Vrienden

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Petratv
is nieuw hier

Vrienden

Bericht door Petratv »

Hallo dames,

Ik ben er een beetje laat mee :oops: maar ik wil jullie allemaal en jullie partners natuurlijk ook een heel gezond en gelukkig nieuwjaar wensen.

Gisteren zijn Bonnie en ik samen met onze inmiddels goede vrienden Tessa en Amber naar de Bazaar in Beverwijk geweest, dat was pas echt gezellig, ik kon daar vrij met Bonnie en Tessa praten onder het shoppen wat mij wel en niet zou staan.
Dit is pas echt bevrijdend dat je er eens met een ander dan met je partner over kunt praten onder het winkelen, echt een welkome aanvulling op de toch al zo´n goed steun van Bonnie.

Ik kan dit echt iedereen aanraden, en we gaan dit dan ook beslist vaker doen.

Ik moest dit ff kwijt het was nl een geslaagd dagje uit. :D

Nou dit was het weer voor even

Lieve groetjes

Petra :wink:
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Re: Vrienden

Bericht door Lisa met een S »

Petratv schreef:Dit is pas echt bevrijdend dat je er eens met een ander dan met je partner over kunt praten onder het winkelen, echt een welkome aanvulling op de toch al zo´n goed steun van Bonnie.
Hoi Petra,

Het is inderdaad bevrijdend om mensen te vinden waarmee je open en eerlijk en echt jezelf mag zijn. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor ons, maar ook voor onze partners, en ik vind het heel fijn voor Bonnie en Tessa, en ook voor mijn vrouw Terri en andere partners, die elkaar hebben gevonden. Ook ik heb, door hier en op de chat met mensen van gedachten te wisselen, heel veel aan gehad. Dat er echte vriendschappen ontstaan hierdoor die verder reiken dan alleen onze travestie is mooi meegenomen.

Het is te hopen dat het ook andersom kan: dat wij ook "echte" vrienden buiten de travestie hebben, met wie wij ook open en eerlijk zou kunnen zijn, zonder dat het hun beeld van ons of onze eigen zelfbeeld zou aantasten, als wij het maar durven.

Liefs en groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie