baardschaduw ?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Heidii
ff weer wat posten

Bericht door Heidii »

Met wat Googlen is wel blue neutralizer te vinden.
Fritzzz
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door Fritzzz »

Ook de backstage verkoopt onder haar eigen merk de blue neutraliser. Ietsje gpoedkoper en ze helpen je er graag met het uitzoeken van de juiste kleur.
Liefs Fritzzz
Ik ben een Draak van een Koningin. Maar wel lief hoor...;)
Patatventje
is nieuw hier

Bericht door Patatventje »

Ik heb enkele dagen geleden het hele verhaal besproken met mijn vrouw. Zij kwam met een hele andere optie (om die baardschaduw te verdoezelen). Haar idee was: Couperose Crème van dr. van der Hoog ! Dit is groen, daarna gebruik je de gewone foundation (zij noemt dit gewoon make-up). Heeft iemand hier ervaring mee ? Wel leuk die vrouwen, dagen geleden vertelde ik van die oranje foundation wat hier beschreven staat op de site, en nu ineens komt ze met dit aanzetten . . . . denkt ze er toch over na. Overigens hebben wij die oranje creme in huis, mijn vrouw gebruikt dit zelf. Maar ik vind van deze creme dat de baardschaduw op de bovenlip (snor) juist meer naar voren komt !! Ik ga die Couperose Crème zelf morgen kopen en uitproberen !
Latersssssssssss .
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

hoi die hoi,

misschien dat 't werkt maar ik heb tot nog toe alleen maar gehoord dat je de groene cover met name gebruikt om rood te maskeren - dat kan een pukkeltje zijn, een wondje van het scheren of gewoon iets te rode koontjes naar je zin. Is ook logisch want rood en groen zijn complementaire kleuren: ze heffen elkaar op/samen worden ze wit.

Of het voor je baardschaduw ook werkt zou ik niet durven zeggen .. probeer 't eens en laat 't weten!

Ik moet bekennen dat ik niet de hele thread gelezen heb en wie weet klets ik nu dus uit m'n nek of heeft iemand anders al laaaang een zinnig antwoord gegeven :)

groetjes,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Marjolein schreef:
Ik moet bekennen dat ik niet de hele thread gelezen heb en wie weet klets ik nu dus uit m'n nek of heeft iemand anders al laaaang een zinnig antwoord gegeven
Dan kan ik nu dus gerust een onzinnige opmerking plaatsen ;-)

Als je rood haar hebt kan je misschien beter die groene creme gebruiken :-)

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Irene schreef: Als je rood haar hebt kan je misschien beter die groene creme gebruiken
Fiona ligt in een deuk. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

misschien een beetje een late reactie maar ok..
ik gebruikte de panstick van kryolan werkte perfect geen baardschaduw te zien en je doet er nog lang mee ook..Kosten iets van 10,50 bij de meeste theaterwinkels wel te krijgen of de panstick van max factor die werkt ook erg goed het naddel van deze twee is dat ze wel vettig zijn..Maar dat is weer op te lossen door ze af te poederen alvorens je een oogschaduw aanbrengt je hebt echter geen faundation nodig als je dit eenmaal hebt gebruikt..Ik heb het jaren lang gebruikt maar heb het nu niet meer nodig omdat ik bijna geen baardgroei meer heb door de ipl behandelingen en dus ook geen schaduw meer heb..De panstick van kryolan kun je ook naar mijn mening online bestellen maar je kan het beter in de winkel halen om te kijken welke kleur het beste bij je huid past..
Groetjes Prescilla
Sanne
ff weer wat posten

Bericht door Sanne »

Fritzzz schreef:...ik ben er achter gekomen dat je met oranje camouflagecreme de blauwtoon onderdrukt...
Niet iedereen zal er idd (direct) achterkomen of er aan denken, maar het is een natuurkundig fenomeen. Ooit gehoord van 'complementaire kleuren'?
(zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Complementaire_kleur)

Kleuren houden met elkaar verband door het feit dat als wit licht gereflecteerd wordt door een object van een bepaalde kleur, een gedeelte van het spectrum van dat licht door het object wordt geabsorbeerd. Het gereflecteerde licht heeft dan de kleur, die aangevuld (gecomplementeerd) met het geabsorbeerde deel wit licht zou opleveren.

Voor make-up werkt dit hetzelfde...
Rode vlekjes op je huid maskeer je door een 'groenige' consealer te gebruiken. Het blauwige/grijze van je baard(schaduw) en/of rond je ogen werk je dus idd weg met een 'oranje achtige' consealer. Daarover komt je foundation en je poeder ;)

En nu??? Oefenen tot je het perfect voor elkaar hebt! Voor iedereen zal de kleur van de consealer en de foundation anders zijn. Tip: Blijf wel in de buurt van je eigen huidteint!
"Dream as if you'll live forever,
live as if you'll die today"
Plaats reactie