Passabiliteit part 186....

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

En dan kijk je nog even op die website (mn berichtje ietsjes hierboven) en dan weet je het zeker.

Gedrag; De meeste gecastreerde reuen hebben totaal geen aandacht meer voor loopse teefjes. Ook ander vervelend gedrag zoals tegen mensen op rijden is meestal helemaal weg.

Castratie is zo gek nog niet en voor een enkel indivudu een aanbeveler :wink:

Weer de schoen enzo blalala :wink:
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

dit is dus een moment waarop je zou mogen verwachten dat een moderator ingrijpt... eerst de echte naam van iemand noemen, en nu dit soort praat...

als ik moderator was, BAN... bij de eerste overtreding trouwens al...
waarom gebeurt dat toch niet??
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

Waarom? Een beetje googelen laat zien dat dit voor heel veel leven op aarde geldt.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Er werd vaker gepost dat 'ze' het na de zoveelste instantie altijd wel door hadden. Zo had ik wel eens gepost dat ze het na de 6de instantie nog niet doorhadden, zo bleek uit de reactie van mensen als ik het na een tijdje vertelde. Vaak werd dat niet geloofd op dit forum.

Ja maar daar moet je echt niet wakker van liggen.
Als je hier een foto van om het even welke bio-vrouw zou publishen, dan vinden ze ongetwijfeld nog een tiental trans-kenmerken.
Er is geen andere plaats waar men zo kritisch naar de details kijkt als op dit forum op dat gebied.

Zelf weet ik ook wel hoe het in Real Life gaat.
Wat sommige mensen hier gewoon niet lijken te begrijpen is dat buiten 'mensen met genderdysforie' vrijwel niemand op zulke details let in zijn omgang met mensen.

De laatste keer dat ik feedback heb gekregen over mijn passabliteit was bij mijn kapper.
Er was een nieuwe werkneemster en men had het haar dus niet meteen verteld........
Wel ze gaf me volgende feedback : ik voelde dat er iets was, maar ik kon mijn vinger er niet opleggen.
Pas als men het haar had verteld ....ze was dan al 2 maand in dienst , kon ze het plaatsen.
Je moet dan nog beseffen dat ik bij de kapper elke week eventjes zonder haaroplossing voor de spiegel zit.
Dat wil dus zeggen : mensen denken daar niet meteen aan, je moet al heel duidelijke kenmerken hebben , waardoor ze meteen zien ....hier klopt iets niet.

Vandaag ben ik gaan trainen met de ploeg.
Wel ik heb geen idee of ze het (al) door hebben ....maar ik vermoed eigenlijk van niet.
Ik zal het vroeg of laat wel horen als ze het in de gaten krijgen veronderstel ik.
Het was in elk geval een fantastische ervaring om eindelijk vrouw te kunnen en te mogen zijn tussen de andere vrouwen.
Echt tof zo een band onder vrouwen .........
En neen dit zou ongetwijfeld anders zijn gelopen zonder de SRS en de andere operaties.......ik zou het echt niet gekund hebben om in de regen te rijden en na de rit gewoon ook nog passable te blijven als vrouw.
Ik denk daar dan soms wel aan terug : stel je dat maar eens voor met pruik, foundation en een stevige slip om alles weg te duwen.
Het voelde vandaag echt geweldig .....ik reed echt op een wolk vandaag ......ik heb eigenlijk mijn eerste koers al gewonnen dit seizoen.

Geniet van jullie passabiliteit, want het doet goed om 'te kunnen zijn', zonder altijd verantwoording hoeven af te leggen.
Ik begrijp perfekt hoe jullie dat ervaren..........en geloof eigenlijk wel dat veel mensen die hier als absoluut niet passable worden bestempeld eigenlijk best wel passable zijn.
Het heeft waarschijnlijk te maken met de grote onzekerheid waar we als TS (TG en TV) mee zitten. We vragen onszelf mogelijk iets teveel af (ik doe dat zeker ook) is het wel goed genoeg als 'vrouw'.
Andere mensen die ons nog niet kennen , kijken niet op zo een manier naar ons. Ze nemen je zoals je bent in je vrouw-zijn, omdat ze geen referentiepunten hebben hoe een transvrouw er nu precies moet of zou kunnen uitzien.
Ze kunnen je eventueel wel bestempelen als mannelijke vrouw......maar dat is het dan ook....en als dat al zo zou zijn.....dan zal ik in het wielrennen zeker niet de enige zijn.
En zeg nu zelf....als je onder de douche iemand met een vagina en borsten ziet ....hoe groot is dan de kans dat je eventjes gaat denken : hé kijk daar, das een trans-vrouw.

