Algemeen

Moderator: Moderators

Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Mijn vader Diane

Bericht door Maruscha »

Docu op Net 5, om 00.05

Gareth is vijftien en vertelt over zijn wel heel bijzondere gezinssituatie. Zijn vader wilde namelijk liever als vrouw door het leven gaan en heeft een geslachtsverandering ondergaan. Dus nu heeft Gareth twee moeders en geen vader meer. Ze wonen op een klein boerderijtje op het platteland in het zuiden van Ierland. Tot zijn zesde levensjaar had Gareth een vader en een moeder zoals de meeste kinderen. Bovendien kwam tante Diane vaak op bezoek, maar alleen als papa er niet was. Pas op zijn vierde ontdekte Gareth dat Tante Diane niet de zus van papa was, maar dat het zijn vader zelf was die zich verkleedde als tante Diane. Gareth's moeder Caroline wist al voor ze met Richard trouwde dat hij zich graag als vrouw verkleedde. Toch was het voor haar ook wel even wennen toen hij zich tot vrouw wilde laten ombouwen. We zien hoe Gareth onderzoekt waarom zijn vader zo graag een vrouw wilde zijn en we zijn getuige van de zeer intieme gesprekken die de vijftienjarige Gareth met zijn ouders voert, maar we zien ook hoe humoristisch het gezin met deze vreemde situatie omgaat.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Die v>m ts die op het laatst te zien was, die was echt goed gelukt. Keek er gewoon van op toen dat ineens ter sprake kwam. Had niet gedacht dat dat een v>m was.
Joanp
daar ben ik weer

Bericht door Joanp »

Beetje laat, maar mi wel een mooie, sobere en integere docu. Niks sensatie, gewoon alle ups en downs.
Niet wat je weet is belangrijk, maar de keuzes die je maakt
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

niet gezien nog wat gemist?
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

op de engelse TV hadden ze vorig jaar een reality serie over GRS / SRS, genaamd " sex change hospital ", was ook een hele goede b.t.w.

Als iemand interesse heeft, kan ik ze wel ff uploaden in divx formaat.. heb ze nog op de dvd recorder staan :wink:
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ajira schreef:op de engelse TV hadden ze vorig jaar een reality serie over GRS / SRS, genaamd " sex change hospital ", was ook een hele goede b.t.w.

Als iemand interesse heeft, kan ik ze wel ff uploaden in divx formaat.. heb ze nog op de dvd recorder staan :wink:
Ze zijn ook te vinden op internet, al is van deze de kwaliteit denk ik niet al te hoog (afgemeten aan de grootte van de files). Het downloaden gaat vrij langzaam dus pas over een uurtje of 6 kan ik daar daadwerkelijk een uitspraak over doen. In de usenet groepen staan aflevering 3 & 6, wel van goede kwaliteit maar de rest ontbreekt helaas.

Edit: ik heb alle afleveringen binnen, en de kwaliteit is prima :)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Op dit moment zegt bittorrent dat ik over 3 uur binnen heb, ben benieuwd....
lightningbolt
ForumFan

Pre-op TS die maarliefst!!! 44 operaties heeft gehad:

Afgelopen zondag was ze bij Tyra Banks. Daar vertelde ze ook o.a. hoe moeilijk het voor haar is om iets serieus met een man aan te kunnen knopen.

Gia Darling - America's Most Downloaded Transexual Barbie

http://www.darlingmodel.com/

Deze operaties heeft ze gehad:

Boob Jobs
(I love large breasts and to get to the size I have in now it took a bit to stretch the skin I currently have the largest available silicon breast implants allowed in the USA that’s 800cc’s)

3 sets of Cheekbone Implants
(Pretty much same story as chin implants)

3 Chin Implants
(I know your thinking why 3 well I could not make up my mind! First one was too big the second one was still too big and finally the third was just perfect. Keep in mind that I have a certain vision or a look that I’m going for so until I get that no matter what I don’t tend to be happy so it has nothing to do with the Dr but me not being happy with the look in surgery often you have to re do things to fine tune things if you are as neurotic as me! Wink)

Liposuction of my Abdomen
(You can also contour the fat on your abdomen to give you a more feminine appearance men tend to hold fat a bit higher than females do and by having the fat removed and re sculpted you can have that sexy feminine tummy)

Liposuction of my waist
(this is what I owe my wonderful waist line to men tend to have a lower waist line and by removing fat around the waits and raising it not only does it make your hips look rounder but it also gives you that sexy hour glass figure!)

