Je komt er eerlijk gezegd wat minder uitzonderlijk in over dan dat ik je hier meemaak

Moderator: Moderators
Net zoals ik wat minder blij was toen ik bij het grof vuil gezet werd. Dat was een erg vervelende ervaring. Zo nu en dan spreek ik mijn oude leidinggevende nog omdat hij zich nogal interesseert in de lokale politiek en hij vindt het nog steeds jammer dat ik zijn assistente niet meer ben. Dat steekt. Het kantoorbaantje dat ik kreeg deed ik met veel plezier en ik was er vet goed in. Dus die steek terug is meer dan verdiend.Janiek2 schreef: Je vorige werkgever zal wat minder blij zijn om zo in de publiciteit te komen.
Om te laten zien dat transseksualiteit heel normaal is en dat het niks met seksuele fantasiën te maken heeft. Meestal is dat de insteek van de diverse redacties. Om begrip te kweken.lightningbolt schreef:Maar wat is nou precies het nut ervan om als TS zulke intervieuws te geven? En welk doel dient het?
Lijkt me niks mis mee, dat je seksuele fantasieën in elk geval één van de punten is waarop je merkt dat je trans bent. Dat ontkennen kweekt geen begrip, maar leidt mensen om de tuin.Chantal C. schreef:Om te laten zien dat transseksualiteit heel normaal is en dat het niks met seksuele fantasiën te maken heeft. Meestal is dat de insteek van de diverse redacties. Om begrip te kweken.
Dat zal best. Maar moet je nou zo te koop lopen met wat je bent?Chantal C. schreef:Om te laten zien dat transseksualiteit heel normaal is en dat het niks met seksuele fantasiën te maken heeft. Meestal is dat de insteek van de diverse redacties. Om begrip te kweken.lightningbolt schreef:Maar wat is nou precies het nut ervan om als TS zulke intervieuws te geven? En welk doel dient het?
Het zou een mooie boel worden als niemand dat deed: saai, kleurloos, treurig enzoverder.lightningbolt schreef:Dat zal best. Maar moet je nou zo te koop lopen met wat je bent?
Dat is totaal geen verantwoording afleggen. Zie het meer als vertellen wat het is en hoe het voelt. Er zijn zat vooroordelen over transseksualiteit en waarom zou je die in stand houden?lightningbolt schreef:Nee dat zeker niet. Maar waarom zou je er onnodig mee te koop lopen?Janiek2 schreef:Of zie jij TS-zijn als iets dat je beter kunt verbergen?
Je hoeft toch niemand verantwoording af te leggen.