lightningbolt schreef:Lala Ferrari schreef:Ik zou het beslist niet kunnen, een tv man als partner, ik val gewoonweg teveel op mannen om ook maar iets met een tv te kunnen hebben.
Hoi Mila,
ik wilde hier toch nog even op reageren. Ik zou het ook niet kunnen als ik het vooraf wist.
Maar wat als het je nu overkomt. Wat nu als je een man leert kennen en je woont zeg maar 5 jaar of langer samen en je komt er dan achter dat hij TV is (je weet hoe goed de meeste het kunnen verbergen).Ik kan dan niet nu bij voorbaat al zeggen "dan schop ik hem de deur uit". Je bent in die tijd dat je bij hem bent toch van die persoon gaan houden. Maar daarintegen zou ik het wel heel erg af laten hangen van hoever die tv-neigingen dan gaan (ik ben ook bang dat het van kwaad naar erger gaat). Ik hoef het liever niet te zien eerlijkgezegd (en al helemaal niet met hem in hoedanigheid van TV naar bed, want dan weet ik zeker dat er iets knapt in mij) Maar zoals je zelf ook al aangaf is de kans groot dat je dan eindigt als 2 vriendinnen (dat zou ik helemaal niet willen) i.p.v. man en vrouw omdat je idd als TS geacht wordt ruimdenkend te zijn en bij bio-vrouwen houden ze zich wel in.
Groetjes,
Patries.
Wat ik dus steeds lees van bio vrouwen als die er achter komen dat hun (long time) man/vriend TV blijkt te zijn, is dat die teleurgesteld of boos zijn dat ze niet eerder in vertrouwen werden genomen, en dat zoiets al die tijd voor hun achter gehouden werd.
Maar dat zijn bio vrouwen.
Wij zijn transen, en ik vind dat je wel mag verwachten dat een man zo eerlijk is om vooraf te vertellen dat ie TV is of TV neigingen heeft als jij over je TS zijn verteld. Ik zou me dus dubbel belazerd voelen als ik na verloop van tijd er achter zou komen dat mijn man TV is.
En mbt tv mannen komt het heel erg vaak voor dat die bij wijze van projectie op ts vallen zonder er bij stil te staan dat die ts dan (overwegend) op mannen valt, dus de 'natte droom' is dan snel een gegeven feit en word bij een ts aanmerkelijk sneller omgezet naar real life dan dat die tv man dat bij een bio vrouw 'zou flikken'.
Lees onderstaand maar, opgevist uit een oud draadje.
Onderstaand valt in de categorie 'fantasieen', althans, zo lees ik het.
[quote="Josette
[/quote]
Wat nu als die vent graag vrouwenkleren draagt?
Stel, je bent M->V TS. En je leeft gelukkig als vrouw. En als vrouw val je op mannen.
Op een goed moment komen de vlinders bij je in de buik. Je hebt de man van je dromen ontmoet. Die gevoelens zijn wederzijds. Het gaat verder dan verliefdheid en wordt een relatie.
En vervolgens wordt het onmogelijke werkelijkheid:
Die man geeft toe dat hij zich af en toe, of vaker, omkleedt als vrouw en beleeft naar jou zijn coming-out. Of die coming-out houdt in dat hij opbiecht dat hij gedeeltelijk als vrouw leeft. Het kan nog verder gaan: Hij zegt tegen jou dat hij in het verkeerde lichaam is geboren en dat hij geen man is
Wat zou jij doen? Heb jij zo'n ervaring meegemaakt?
Je bent hetero M->V TS en je vriendje is T* <- lees hier: en je vriendje blijkt *T* te zijn.
.[/quote]
Even een kleine analyse: de gemiddelde bio vrouw zou zich dus onaangenaam verrast tonen, dan wel zich wezenloos schrikken.
Van een TS (die uitgesproken op mannen valt dus) word blijkbaar een (al dan niet 'fantasy-wise') reactie verwacht in de trant van........
"Oooooooooooooohhhhh! Is mijn mannetje een vrouwtje, net als ik?? Meid, we gaan naar boven, dan gaan we lekker tutten, je opmaken en aankleden in mijn vrouwelijkste kleding, en daarna gaan we heerlijk lesbisch seksen waarbij jij he-le-maal het vrouwtje mag zijn hoor!
En morgen maken we meteen een afspraak voor je bij de VU!"
Ongeacht of deze fantasieën werkelijkheid worden of niet: jij loopt als TS een levensgroot risico dat je opgescheept word met een 'tv vriendin' man (binnenshuis), omdat jouw grenzen niet gerespecteerd zullen worden zoals die van een bio vrouw wel gerespecteerd zullen worden.
Een bio vrouw/partner is namelijk een bio vrouw en valt buiten de categorie 'natte dromen', een TS valt er midden in, want die heeft zelf een door de TV man gewenste/gefantaseerde transitie ondergaan.
Mila.
P.s: een heel erg sterke aanwijzing van evt *T* neigingen bij de man in kwestie is sm neigingen hebben en jou gaan 'adviseren' over (sexy) kleding en schoeisel ed.