Gevangenis

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Naar welke gevangenis moet een delinquente m>v-transgender?

Die mag naar de vrouwengevangenis.
6
29%
Die moet naar de mannengevangenis.
3
14%
Haar wordt een spoed-GAB aangeboden.
1
5%
Een creatievere oplosing, namelijk:
11
52%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Lala Ferrari schreef:Mis! Het was een arab, en die maakt het allemaal niet zo uit, ook niet bij nader inzien :-)
En dit is een 88-karaats racistische opmerking. Zo ken ik je weer.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

~zucht~ gaan we dit zinloze spelletje nu nog een keer doen?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

Lala Ferrari schreef: Mis! Het was een arab, en die maakt het allemaal niet zo uit, ook niet bij nader inzien.
Oh dat wist ik niet :roll:
Lala Ferrari schreef: Welkom terug lieve Spiegel/Erik, ik heb je gemist! :-)
Ik ben Spiegel/Erik niet.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Nou ik ben een laatkomertje in dit topic, want er worden weer stokpaardjes bereden zo te zien maar heel lang geleden had je een soap die heette "Vrouwenvleugel" en daar had je het karakter van Marjan Daal schijnt dus ook in het echt door een transseksueel te zijn gespeeld (ik voel een spinoff richting "transen in de media" opkomen ?). En ja, gewoon naar de vrouwenafdeling. Ook een pre-op wat mij betreft of ze moet echt iets rottigs hebben uitgevreten dat ze d'r willen laten wegknijnen op een mannenafdeling....
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

exhetrovadertrans schreef:Hoor ik "stokpaardjes" dan denk ik aan Mila/Lala ******* uit Amsterdam
Niet netjes om zomaar achternamen te noemen van mensen hier. Daarnaast is het ook nog in strijd met de regels.
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Bericht door Forumwatch »

Zoals al terecht wordt opgemerkt is het niet toegestaan mensen hier met naam en toenaam te noemen.
Het bericht is dan ook door ons verwijderd.
Dit is tevens een waarschuwing naar de poster van dat bericht.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

melina_r schreef:
Janiek schreef :


Stel je voor zeg ...ik zou wel verkracht kunnen worden door sommige van die vrouwen.

Groeten,

Melina


Nou nou, poehpoeh, dat is idd wel een soort heteromannen wens uitspraak zeg..

Mila.


IK heb het wel geschreven als iets wat ik absoluut niet wenselijk vond in mijn vorige bestaan.
Ik weet nog dat ik voor de SRS mijn 'aanhangsel' moest laten laseren ...dat heeft toch heel wat moeite gekost alvorens de verpleegster met de laser kon beginnen voor het ontharen van die zone.
Ik wou zelfs niet dat men dat ding aanraakte.

Je moet de redenering eigenlijk omdraaien ....begrijp je ?
Dus ik verplaats me in de situatie van vrouw in de gevangenis ....wat zou er nu gebeuren als ik daar een tijdje zit op gesloten en ze zetten daar een TG met werkend mannelijk geslachtsdeel.
Enfin ik laat het vervolg aan jullie eigen fantasie over ......

Groeten,

Melina
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

jammer (of gelukkig) genoeg is mn fantasie niet toereikend om dat allemaal in te vullen :)

Maar Melina!
Ik ben niet per se iemand die niet eenduidig wil overkomen hoor als je dat soms denkt, ik leef het liefst in een eenduidige genderrol, als dat mogelijk zou zijn...

Een passabele transgender (lees shemale) zou volgens jouw theorie de hele dag met haar piem uit de broek rond moeten lopen om in de juiste genderrol te leven, dat is natuurlijk onzin...

gender valt niet af te lezen aan geslachtsdelen, het is hoe je overkomt...
ik durf te wedden dat er zeer extreme niet passabele transen zijn die dankzij een SRS wettelijk vrouw zijn maar voor de maatschappij gewoon een freak of op zn slechts *man*...

En er zijn transgenders die geneigd zijn hun eigen identiteit te relativeren, en voor de buitenwereld toch echt als meisje overkomen...neem bijv valentijn, die ondanks pubertijdsremmers ed het nog lange tijd niet precies wist wat ze nou eigenlijk aanmoest met haar lichaam...