Liposuction under my chin and neck
(this gave me a more contoured neck line and got rid of a bit of skin that just seemed to stick out a bit to much after lipo your skin tends to tighten and re stick to the muscle and once the fat is removed if done properly you will end up with wonderful contours)

3 Lip jobs had Implant but did not like it so now I have silicon
(this was a fun experience I had a small silicon implant put in but it made my lips look very ducky so I had that removed and tissue implanted and I was still not happy with the size so I had silicon injected in to them and now I love my lips and they feel super natural)

2 Eye Lifts
(To remove excess skin around the eyes lower and upper also sometimes fat pockets are taken out under and around the eyes to get rid of puffiness and once again giving ya a rested look)

Forehead Lift
(It raises your eyebrows creating a more feminine appearance men tend to have lower set eyes brows than women and by having a lift it creates a more girly gurl look)

Brow bone shaving
(I swear by this procedure I would recommend you do this along with a forehead lift and re contouring of the hair line this procedure shaves down the brow bone and gives you a more feminine profile it made a huge difference on me it truly feminized my face I love it I love it!!)

6 Face peels
(Same as under the eyes done with TCH with the exception that they are done all over the face and it gives you that smooth flawless skin that we all want)

8 Under eye peels
(TCH peels get rid of fine lines and dark circles around your eyes and give you the rested look that no make up could ever get ya!!! Can you tell I love TCH lol)

Hip Implants
(Same as buttock implants with the exception they are smaller and used to create a rounder appearance and more fem appearance)

Buttock Implants
(Small soft gel filled silicon implants to create a more rounder appearance on my tushie)

Body Laser Hair Removal
(Had laser hair removal on my face legs and bikini line I love works well for me some prefer electrolysis I swear for laser)

4 Hair Transplants
(To fill in temples and create a more feminine hairline often works well when you have reseeding around the temples)

Hair Line Lowering and Contouring
(to give that sexy female hairline and rounding off the areas of the hairline that tend to be more square on males)

Tracheal Shave
(Removal of adams apple the only thing that suxs about this surgery is that you swell for a wile so you often look worst than you did before for a few months ? but it’s worth it)

Dental Veneers
(To get that perfect smile with out braces or waiting months)

Collagen
(used as a filler around mouth, eyes, forehead, and cheekbones it’s not permanent on me it lasts about 2 months)

Botox
(Used to relax muscles around the eyes and between the browns to give you a more rested appearance on me it lasts about 2-3 months)

Restalyn
(Similar to collagen but tends to last a bit longer 4-6months)

Fat Transfer / graphs to smile lines and cheek bones
(like collagen and restalyn with the exception that fat is removed from a donor area of your body I have it taken from the tummy I can always afford to loose some from there! (Wink) and then its re implanted where ever you need a little fill)
lightningbolt
ForumFan

Do you plan on having sexual reassignment surgery?

At this time I'm so happy with my life that I don't even think about it.
I think that femininity is in your head not between your legs maybe in the future but for now I'm happy!
Stephan
ff weer wat posten

Bericht door Stephan »

Zij is ook gevolgd door een MTV camera voor het programma 'I Want a Famous Face', je kan dit filmpje nog kijken op haar myspace pagina
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=10480087

Je moet even een klein beetje naar beneden scrollen en het filmpje staat onder de Films sectie.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Nounou, poehpoeh, daar verbleekt Melina bij ;-)

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
lightningbolt
ForumFan

Maar ze wil dus ws geen kunstk*tje :)
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

lightningbolt schreef:I think that femininity is in your head not between your legs
Hear, hear!!!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Nee, nou ja, ach, tjah, eh, zou ze een kunstk*tje te nep vinden dan? ;-)

Ik heb net haar foto's nader bekeken en eerlijk is eerlijk: ze is een wat jongere en kittiger versie van Marijke Helwegen ;-)
Mede dankzij die jukbeen en kin implantaten en die siliconenlippen.
(en zoals ik ooit al eens schreef: Marijke Helwegen lijkt op een shemale op leeftijd)

Hoe oud zou ze zijn en, niet geheel onbelangrijk, hoe zou zij nou qua gezicht ouder worden?
Ik denk dat het er over 10-20 jaar nog vreemder uit gaat zien, omdat de oa 'naturel' weefsels wel verouderen, en de oa implantaten niet.

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
lightningbolt
ForumFan

Lala Ferrari schreef:Hoe oud zou ze zijn en, niet geheel onbelangrijk, hoe zou zij nou qua gezicht ouder worden?
Ik denk dat het er over 10-20 jaar nog vreemder uit gaat zien, omdat de oa 'naturel' weefsels wel verouderen, en de oa implantaten niet.

Mila.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En dan moet ze dus na 10-20 jaar weer operaties ondergaan toch.

En vreemd idd, wel een biografie, maar haar leeftijd wordt niet vermeld.
Wat zal haar leeftijd zijn?

En ik kan er niets aan doen, maar ik vindt die borsten er zo nep uitzien. Net halve meloenen. Je ziet gewoon direct dat dat kunsttieten zijn.
Plaats reactie