Toch een stapje verder

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Magnolia
is nieuw hier

Toch een stapje verder

Bericht door Magnolia »

Ik heb lange tijd dit forum niet bezocht, maar moet bekennen dat ik intussen toch een stapje verder ga.

Ik volg momenteel een uitgebreide cursus visagie, en dat zal echt niet alleen zijn om op anderen make-up aan te brengen :).

Volgende stap zal discreet vrouwenkledij kopen zijn, en daarna de grote test: het ringbaardje eraf en naar een feestje :).

M.
chantal-tg
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door chantal-tg »

Hoi Magnolia,

Ik moet bekennen dat ik ook lang het forum niet meer heb bezocht en in mijn geval heeft dat meer te maken met van 'ik ken die verhalen ondertussen wel', en in feite is jouw verhaal niets anders. Maar ik moet zeggen, ik stond te kijken en besloot daarom te reageren toen ik las dat jouw grote test nog moest komen; 'het ringbaardje eraf'. En ik dacht, 'ringbaardje?'. Maar ik begrijp je. In feite zijn we allemaal, of vrijwel allemaal, bezig met een zelf acceptatie proces en iedere 'grote test' betekend weer een stapje dichterbij. En na ieder stapje voelen we de opluchting dat we het gedaan hebben, maar tegelijk weer een angst die ons weerhoudt om direct een volgende stap te zetten. Zo zijn er heel veel mannen die één keer per jaar zichzelf de kans geven om helemaal vrouw te zijn en dan zich geweldig opladen zodat ze er weer een jaar tegen kunnen en zijn er die steeds een stapje verder gaan.

Misscchien dat ooit je grootste test wordt om gaatjes in je oren te laten schieten of zelfs twee in ieder oor? of om je baardgroei te laten laseren? of om als vrouw een keer uit te gaan?

Kortom, wat het ook is dat de grote test zal zijn, geniet ervan want dat is waar het om gaat volgens mij.

Allemaal nog fijne feestdagen en op de 29ste December is er een T-disco in Den Haag. Mischien is dat voor een aantal 'de grote test'? in ieder geval, ik hoop erbij te zijn en ik hoop dat het een heerlijke avond wordt!

liefs,

Chantal (ps. ik heb profiel hier, Chantal, 48)
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
Plaats reactie