geaardheid
Moderator: Moderators
Misschien komt dat doordat veel mannen denken dat vrouwen vrouw zijn om hen te behagen. Dus zodra jij vrouwelijkheid uitstraalt of imiteert, vooral van het soort dat hen opwindt, dan ligt de gedachte dat je het op hen voorzien hebt om de hoek.petra71 schreef: Maar het blijft toch raar dat de buitenwereld travstie nog steeds ziet als een homo ding
Even uitleggen, dus. Maar als het aan mij ligt liever niet op een zo generaliserende manier als in die flyer van T&T Eindhoven.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Inderdaad, ik heb wel eens opmerkingen gehad in de trant van als je niets met mannen wilt, waarom heb je je dan in godsnaam om laten bouwen?Janiek2 schreef:
Misschien komt dat doordat veel mannen denken dat vrouwen vrouw zijn om hen te behagen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lekker genuanceerd zeg! En bovendien ongetwijfeld komende van iemand met een onvoorstelbaar klein denkraam!Morbide schreef:Inderdaad, ik heb wel eens opmerkingen gehad in de trant van als je niets met mannen wilt, waarom heb je je dan in godsnaam om laten bouwen?
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- dagelijks aanwezig
Tjah.. die vraag krijgt elk transsexueel persoon wel eens in zijn/haar leven, denk ik. Ik krijg regelmatig de vraag waarom ik borsten laat groeien terwijl m'n "sjaakie" nog aanwezig is. Ik wuif het altijd maar lacherig af met " tjah joh.. je hebt gewoon meer om mee te spelen.. m'n vriendin vind het heerlijk "
Het is gewoon een menselijke aard om dingen te vereenvoudigen of te relativeren, als ze het niet snappen.. " huh ? een vent die een wijf wil worden ? Getver, dat zal wel zo'n ranzige flikker zijn.. " Maar ondertussen zit meneer s'avonds wel met z'n broek op de knietjes te fappen op brazilianshemale.com
Het is gewoon een menselijke aard om dingen te vereenvoudigen of te relativeren, als ze het niet snappen.. " huh ? een vent die een wijf wil worden ? Getver, dat zal wel zo'n ranzige flikker zijn.. " Maar ondertussen zit meneer s'avonds wel met z'n broek op de knietjes te fappen op brazilianshemale.com
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Geaardheit en seksespecifieke gedragscodes blijken na wat onderzoek in het jacobson-orgaan geprogrammeerd
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Banned Lid
ja idd, want volgens mij komt het zeer zelden voor onder homo's, en heteromannen verleiden als travestiet kan al helemaal niet. De meeste mensen weten echt niets van travestie af hoor. En ook niet over transgenderisme en transseksualiteit.petra71 schreef:Ik merk zelf nu ik aan travestie doe dat veel mensn denken dat ik homo ben en dat ik op deze manier hetromannen wil verleiden. Ik heb een schat van een vriendin en die wil ik niet kwijt.
Maar het blijft toch raar dat de buitenwereld travstie nog steeds ziet als een homo ding
-
- Banned Lid
-
- Banned Lid
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maar dat snapt toch ook niemand.....onder de aan mij gestelde vragen scoort die het hoogst.....ik bedoel, waarom ik me liet ombouwen als ik toch op vrouwen valelsie schreef:tja hoe vaak ik niet heb moeten uitleggen dat de meeste transseksuelen op vrouwen vallen ipv mannen
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Harde cijfers graag.elsie schreef:tja hoe vaak ik niet heb moeten uitleggen dat de meeste transseksuelen op vrouwen vallen ipv mannen
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
Die zijn er wel, maar die bewijzen alleen maar dat er onder ts m2f meer op vrouwen vallen dan gemiddeld, in 2000 heb ik cijfers gezien van ik dacht rond de 25% van de post-op die op vrouwen valt (internationaal).Morbide schreef:Harde cijfers graag.elsie schreef:tja hoe vaak ik niet heb moeten uitleggen dat de meeste transseksuelen op vrouwen vallen ipv mannen