Passabiliteit part 186....

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Lauwtje schreef:Nee inderdaad tuurlijk niet!
Maar de stelling was: als je knap was of op zou vallen zouden mensen het eerder door hebben... ondanks de reacties op ons uiterlijk blijkt dat in deze niet het geval!

Tevens vraag ik me af hoe het dan toch komt dat ze bij jouw het in de 2e/3e/4e instantie wel door hebben terwijl je al 17(?) jaar aan de hormonen bent en als vrouw leeft en wij maar 2.... :-? roffel
Ik schrijf dus: ik ga er vanuit dat mensen het in de 2e/3e/4e/5e instantie wel in de gaten krijgen of hebben. (ondanks het feit dat ik niet tegen de 1.90 aanzit en geen schoenmaat 44/45 heb, en ook geen enorme kinnebak heb die ik van foto's afknip)
En ik schrijf: waarom zou ik mezelf voor de gek houden? En ik schrijf: en anders vernemen ze het wel van een ander.

Ja, 17 jaar aan de hormonen, jullie 2, en hoe lang hebben jullie nou iets met elkaar?
Ik hoop voor je dat jouw karakter niet op dat van Kimmy gaat lijken, want daar krijgt het wel de schijn van, eerlijk gezegd.
Uw sterverslaggeefster :-)
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Lala Ferrari schreef:kinnebak
Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen voor kinnebak:

kinnebak: deel van het skelet
kinnebak: deel van skelet
kinnebak: kaak
kinnebak: kaakgestel
kinnebak: onderkaak
kinnebak: kakebeen
kinnebak: deel van kaakbeen
kinnebak: benedenkaak
kinnebak: deel van het gezicht

:)
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

lightningbolt schreef:
Lala Ferrari schreef:kinnebak
Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen voor kinnebak:

kinnebak: deel van het skelet
kinnebak: deel van skelet
kinnebak: kaak
kinnebak: kaakgestel
kinnebak: onderkaak
kinnebak: kakebeen
kinnebak: deel van kaakbeen
kinnebak: benedenkaak
kinnebak: deel van het gezicht

:)
Zwemkraag met Kinnebak 8)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Lala Ferrari schreef:
Lauwtje schreef:Nee inderdaad tuurlijk niet!
Maar de stelling was: als je knap was of op zou vallen zouden mensen het eerder door hebben... ondanks de reacties op ons uiterlijk blijkt dat in deze niet het geval!

Tevens vraag ik me af hoe het dan toch komt dat ze bij jouw het in de 2e/3e/4e instantie wel door hebben terwijl je al 17(?) jaar aan de hormonen bent en als vrouw leeft en wij maar 2.... :-? roffel
Ik schrijf dus: ik ga er vanuit dat mensen het in de 2e/3e/4e/5e instantie wel in de gaten krijgen of hebben. (ondanks het feit dat ik niet tegen de 1.90 aanzit en geen schoenmaat 44/45 heb, en ook geen enorme kinnebak heb die ik van foto's afknip)
En ik schrijf: waarom zou ik mezelf voor de gek houden? En ik schrijf: en anders vernemen ze het wel van een ander.

Ja, 17 jaar aan de hormonen, jullie 2, en hoe lang hebben jullie nou iets met elkaar?
Ik hoop voor je dat jouw karakter niet op dat van Kimmy gaat lijken, want daar krijgt het wel de schijn van, eerlijk gezegd.
Nu praat je jezelf tegen:

Dit staat namelijk in de eerste post, en het is een stukje tekst dat door jou geschreven is:
"Hetzelfde als wat in de laatste berichtjes zoal besproken word, geldt voor mij ook: in de 1e instantie ga ik door voor een vrouw, in het dagelijks leven. In de 2e/3e/4e instantie valt het muntje vanzelf wel bij nader contact, maar.......geen afwijzing oid. Integendeel zelfs"
Je bent niet passabel als mensen het in de 2'e instantie door hebben in mijn ogen.

Wat bedoel je met kinnebak die je van foto's afknipt? :-?
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Kimyy schreef:
Lala Ferrari schreef:
Lauwtje schreef:
Wat bedoel je met kinnebak die je van foto's afknipt? :-?
Ik vergiste me even met een portretfoto die hier indertijd voorbij kwam waar wijselijk de (enorme) (mannelijke) kin afgeknipt was.

Ik bedoelde een stuk van je voeten af laten knippen.........

Wie is die Doagere ook al weer? Een hoogst passabele TS met grote voeten?

http://forum.fok.nl/topic/1089430/1/50

Hoe kom je op zoiets debiels als een voetverkleinende operatie? Dan ben je toch wel erg van de pot gerukt hoor.