Groeten,

Melina
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Je bent zo passabel als dat je omgeving vind dat je bent, en niet mensen hier op het forum. IRL bewijst het wel. En of het nu komt doordat mensen vriendelijk zijn oid maakt niet uit, ze zeggen in ieder geval geen meneer dan.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Chantal C. schreef:Ik word oud... Wat een puberaal topic weer. Tijd voor een slotje...
Wedden dat ik ouder ben dan jij :wink: ?

Dit mag van mij ook op slot en meteen in de prullenbak.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Elsie schreef:
dit is dus een moment waarop je zou mogen verwachten dat een moderator ingrijpt... eerst de echte naam van iemand noemen, en nu dit soort praat...

als ik moderator was, BAN... bij de eerste overtreding trouwens al...
waarom gebeurt dat toch niet??
Men is hier inderdaad heel erg coulant wat betreft het handhaven van regels, dus denken sommigen dat ze gewoon hun gang kunnen gaan en zijn dan stom verbaasd als ze uiteindelijk toch geband worden. Ik begrijp dat wel, als je nooit op vingers getikt wordt komt de waarschuwing ook niet meer over.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Janiek2 schreef:
Chantal C. schreef:Ik word oud... Wat een puberaal topic weer. Tijd voor een slotje...
Wedden dat ik ouder ben dan jij :wink: ?
Even uitrekenen hoe groot mijn kans op winst is...

(pakt rekenmachine en begint wat knopjes in te drukken)

Uh... nee laat maar... you win! :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

Precies irene. Het is soms zelfs zo erg dat je ze 6 weken later eender aan onkruid weer ziet opduiken.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

exhetrovadertrans schreef:Precies irene. Het is soms zelfs zo erg dat je ze 6 weken later eender aan onkruid weer ziet opduiken.
Heb jij nou boter op je hoofd of gooi je alleen maar olie op het vuur?

Ik vind dat gedoe over castratie in deze draad ook grensoverschrijdend, eerlijk gezegd.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik denk olie op het hoofd en boter op het vuur (het leven is tenslotte verwarrend)

:-)

Irene
Kleine stapjes
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

Janiek2 schreef:
exhetrovadertrans schreef:Precies irene. Het is soms zelfs zo erg dat je ze 6 weken later eender aan onkruid weer ziet opduiken.
Heb jij nou boter op je hoofd of gooi je alleen maar olie op het vuur?

Ik vind dat gedoe over castratie in deze draad ook grensoverschrijdend, eerlijk gezegd.
Ik zou niet weten wat ik verkeerd doe hoor! Het enige wat ik aanhaal is dat in de natuur bijna alles wat gecastreerd is "kalmer" wordt. Uiteraard zal dit ook voor de mens gelden en ik heb zo het idee dat het een enkeling zou sieren. Wie de opruierige schoen past trekt hem vanzelf wel aan :wink:
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Janiek2 schreef:
Chantal C. schreef:Ik word oud... Wat een puberaal topic weer. Tijd voor een slotje...
Dit mag van mij ook op slot en meteen in de prullenbak.
+1 :wink:
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

lightningbolt schreef:
Janiek2 schreef:
Chantal C. schreef:Ik word oud... Wat een puberaal topic weer. Tijd voor een slotje...
Dit mag van mij ook op slot en meteen in de prullenbak.
+1 :wink:

welja, deel ze maar weer uit aan een van je weinige punt org maatjes.
Zal jij zelf uberhaupt nog wel op +1 komen te staan hier op dit forum na je berichtjes affaire?
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

exhetrovadertrans schreef:Ik zou niet weten wat ik verkeerd doe hoor!
Je insinueert. Als je echt iemand van "aggressief" gedrag zou willen afhouden, dan zijn er veel wellevender manieren om die persoon te confronteren. Wat jij in deze draad en in je eerste berichtje doet, is op zichzelf al opruiend.

Je hebt het over een schoen die iemand zou kunnen aantrekken. Neem me niet kwalijk, maar in mijn beleving druk en wrijf je die schoen zo ongeveer in in diegene haar gezicht.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie