wat is het verschil??
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Elsa schreef:
Misschien moest ik travestiet maar als geuzenaam gaan gebruiken
Je ziet ook eigenlijk door de diverse forumdiscussies heen dat er een soort tweestrijd is tussen degene die proberen de hokjes zo groot mogelijk te maken en degene die proberen juist zoveel mogelijk af te bakenen.
Irene
Het zit hem inderdaad alleen in de naam, maar de gevoelswaarde bij de naam is blijkbaar per persoon verschillend, het valt mij in ieder geval op in de reacties, dat mijn gevoelswaarde nogal afwijkt van de meerderheid.Irene, met de uitdrukking 'beladen' bedoelde ik wanneer ik er met buitenstaanders over praat. Als ik uitleg dat mijn partner een travestiet is, dan is al de snel de gedachte/ opmerking over wat men op tv heeft gezien. Mensen hebben daar bij voorbaat al een mening over, dat is toch anders wanneer je zegt dat je partner een cd. is. Het valt mij op dat sommige hier schrijven een cd-er te zijn en anderen kiezen voor Tv*. Vandaar mijn vraag of er überhaupt verschillen waren. Ik begrijp dat het eigelijk alleen in de naam zit, of heb ik het mis?
Misschien moest ik travestiet maar als geuzenaam gaan gebruiken
Je ziet ook eigenlijk door de diverse forumdiscussies heen dat er een soort tweestrijd is tussen degene die proberen de hokjes zo groot mogelijk te maken en degene die proberen juist zoveel mogelijk af te bakenen.
Irene
Kleine stapjes