Je maakt 't nu wel heel strak. Ik word in openbare dames-toiletten geaccepteerd, ondanks dat ik (zoals je weet) absoluut NIET-passabel ben en nog steeds geen hormonen gebruik (laat staan een SRS van plan ben).melina_r schreef:Gooien ze je dan ondanks een neo-vagina en een V op je ID kaart toch uit de WC voor dames ? Of zetten ze je toch uit de kleedkamers specifiek voor dames ? Kan je dan in zo een geval je juridisch verworden identiteit aanwenden om toch je plaats af te dwingen ?
Alvast iets om over na te denken vind ik ....en hoe frustrerend is dat dan niet, als je heel de weg hebt afgelegd en je moet nog elke dag aangeven, hé ik ben dus wel een vrouw en ik hoor in de WC/kleedkamer voor dames.
En daar hoor ik ook.
De mate waarin iemand wenst te integreren als vrouw ligt bij die persoon. En als ik -per-se- moet gaan sporten omdat ik anders voor jou niet aangetoond heb dat ik geintegreerd ben als vrouw, dan denk ik "laat Melina maar fijn in haar sop gaarkoken met die integratie, maar aan sporten heb ik de pest en dat doe ik dus niet".Melina schreef:Uiteraard kan je als TG/Trans zonder SRS of niet passable post-op trans die dingen vermijden maar dan ben je eigenlijk nog altijd niet helemaal aan het integreren als vrouw.
Ik ken wel andere pre-ops die het gewoon doen. Stellen zich, net als jij beschrijft, wat terughoudend op en dan is het zowel voor die pre-op als voor de overige dames geen enkel probleem. Kortom: een V in het paspoort is niet het issue. Hoe mensen zich opstellen - dat is het issue.
Groetjes,
Frederique