melina_r schreef:
Ik sta niet tegenover lotgenoten.
Zeker niet, ik kan me echter niet zo vinden in TG's die liefst alles op één hoopje willen gooien.
Er zijn mannen en vrouwen ....en dat wil ik liefst ook zo behouden, net zoals waarschijnlijk 99,99% van de bevolking.
Het is niet ik die egoïstisch ben, het zijn de TG's die egoïstisch zijn.
Omdat ze ergens geen keuze kunnen of willen maken moet de rest van de wereld ook maar leren leven zonder duidelijk omschreven geslacht.
Als 99,99% van de mensheid het onderscheid tussen mannen en vrouwen wilde behouden, had er geen emancipatie geweest, en zeker van jou zou dan verwacht worden dat je man bleef, en ze hadden al zeker niet geaccepteerd dat je in kleding van het andere geslacht zou gaan lopen, laat staan operatieve ingrepen ondergaan.
Ja jij denkt egoistisch omdat jij gelooft dat er niets buiten jouw identiteit om kan bestaan, net zo hopeloos ouderwets als mensen die geloven dat homoseksualiteit een keuze is. Het is niet alleen ouderwets, maar gewoon dom.
Het enige waar ik me zorgen over maak in jouw geval is dat ik hoop dat jij jezelf niet hebt aangepast om maar te voldoen aan het cliche beeld van een vrouw waar veel travestieten mee begenadigd zijn. Ik hoop dat jij trouw bent gebleven en zult blijven aan jezelf. Zou een beetje lullig zijn als je dadelijk na een aantal jaar tot de conclusie komt dat je genderidentiteit helemaal niet zo eenduidig blijkt te zijn, en dat je bent doorgeschoten vanuit aanpassing mbt je travestiegevoelens.
Mensen die vertrouwen hebben in hun eigen identiteit laten anderen ook vrij om hun identiteit in vrijheid te mogen kiezen en bepalen. Want waar je zelf van geniet gun je een ander ook. Misschien kan je je eigen transseksualiteit nog niet onder ogen komen, en wil jij het verschil tussen jou en biologische vrouwen op deze wijze ontkennen en wegpoetsen en kun je het niet uitstaan dat er mensen zijn die het man- en vrouw zijn voor jouw gevoel ontkrachten door hun leven te leven met hun eigen identiteit. Dat jij hen niet geloofd is hetzelfde als mensen die niet in jouw vrouw zijn geloven, en het maakt voor die mensen ook niet uit, hoe passabel je ook bent, zij zullen je niet als echte vrouw erkennen en accepteren, net zoals jij andere bestaansvormen als de jouw niet accepteren wilt. Hoe het ook zij, jij hebt niet het recht een ander zijn identiteit af te nemen enkel omdat je onzeker bent over die van jezelf. Laat mensen ajb in hun waarde ipv dit soort onzin te verspreiden aub.
Groeten
Els