Ik vind het wat dit onderwerp betreft gewoon veel te primitief alleen naar geslachtsdelen te kijken...

misschien heb jij heel nare ervaringen met transgenders, mss waren het wel mannen met sinterklaasbaarden en cup D,
maar ik denk dat er voor mensen sociaal gezien vaak maar weinig verschil bestaat tussen een niet passabele trans en een transgender
dus waar hebben we het over
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

heeeey exheterovadertrans!!!!!!!

wat goed dat je de eigen identiteit zo omarmt... ik loop al lang met een idee voor een website misschien wil jij daaraan meewerken...

www.TSdaddies.com, voor wannabe's, admirers, kinderen die liever twee moeders hebben dan 1 vader *I want my dad to have huge utters*, speciale aandacht voor het invriezen van sperma enz, en niet te vergeten veel TSdaddy knuffelpix, heb jij mss interesse hieraan mee te werken?

groeten
Elsie
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Janiek2 schreef:
Lala Ferrari schreef:Mis! Het was een arab, en die maakt het allemaal niet zo uit, ook niet bij nader inzien :-)
En dit is een 88-karaats racistische opmerking. Zo ken ik je weer.
Ja ik weet nog goed, vreemd genoeg de avond van mn leven achteraf, dat ik als meisje ging stappen, lang lang geleden... en dat een marrokaanse jongen tegen mn been aan het rijden was midden in de kroeg, zn maat zei tegen hem: "hey weet je wel dat dat geen echte meid is", hij haalde zn schouders op en zei: "maakt me niks uit"
en het valt me op dat er onder arabs toch wel aardig wat TV TS lovers zijn...
Zoiets als rascistisch opvatten zou je ook als rascisme kunnen zien,
want wat is er zo erg om naast vrouwen ook TV TS leuk te vinden zou ik zeggen...
Maar ja, zoiets dringt natuurlijk ook niet echt door in de kinderzitjescultuur waar doorgaans geen vuiltje in de lucht te bespeuren valt :D behalve dan in luiers uiteraard :)

Neem van mij aan, *het bestaat!*
en niet alle generalisaties zijn onzinnig Janiek... het is gewoon een kwestie van ervaringsdeskundige zijn (of je dat nu leuk vind of niet dat je dat bent!!!)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

melina_r schreef:Je moet de redenering eigenlijk omdraaien ....begrijp je ?
Dus ik verplaats me in de situatie van vrouw in de gevangenis ....wat zou er nu gebeuren als ik daar een tijdje zit op gesloten en ze zetten daar een TG met werkend mannelijk geslachtsdeel.
Enfin ik laat het vervolg aan jullie eigen fantasie over ......
Buitengewoon vage projecties, dit. Wat gist er allemaal in jou :-? ?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

elsie schreef: en niet alle generalisaties zijn onzinnig Janiek...
Het vervelende is dat er altijd een kern van waarheid in zit. En dat ze vaak met je gevoel van veiligheid van doen hebben. En je zelf uiteindelijk de meeste last hebt van hoe je blik zich erdoor kan vernauwen. Want je voelt je niet veiliger door de wereldwijsheid die je opdoet via negatieve ervaringen, wel beperkter.

En je stelt ten onrechte leden van een groep verantwoordelijk voor het gedrag van de beroerlingen onder hen. Ik heb zelf die neiging op het gebied van religie en andersen, maar vind dat geen verrijking van mijn leven, eerder een onvrijheid.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

melina_r schreef: Je moet de redenering eigenlijk omdraaien ....begrijp je ?
Dus ik verplaats me in de situatie van vrouw in de gevangenis ....wat zou er nu gebeuren als ik daar een tijdje zit op gesloten en ze zetten daar een TG met werkend mannelijk geslachtsdeel.
Enfin ik laat het vervolg aan jullie eigen fantasie over ......
Stel ze gooien je in een cel bij bij een pot met een grote voorbinddildo. Brrrr.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Morbide schreef :

Stel ze gooien je in een cel bij bij een pot met een grote voorbinddildo. Brrrr.


Dat zou dan goed van pas komen.
Ik wil namelijk blijven dilateren hé .....en dat moet minstens 1 keer per week.
Nood breekt wet zeg maar ......
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

melina_r schreef:
Dat zou dan goed van pas komen.
Ik wil namelijk blijven dilateren hé .....en dat moet minstens 1 keer per week.
Nood breekt wet zeg maar ......
Dat kan dan toch ook prima met een TG? Heb je wel door dat je hetzelfde soort opmerkingen maakt als homofobe mannen die denken dat iedere homo hen van achteren wil nemen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie