hoe om te gaan met behaarde benen??
Moderator: Moderators
hoe om te gaan met behaarde benen??
Hallo,
Ik ben nieuw in de wereld die travestie heet. Ik draag sinds kort af en toe een rokje met een panty. Alleen binnenshuis, ik durf er niet mee de straat op.
Echter wat is zelf een beetje storend vind is de beharing op mijn benen. Het liefst draag ik een dunne panty, dus........
Maar ik lees/hoor veel over het scheren, maar wat er niet bij vermeld wordt is of het verstandig is om gelijk te gaan scheren met een mesje.
Is het niet lastig dan met de "lange" haren?????
Ben benieuwd naar reacties
Ik ben nieuw in de wereld die travestie heet. Ik draag sinds kort af en toe een rokje met een panty. Alleen binnenshuis, ik durf er niet mee de straat op.
Echter wat is zelf een beetje storend vind is de beharing op mijn benen. Het liefst draag ik een dunne panty, dus........
Maar ik lees/hoor veel over het scheren, maar wat er niet bij vermeld wordt is of het verstandig is om gelijk te gaan scheren met een mesje.
Is het niet lastig dan met de "lange" haren?????
Ben benieuwd naar reacties
-
- dagelijks aanwezig
lange haren kun je ook prima scheren met een mesje..alleen dan moet je het mesje vaker schoonspoelen.
gebruik niet te veel schuim want dat scheert voor geen meter..en is onnodig bovendien.
het scheren opzich heeft een vrij kort efect qua gladeid..of dat met veet bv. beter is weet ik niet dat moet je 1 van de dames vragen denk
gebruik niet te veel schuim want dat scheert voor geen meter..en is onnodig bovendien.
het scheren opzich heeft een vrij kort efect qua gladeid..of dat met veet bv. beter is weet ik niet dat moet je 1 van de dames vragen denk
- Kim Femme
- dagelijks aanwezig
Ontharen - Veet
[quote=Voor wat betreft het gebruik van Veet wil ik vragen of er dames (en heren ) zijn met ervaring daarmee........[/quote]
Hi Jantje,
Als je de bij de zoekfunktie (zie boven bij vergrootglas: zoeken) woorden als bijv. `Veet´ of ´Ontharen´ intikt vind je zeker anwoord op je vragen.
groetjes,
Kim.
Hi Jantje,
Als je de bij de zoekfunktie (zie boven bij vergrootglas: zoeken) woorden als bijv. `Veet´ of ´Ontharen´ intikt vind je zeker anwoord op je vragen.
groetjes,
Kim.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Mijn ervaring met ontharingcrèmes is dat het stinkt en dat je - na de tijd - met een scheermes achtergebleven haren moet weghalen. Die hards gebruiken natuurlijk gewoon een epilady. Overigens heb ik voor mijn verjaardag "Teder Geluk" gekregen, een douchegel waarmee het ideaal scheren is onder de douche. Tenminste dat staat op de verpakking, nog niet geprobeerd.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Het is de eerste keer inderdaad een tijdrovend werk, vooral omdat je scheermesje steeds vol raakt. Ik combineer altijd de epilady met scheren, omdat de ontharingsmiddelen zo stinken en las je niet voorzichtig bent voor vervelende reacties kunnen zorgen. Het pijngehalte van de epilady op je benen valt wel mee, zeker als je er aan gewend raakt.
Irene
Irene
Kleine stapjes
- René(e)
- ff weer wat posten
Ontharen.
Welkom Jantje,
Iedere ''vrouw" kampt met 't probleem van beharing.
Ik gebruik zelf ontharingsmouse, dat is 'n spray die je na tien minuten kunt afspoelen incl. je haartjes.
Dit is ook makelijk te gebruiken voor je schaamstreek, of andere delen van je lichaam, superglad.
Gebruik in eerste instantie mouse voor de gevoelige huid, je moet er aan wennen. bij de kruidvat is dat product overigens niet al te duur.
Veel succes, en groetjes.