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ja maar dan wordt je toch meer passabel ? Nou ja, ik vind het muggenzifterij allemaal. Als ik door mijn omgeving als transseksueel herkend wordt, zowat. Als ze me netjes als vrouw behandelen, en net doen of ze het niet weten, interesseert het mij ook niet. Pas als ik er mee gepest wordt oid dan wordt het vervelend.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Nannette schreef:Ja maar dan wordt je toch meer passabel?
Waarvan? voetverkleining? Kijken mensen het eerst naar je voeten dan?
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik bedoelde het ook een beetje pesterig......
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

lightningbolt schreef:
Nannette schreef:Ja maar dan wordt je toch meer passabel?
Waarvan? voetverkleining? Kijken mensen het eerst naar je voeten dan?
Mannen wel... oh nee je voeten zitten nog lager... :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Lala Ferrari schreef:
Kimyy schreef:
Lala Ferrari schreef: Wat bedoel je met kinnebak die je van foto's afknipt? :-?
Ik vergiste me even met een portretfoto die hier indertijd voorbij kwam waar wijselijk de (enorme) (mannelijke) kin afgeknipt was.

Ik bedoelde een stuk van je voeten af laten knippen.........

Wie is die Doagere ook al weer? Een hoogst passabele TS met grote voeten?

http://forum.fok.nl/topic/1089430/1/50

Hoe kom je op zoiets debiels als een voetverkleinende operatie? Dan ben je toch wel erg van de pot gerukt hoor.

Mila.
Er is niks mis met mijn kin, waarom zou ik daar en stuk vanaf knippen? En een portret waar je voeten te zien zijn?

Maar je hebt gelijk, maat 42 is ook wel heel erg belachelijk groot, gelukkig zitten er in mijn klas mensen die ze nog groter hebben! Thank god, anders zou het 'muntje' miesschien wel vallen! :o
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

[quote="KimyyMaar je hebt gelijk, maat 42 is ook wel heel erg belachelijk groot, gelukkig zitten er in mijn klas mensen die ze nog groter hebben! Thank god, anders zou het 'muntje' miesschien wel vallen! :o[/quote]

Gut, heb je die operatie al geregeld dan dat je voeten 1 maat verkleind zijn? Maar waarom dan niet meteen 3 of 4 maten laten verkleinen dan, als je toch al die moeite doet? ;-)
Op Fok spreek je namelijk over maat 43 en het gebrek aan leuke schoenen in die maat.
Met maat 42 hoef je op Fok niet naar dat soort operaties te informeren hoor, leuke schoenen genoeg in maat 42, maar dat wist je natuurlijk al.
Enneh, ik had het niet over jouw afgeknipte kin hoor, ik had het over het portret met afgeknipte kin van een veronderstelde intersexueel. Je weet wel wie ;-)

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

Hoi Anja/Betty/Milala,

Bij mijn weten heeft Kimmy noch ikzelf een mannelijke kin afgenkipt van een foto? En ikzelf ben al helemaal een fotoshop-leek dus... :roll:

En om ook een punt te zetten achter de discussie over intersexuele veronderstellingen: het enige wat ik heb geshreven is dat ik het typisch vond dat ik nooit geen baardgroei had of een mannelijke lichaamsbouw en dat ik het leuk vond om te denken dat mijn lichaam gewoon geen jongen wilde zijn en er dus iets voor heeft gezorgd dat het makkelijker werd op een meisje te worden. Simple as that.

Wat schoenmaten betreft; het lijkt me weer hoe de schoenen vallen... als maat 42 klein uitvalt moet ze misschien uitwijken naar 43 maar er zijn daarentegen ook genoeg maat 42 schoenen die ons allebei heel ruim vallen...
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Carola van voren en Patries van achteren... :wink:
Zo blijkt maar weer dat passabiliteit maar één kant op werkt, om deze thread dan toch maar weer on-topic te brengen :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Anja Lasagna schreef:
exhetrovadertrans schreef:
Janiek2 schreef: Het enige wat ik aanhaal is dat in de natuur bijna alles wat gecastreerd is "kalmer" wordt. Uiteraard zal dit ook voor de mens gelden en ik heb zo het idee dat het een enkeling zou sieren. Wie de opruierige schoen past trekt hem vanzelf wel aan :wink:
Zo te lezen ben jij er niet kalmer op geworden na eerst een nest jongen geworpen te hebben en daarna gecastreerd te zijn.
Is er iets mis gegaan met je castratie? Ontevreden of zo? ;-)

Milala
Haha!
Plaats reactie