard,piemol,neus,haar , enz) en dat ik ook nog helemaal niets gebruik loop zelfs nog steeds niet echt bij een genderteam alleen de doorverwijzing voor het umcg is wel onderweg ... Ben dus nog lang niet zo mooi als jullie hoor!!! :oops: :oops:

Deze is zonder make-up .alleen een bh plus truitje...... Enzo allleen wel met jongens kleding aan leef ik op dit moment in real live zonder dat me ouders maar iets door hebben :roll: zeggen ze :wink: DUIDELIJK gezegd me ouders weten niet dat ik genderdysfoor ben ,terwijl ik nog thuis woon. Ben voor hun gewoon die stoere bink van 24 die met een paar jaar gaat trouwen met een lekker wijf en uiteindelijk papa zal worden...echt een droom beeld van hun ....Ondertussen sta ik zo op internet joh :oops: :lol: :lol:

Afbeelding
ander hoek
Afbeelding

en 1tje met lipstick en mascara ..verder bh plus truitje ...verder nutraal

Afbeelding

Groetjes Wonder
Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Hoi Wonder,

Zijn leuke foto's die je hebt geplaatst, ennuh ik kan niet zeggen dat ik een kerelslichaam zie hoor :)
Denk dat het wel goed komt met jou, ga lekker je eigen weg in je eigen tempo dan gaat het helemaal goedkomen.

Groetjes Bibi
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Anakin_TS »

1988

Afbeelding

10 jaar later

Afbeelding

2 jaar later

Notorious D's Mulan

Afbeelding

Zoetermeerse Taxi Mevrouw

Afbeelding
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Leuk topic !

Over een maandje of 2/3 wil ik een nieuwe fotoshoot doen, 3 jaar na
de fotoshoot die ik heb gedaan. Daarvan was deze foto het beste resultaat:

Afbeelding

Kim ken ik nu onderhand ook wel een jaartje en hebben al een paar keer gezien (ook een nachtje blijven slapen) en Laura een tijdje geleden
ook ontmoet. Wel leuk, Laura had niet gelijk door, dat ik -die- Meike was, terwijl ik ook even moest kijken, want Laura ziet er in real life ook
veel beter uit dan op foto/webcam. Zie het als compliment Lau :p;)

Over een paar maanden dus een update ? ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Berichtje aan Jaime: Ik snap je heel goed ! Als jij zelf ontevreden over je lichaam/gezicht bent, kunnen de liefste/beste/aardigste je adviseren het niet te doen, maar als je zelf echt zo in de rats zit met je uiterlijk, is er nog maar een uitweg ! En zo te zien heb je die ten volle benut ! ;)

Ik heb zelf lang nagedacht mijn kin en neus aan te passen, maar ik heb er vrede meegesloten na mijn transitie, af en toe nog wel twijfels, maar ik ben ook weer te bang dat mijn gezicht teveel veranderd en dat ik mezelf niet meer herken.
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
Barbarel laRose
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: ma okt 29, 2007 12:13
Locatie: haarlem

Bericht door Barbarel laRose »

Afbeelding

Dat was mijn laatste moment van een ontkennings fase.
I'm the Ruler of my World. And that World is my Oyster.
Plaats reactie