angst om herkent te worden
Moderator: Moderators
dank jullie voor alle berichtjes en antwoorden. Ik ben inmiddels een hoop te weten te komen en weet zeker dat ik binnenkort echt een keer de stad in ga als Petra. Ik heb inmiddels een website gemaakt over mijn tvkant en daar is ook het verhaal te lezen over mijn eerste keer naar buiten ( in het donker) kijk ff op mijn profiel voor de link.
Gr en bedankt allemaal kusss
Petra
Petra
Ja een leuke site heb je, staan leuke foto's op!petra71 schreef:dank jullie voor alle berichtjes en antwoorden. Ik ben inmiddels een hoop te weten te komen en weet zeker dat ik binnenkort echt een keer de stad in ga als Petra. Ik heb inmiddels een website gemaakt over mijn tvkant en daar is ook het verhaal te lezen over mijn eerste keer naar buiten ( in het donker) kijk ff op mijn profiel voor de link.
Petra
http://members.lycos.nl/slvp/hpbimg/
omg imho..
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
God wat kunnen we weer lekker ouwehoeren he kimmy..Je mag wel eens de regels hier doorlezen onee die kon je al natuurlijk staat er dan ook niet duidelijk in dat je mensen hier met respect moet behandelen..jij hebt zeker niets beters te doen dan anderen af te zeiken maar als ze dat naar jou doen is het zkeer niet goed..maar laat een ander lekker in zijn waarde.denk maar zo behandel een ander zoals jijzelf ook behandelt wil worden..Of moeten we nu ook ineenkeer meneer kimmy zeggen..Kimyy schreef:
Hoi petra71,
jij ook een gelukkig nieuwjaar! Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen, ik zo zou ook niet over straat durven, toch knap dat je het gedaan hebt!
Als je geen aandacht wilt trekken dan kun je beter in de kleren lopen die bij je geslacht horen. Lang ben je ook niet hoor, ikzelf ben 1.87, maar er is niemand die daar gek van opkijkt.
Maar je bent toch ook een man?Ik persoonlijk vind mijn gezicht ook nog niet echt vrouwlijk en heb soms het gevoel dat mensen meteen zien dat ik een man ben.
Advies?
Ik denk dat er nog minder naar je wordt gekeken als je gewoon als man vrouwenkleren koopt, dan als 'vrouw'.
Maar Petra71 jij ook de beste wensen en ja ik ben ook geen kleintje hoor met mijn 190cm en loop ook vaak genoeg op hakken rond,..mensen kijken wel maar heb geen slechte reacties gehad ik heb zoiets van kijk maar een eind weg.ze kunnen er niets af kijken want alles zit aan een stuk dus maak je niet teveel zorgen iedereen heeft zijn eerste stapjes een keer gezet..Het is inderdaad niet makkelijk maar als die drang echt zo hoog is gewoon doen en niets van anderen aantrekken met wat die zeggen..
Groetjes Prescilla
-
- Banned Lid
Je hoeft me ook niet serieus te nemen hoor, ik las dat hij een site had, dus ging ik even zoeken.Morbide schreef:Lol @ open dir. Maarreh, Kimyy, get a life. Dat je daar om gaat zoeken zeg.
Als je zulke foto's op je webspace zet dan neem ik je zowiso als niet serieus.
Groetjes big kiss (K)
Oh enne, meneer Precilla, doe wat aan je huge inhammen? "put a little big make-up on your face, to hide your beard!"
Mss leuk voor een liedje!
- Forumwatch
- de baas van de dag
IK ben blij dat je mij niet serieus neemt ( ik vraag me af waarom niet ) maar ik vind het een aardige beledeging. Het is net wat de anderen zeggen, je moet iedereen in zijn/haar waarden laten en respecteren zo als die persoon is. Ik heb die site opgezet om mensen mijn eerste stappen te laten meemaken in de wereld die travestie heet. Kijk dat ik misschien(nog) niet een echte tv ben dat kan maar ik doe wel mijn best het te worden op mijn manier en als je daar niets mee hebt tja dan is dat jouw probleem. Ik krijg gelukkig ook positieve reactie.Kimyy schreef:Je hoeft me ook niet serieus te nemen hoor, ik las dat hij een site had, dus ging ik even zoeken.Morbide schreef:Lol @ open dir. Maarreh, Kimyy, get a life. Dat je daar om gaat zoeken zeg.
gr Petra
Gewoon laten lullen.petra71 schreef:IK ben blij dat je mij niet serieus neemt ( ik vraag me af waarom niet ) maar ik vind het een aardige beledeging. Het is net wat de anderen zeggen, je moet iedereen in zijn/haar waarden laten en respecteren zo als die persoon is. Ik heb die site opgezet om mensen mijn eerste stappen te laten meemaken in de wereld die travestie heet. Kijk dat ik misschien(nog) niet een echte tv ben dat kan maar ik doe wel mijn best het te worden op mijn manier en als je daar niets mee hebt tja dan is dat jouw probleem. Ik krijg gelukkig ook positieve reactie.Kimyy schreef:Je hoeft me ook niet serieus te nemen hoor, ik las dat hij een site had, dus ging ik even zoeken.Morbide schreef:Lol @ open dir. Maarreh, Kimyy, get a life. Dat je daar om gaat zoeken zeg.
gr Petra
Zeker jaloers.
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
net of jij moedermooiste bent he kimmy..Heb je wel goed gekeken naar die foto ik heb namelijk geen inhammen en heb dus ook geen haarimplantaten nodig...Maar wat er al gezegt is door de forum watch en wat ik dus al zei over de regels je moet iemand respecteren om wie diegene is of het nu een man, vrouw, ts, tg, tv, cd is maakt geen reet uit het zijn en blijven mensen maar ik zie gewoon vaak genoeg hoe jij mense de grond in probeerd te boren en vind dat dus gewoon niet kunnen dit is dus ook waarom ik zo reageerde op jou berichtje naar petra toe..Niet iedereen is perfect ik ook niet en jij dus ook niet hoe je het ook went of keert...Kimyy schreef:Je hoeft me ook niet serieus te nemen hoor, ik las dat hij een site had, dus ging ik even zoeken.Morbide schreef:Lol @ open dir. Maarreh, Kimyy, get a life. Dat je daar om gaat zoeken zeg.
Groetjes big kiss (K)
Oh enne, meneer Precilla, doe wat aan je huge inhammen? "put a little big make-up on your face, to hide your beard!"
Mss leuk voor een liedje!
Groetjes Prescilla
-
- ForumFan
Re: angst om herkent te worden
Ik ben 1.75. Plus een paar cm (echt) haar op mijn hoofd maakt zo'n 1.78. Plus een paar hoge hakken van 10cm maakt 1.88. Ik heb toevallig vandaag weer een paar pumps bij Zara gekocht. Eerverleden week ook bij Zara een paar pumps gekocht met een hak van 10cm en een paar laarsjes met naaldhakken van 5cm hoog.Kimyy schreef:Hoi petra71,petra71 schreef:
. Lang ben je ook niet hoor, ikzelf ben 1.87, maar er is niemand die daar gek van opkijkt.
.
Dat ik weer hoge hakken draag is iets van de laatste weken, voorheen liep ik altijd op ballerina's of platte laarzen. En daar weer voor liep ik altijd op pumps.
En nu wissel ik platte schoenen af met pumps.
Ik voel me lang, slank en elegant als ik die hoge pumps draag, maar eerlijk gezegd kan ik ook blij zijn met mijn 1.75 als ik ze thuis weer uitdoe.
Milala.
Uw sterverslaggeefster