Iedere ''vrouw" kampt met 't probleem van beharing.
Ik gebruik zelf ontharingsmouse, dat is 'n spray die je na tien minuten kunt afspoelen incl. je haartjes.
Dit is ook makelijk te gebruiken voor je schaamstreek, of andere delen van je lichaam, superglad.
Gebruik in eerste instantie mouse voor de gevoelige huid, je moet er aan wennen. bij de kruidvat is dat product overigens niet al te duur.
Veel succes, en groetjes.
liefde is vergangkelijk, maar travestie is 'n deel van je leven!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Als je op zoek ben naar een panty omdat je je benen niet wilt ontharen, dan vind je tegenwoording hele mooie dikke panty's in allerlei kleuren en patronen (idd, 80 den), behalve huidskleurig. Wil je een mooie huidskleurige panty, dan kan je het best vragen naar een panty voor ballet, want daar vind je mooie, gladde en glanzend dikke lycra panty's in huidskleur.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- is nieuw hier
Ja ik stoorde mij er ook hevig aan. Een jaar geleden eens veet geprobeerd. Snel resultaat maar ook weer snel haren op je benen met de nodige kriebels. Scheren is ook een slechte optie vind ik. Ook snel resultaat maar er vliegt er weer aan en ook kriebels van hier tot Tokyo . . Toen maar eens (van het voorjaar) een echte goede epilady gekocht. Ongeveer 2,5 uur pijn pijn pijn maar nadat mijn huid weer een beetje was bijgekomen van al dat geweld werden mijn benen echt te gek mooi (vind ik zelf), dan houd je je benen bij met de epilady en doet het nagenoeg eigenlijk helemaal geen pijn meer. Wel gebruik ik veelvuldig van het kruidvat creme voor na het ontharen. Harstikke goedkoop maar vreselijke lekker spul. Mijn benen zien er gewoon verrukkelijk uit vind ik zelf, lekker glad en als je daar dan een panty over aan doet . . . . .jammmie jammie . . (en dan dat korte rokje) Zalig. Dus om een superlang verhaal kort te maken . . .koop een Epilady. Was nog leuk ook toen die jongen bij BCC ging vertellen dat dit wel de beste was voor mijn vrouw . . . ha ha ha hij moest eens weten wat een supertravo er voor hem stond . .
Latersssssssssss .
Ja voor het ontharen van de benen is de epylady de beste, vindt ik. Maar na jaren gebruik worden de haartjes steeds dunner en dan komt de tijd dat je ze af en toe moet scheren omdat de Epylady de haartjes niet meer pakt. Maar dat wil ik ook, want ze zijn dan ook niet meer zo duidelijk zichtbaar.
En de stelregel is toch: Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Groetjes Bea.
En de stelregel is toch: Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Tara
- dagelijks aanwezig
Veet je wat?
Bij mij werkt Veet prima en daarna duurt het wel even voor er iets terugkomt.
Voor oksels is er een aparte soort.
Smeer het niet op je gezicht, want dat gaat bijna zeker fout.
Succes.
Tara.
Voor oksels is er een aparte soort.
Smeer het niet op je gezicht, want dat gaat bijna zeker fout.
Succes.
Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
harsen is ook een optie gegardeerd dat je dan zeker 4 tot 6 weken gladde benen hebt.Doet wel even pijn maar ok dat moet je er voor over hebben..Je kan ook gewoon bij de kruitvat eigen merk ontharingscreme gebruiken kosten hiervan ongeveer 2,50 per tube..of je haald veet bij de action scheeld nogal in prijs verhouding met die van een drogist...Veet kost bij de action iets van 2,50 tot 5 euro en bij een drogist kost het toch al gauw iets van 10 euro...Ook even een tip voor de mensen die hun benen scheren gebruik geen scheerschuim maar gewoon cremespoeling dit droogt je huid niet uit en je huid wordt er lekker zacht en soepel van omdat creme spoeling hydrateerd..Dus kijk maar wat je met de ideeën doet..
Groetjes Prescilla