Passabiliteit part 186....

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

lightningbolt schreef:
Kimyy schreef:Ik stond vlak achter haar, en zei tegen dat vrouwtjes tegen de receptie dat ik ook een afsrpaak heb bij w.schultz, ze keek me echt aan met een blik van 'wat doe jij hier dan' :-?
Je slaat de plank hier volledig mis, want w.schultz behandelt niet alleen maar transen, maar ook gewone vrouwen. Heb vaak zat bio-vrouwen bij hem naar binnen zien gaan. Dus eigenlijk slaat dit nergens op wat je hierboven schrijft :) Of zal de receptioniste die biodames ook aankijken met een blik van 'wat doe jij hier dan'? :roll: :roll:
Hier kan ik me bij aansluiten.
Sterker nog, in al de jaren dat wij al bij Dr.Prof. Weijmar-Schultz komen heb ik er tot nu toe maar 1 gezien waar ik mijn twijfels bij had.......de rest waren Bio vrouwen.
Dus er zijn 2 optie's..........vwb de (in onze ogen) bio vrouwen waren dat niet (allemaal) en dus heel passable...........ofwel, het grootste deel van zijn patienten is niet-T*.
Persoonlijk gok ik op het laatste :lol:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

hm dan dacht dat vrouwtje zeker, is dat nu een trans of een echte vrouw?
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Lala Ferrari schreef:Die gaat niet naar je persoonlijke leven vragen, of 'jou de waarheid gewoon vertellen' dat hoort namelijk niet in de dienstverlenende sector.
Nee idd, want als ze de waarheid gaat zeggen is de kans misschien groot dat de TS in kwestie daar niet weer komt. Die voelt zich misschien gekwest. En verdienen ze dus niets meer aan de ts in kwestie. Dus ze kijken idd wel uit wat ze zeggen. Die kassa is belangrijker :) Er wordt gewoon geld aan je verdient.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

johnn schreef:Sterker nog, in al de jaren dat wij al bij Dr.Prof. Weijmar-Schultz komen heb ik er tot nu toe maar 1 gezien waar ik mijn twijfels bij had.......de rest waren Bio vrouwen
Die tijd dat ik er nu kom, heb ik ook maar 1 keer een T* in de wachtkamer van Poortweg 10 zien zitten. En die kwam niet eens voor Weijmar-Schultz, maar die werd opgehaald door Astrid Elliot.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

maar dat komt waarschijnlijk omdat de transen die daar komen allemaal onzichtbaar want passabel zijn Patricia ;)
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Ik wilde nog toevoegen, de rest waren zonder twijfel allemaal bio-vrouwen. Als daar transen tussen gezeten hadden, dan had ik het wel opgemerkt, want zoals al vaker is gezegd hier, transen weten wel waar ze op moeten letten om te ontdekken of iemand anders trans is.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

elsie schreef:maar dat komt waarschijnlijk omdat de transen die daar komen allemaal onzichtbaar want passabel zijn Patricia ;)
Ja, dat zal het vast zijn :)
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

nou ja mss dacht ze dan wel, zo das een redelijk geslaagde trans ! ;)
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Ik (we) zal (zullen) de 31e eens extra goed opletten............wie weet wat we dan toch nog (na al die keren) 'ontdekken' :lol: :lol:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

johnn schreef:Ik (we) zal (zullen) de 31e eens extra goed opletten............wie weet wat we dan toch nog (na al die keren) 'ontdekken' :lol: :lol:
Volgens mij doet elke T* dat sowieso al daar. Je gaat extra opletten of je ook andere transen ziet. Nou ze waren wel goed onzichtbaar, want ik heb ze niet gezien :)
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

lightningbolt schreef:
johnn schreef:Ik (we) zal (zullen) de 31e eens extra goed opletten............wie weet wat we dan toch nog (na al die keren) 'ontdekken' :lol: :lol:
Volgens mij doet elke T* dat sowieso al daar. Je gaat extra opletten of je ook andere transen ziet. Nou ze waren wel goed onzichtbaar, want ik heb ze niet gezien :)
LOL....dat bedoelde ik dus ook eigenlijk
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

lightningbolt schreef:
Kimyy schreef:Ik stond vlak achter haar, en zei tegen dat vrouwtjes tegen de receptie dat ik ook een afsrpaak heb bij w.schultz, ze keek me echt aan met een blik van 'wat doe jij hier dan' :-?
Je slaat de plank hier volledig mis, want w.schultz behandelt niet alleen maar transen, maar ook gewone vrouwen. Heb vaak zat bio-vrouwen bij hem naar binnen zien gaan. Dus eigenlijk slaat dit nergens op wat je hierboven schrijft :) Of zal de receptioniste die biodames ook aankijken met een blik van 'wat doe jij hier dan'? :roll: :roll:
Je had die stem moeten horen.. :cry:
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

johnn schreef:Ik (we) zal (zullen) de 31e eens extra goed opletten............wie weet wat we dan toch nog (na al die keren) 'ontdekken' :lol: :lol:
Bijna iedere keer dat ik daar kwam zag ik er wel 1.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Kimyy schreef:
johnn schreef:Ik (we) zal (zullen) de 31e eens extra goed opletten............wie weet wat we dan toch nog (na al die keren) 'ontdekken' :lol: :lol:
Bijna iedere keer dat ik daar kwam zag ik er wel 1.
Wij gaan de 31e nu voor de 15e (of 16e) maal.
In al die keren dus (wat ik al schreef) 1 keer een 'twijfelgeval' gezien.
Wij hebben dus altijd 'pech' gehad..............of jij 'geluk' .
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Kimyy schreef:Ik stond vlak achter haar, en zei tegen dat vrouwtjes KNIP
Vrouwtje? Er is één type mens die dat veel zegt en dat zijn geen vrouwen...

Mag er een slotje op dit "kijk mij eens helemaal te gek zijn"-topic?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie