Goede voornemens voor 2008

Algemeen

Moderator: Moderators

Wat zijn jouw goede voornemens?

stoppen met roken
2
10%
afvallen
4
20%
gezonder leven
2
10%
iets anders, namelijk...
12
60%

Totaal aantal stemmen: 20

Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Maruscha schreef:Mijn goede voornemen is om dit jaar maar eens te beginnen met roken, zodat ik volgend jaar echt iets voor te nemen heb.
:D :D

Een tevreden roker is geen onruststoker
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Zelf heb ik geen goede voornemens. Je neemt iets voor zoals afvallen en de volgende dag ben je toch chocola, wafels, drop aan het eten. Zelfde geldt voor roken, je wilt stoppen en je steekt er toch eentje op.
liefs, Josette
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Ik sluit me aan bij Josette. Goede voornemens: pure folklore!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Josette schreef:Zelf heb ik geen goede voornemens. Je neemt iets voor zoals afvallen en de volgende dag ben je toch chocola, wafels, drop aan het eten.
De volgende dag pas? :roll: :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

Chantal C. schreef:
Josette schreef:Zelf heb ik geen goede voornemens. Je neemt iets voor zoals afvallen en de volgende dag ben je toch chocola, wafels, drop aan het eten.
De volgende dag pas? :roll: :wink:
nee hoor na een paar uurtjes vooral als iemand een zak drop naast je pc legt :wink:
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Chantal C. schreef:De volgende dag pas? :roll: :wink:
Nee, goede voornemens breken, dat kan al binnen een fractie van een seconde. :lol: 8) :wink:

Dus neem nog een sigaret, of een stuk chocola, of drop of wafels, enz. :D :P
liefs, Josette
samantha
ff weer wat posten

Bericht door samantha »

dat afvallen was ik al een jaar mee bezig, heel op het gemak. gisteren er nog op de weegschaal gestaan, was redelijk tevreden met de schade van de feestdagen, vandaag er terug op maar dan bij de arbeidsgeneesheer blijkt dat mijn weegschaal moet kapot zijn, zeven kilo's extra. (nog steeds twee minder dan vorig jaar) :( ben uit pure frustratie snel een sigaret gaan roken en ik had dan het voornemen om op zijn minst wat te minderen.

groetjes samantha
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Als je jezelf consequent op dezelfde weegschaal weegt dan maakt het niet uit of ie afwijkt want hij geeft wel aan hoeveel je aangekomen of afgevallen bent.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Petra schreef:
Als je jezelf consequent op dezelfde weegschaal weegt dan maakt het niet uit of ie afwijkt want hij geeft wel aan hoeveel je aangekomen of afgevallen bent.

Vergeet het maar, de herhalingsnauwkeurigheid van badkamerweegschalen is meestal dramatisch slecht. Die dienen dan ook alleen als indicatie te worden gebruikt. Als je me niet geloofd ga er dan maar eens drie keer vlak achter elkaar opstaan, dan zie je serieuze verschillen.

Irene
Kleine stapjes
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

het klopt dat je dan idd verschil merkt..jammer genoeg..ik zie een weegschaal af en toe ter indicatie
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Irene schreef: Vergeet het maar, de herhalingsnauwkeurigheid van badkamerweegschalen is meestal dramatisch slecht. Die dienen dan ook alleen als indicatie te worden gebruikt. Als je me niet geloofd ga er dan maar eens drie keer vlak achter elkaar opstaan, dan zie je serieuze verschillen.
Er geldt een verbod op weegschalen in mijn huis anders ga ik mezelf obsessief wegen. Ik kan die dingen namelijk niet voorbij lopen zonder er op te gaan staan. Bij Fief thuis hebben ze wel een weegschaal en ik probeer dan altijd 66.6 kg te wegen. Dat is me een keer 3x achter elkaar gelukt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:66.6 kg
Beestachtig licht :lol: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dat het na een concert van My Dying Bride en op de dag dat Fiona en ik een half jaar samen waren was maakte het extra leuk. =)
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik zou ook wel 66,5 kg willen wegen, maar dan zal ik toch echt moeten stoppen met roken ben ik bang. Zo komen we toch weer trug bij die goede voornemens he :-)

Irene
Kleine stapjes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Irene schreef:Ik zou ook wel 66,5 kg willen wegen
Fluitje van een cent! :D Ik weeg zo om en nabij 63-64kg! Gezond eten en regelmatig bewegen is mijn devies! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Plaats reactie