Wat is je seksuele voorkeur een jaar of meer na je SRS
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Wat is je seksuele voorkeur een jaar of meer na je SRS
Een (niet representratieve) test hoeveel transseksuelen na de operatie lesbische of wat dan ook voor seksuele voorkeur hebben.
Moeten er meer keuzes komen ? Ik hoor het wel
Moeten er meer keuzes komen ? Ik hoor het wel
- Chantal C.
- Forumdiva
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Zeg, kunnen jullie niet lezen? Wat is een jaar (of meer) na je SRS je seksuele voorkeur ?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
Och, zo strikt hoeft het niet opgevat te worden. Ik verwacht niet dat als je zo'n 18 maanden hormonen hebt gebruikt en/of geruime tijd als vrouw leeft je seksuele voorkeur nog veranderd. Eigenlijk zal je seksuele voorkeur helemaal niet veranderen door een geslachtsverandering, alleen voer je daarvoor nog weleens een mooi toneelspel naar de buitenwereld ten koste van jezelf, maar dit laatste ter zijde.Morbide schreef:Zeg, kunnen jullie niet lezen? Wat is een jaar (of meer) na je SRS je seksuele voorkeur ?
- Chantal C.
- Forumdiva
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ja hoor, ik zie niet zo in waarom de srs je voorkeur zou doen veranderen. Maar 't is niet mijn poll.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
Het verandert je voorkeur ook niet, maar door allerlei omstandigheden word je soms onwillekeurig gedwongen iets te doen wat je liever niet wilt. Ik ben eigenlijk alleen getrouwd omdat mijn ex mij veroverd heeft en mijn ouder er bij vroeger in gestampt hebben dat ik stamhouder was (ik heb alleen zussen) en dat ik voor een nieuwe stamhouder moest zorgen, nouja, dat laatste heb ik in 3-voud gedaan.Morbide schreef:Ja hoor, ik zie niet zo in waarom de srs je voorkeur zou doen veranderen. Maar 't is niet mijn poll.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Het duurt nog wel een jaar of wat voordat ik deze poll kan invullen
Al vraag ik mij af of sexuele voorkeur echt iets te maken heeft met een SRS...
Ik denk wel dat sexuele voorkeur (en een eventuele verandering daarin, want is dat niet juist wat je wil meten, Nannette?) wel alles te maken heeft met het accepteren wie je diep van binnen eigenlijk zelf bent.
Ik denk wel dat sexuele voorkeur (en een eventuele verandering daarin, want is dat niet juist wat je wil meten, Nannette?) wel alles te maken heeft met het accepteren wie je diep van binnen eigenlijk zelf bent.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
-
- Forumdiva
Ik geloof ook niet dat je seksuele voorkeur zelf veranderd, maar wel het er aan toegeven zou kunnen veranderen.Arike schreef:Het duurt nog wel een jaar of wat voordat ik deze poll kan invullen
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Oké, vanuit dat oogpunt zou het nog wel eens zou kunnen zijn dat ik tot aan mijn SRS "noodgedwongen" a-seksueel ben...Nannette schreef:Ik geloof ook niet dat je seksuele voorkeur zelf veranderd, maar wel het er aan toegeven zou kunnen veranderen.Arike schreef:Het duurt nog wel een jaar of wat voordat ik deze poll kan invullen
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short