Alsof een echte vrouw zoiets ooit zou zeggen.Lala Ferrari schreef: En de maat doet er wel toe. Grote borsten is sexy. Maar het hebben van een doos, dat lijkt me het einde.
Lala.

Moderator: Moderators
Nou, hier word ik even koud van! Wat zonde! Wat een domper op je goede wil!Morbide schreef:Transen in de media. Driewerf bah. Ik heb vandaag een groot deel van mijn tijd verspild aan een journalist uitleggen dat ze een kudtartikel heeft geschreven. Na wat gebel en gemail, heb ik het interview zodanig herschreven dat we er beide mee kunnen leven, maar blij ben ik er allerminst mee. 't Is een stuk van niks geworden. Vooringenomen journalisten die een beeld hebben van transen dat ze bevestigd willen zien. Bah. Geef mijn portie maar aan fikkie.
+1Janiek2 schreef:
Nou, hier word ik even koud van! Wat zonde! Wat een domper op je goede wil!
Mijn reactie:Vanaf het begin van de behandeling ging hij als vrouw leven. Een verwarrende tijd, want aan de buitenkant was nog weinig vrouwelijks te zien
M'n rant ging nog even door, maar het lijkt me zo wel duidelijk.Ik vind het erg knap dat je kennelijk kunt beoordelen hoe ik er voor de transitie uit moet hebben gezien. Erg mannelijk ben ik nooit geweest, integendeel zelfs. Voor de transitie werd ik soms aangesproken als vrouw. De voor en na verschillen zijn veel minder groot dan jij in je stukje voorwendt. Maar ja, sensatie voorop natuurlijk. Jij hebt een beeld van transen en dat wil je bevestigd zien. Dat beeld wijkt helaas niet veel af van wat onder homofobe mensen leeft. Ik had gewoon niet moeten meewerken aan je interview. Het liefste heb ik dus dat je een ander slachtoffer voor je rariteitenkabinet zoekt. Mijn insteek om mee te werken was dat het misschien een positief effect op de beeldvorming over transen zou hebben. Naïef van me.
Iemand die volledig als vrouw leeft aanspreken als hij is not done. Dat heb ik dus in je stukje aangepast. Dat het een verwarrende tijd was, bestrijd ik. Het was en is overduidelijk hoe ik gezien wil worden. Dat heb ik ook aangeven, maar ja, het is jouw vooringenomenheid. Jij vind dat het verwarrend moet zijn en daarom is het zo. Ik weet wel dat ik moeite heb met mijn verleden, maar ik loop er niet voor weg. Ik ben volledig uit de kast en maak geen geheim van mijn transseksualiteit. Ik verwacht wel dat mensen daar op respectvolle wijze mee omgaan. Je kunt mensen ook genderneutraal aanduiden. Is dat wel eens bij je opgekomen? Kind/tiener/puber, etc in plaats van jongen. Dat is een kleine moeite...
Inderdaad. =)Janiek2 schreef: Vooringenomenheid bij journalisten is het slechtste wat je kunt hebben. Wat heb ikhet indertijd goed getroffen met de redactrice van Psychologie Magazine. Die was op zoek naar een authentiek verhaal en dat kreeg ze.
O jawel. Kennelijk ken jij geen echte vrouwen.Lala Ferrari schreef: En dan die opmerking van je, dat mensen naar je kijken omdat je een mooie vrouw bent.
Dat is zo typisch travestiet of trans.
Een echte vrouw zal zoiets nooit over zichzelf zeggen.
Heuh? Kennen wij elkaar? Of ben je gewoon fan van mijn (overigens slinkende) oeuvre?Lala Ferrari schreef:
Valt me vies tegen van je, dat iemand als jij daar alsnog in stonk.