Cleavage creator
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
Cleavage creator
Heeft er iemand een idee of je deze soort BH ook in belgië of nederland kan kopen ?
En heeft iemand hier reeds ervaring mee ? Ik ben op zoek naar een goede manier om een mooie decollete te maken...
http://www.amazon.com/Cleavage-Enhancem ... B000MPQASY
Bedankt!
Sylvie
En heeft iemand hier reeds ervaring mee ? Ik ben op zoek naar een goede manier om een mooie decollete te maken...
http://www.amazon.com/Cleavage-Enhancem ... B000MPQASY
Bedankt!
Sylvie
- mireille
- Eredivisie
Met een zelfklevende BH van de blokker of iets dergelijks kan je hetzelfde bereiken, overigens nog niet zelf geprobeerd. Gezien op Mr Miss Pageant - Part1 (min 4:44)
Suc6
Suc6
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Ik heb deze jaren geleden een keer in Amerika besteld .. helaas moet je er wel enig vlees voor hebben, en dat had ik toen niet .. aan een bevriende drag queen uitgeleend die op dat punt wat beter was 'uitgerust', maar die liet hem slingeren, waarna haar katten er mee aan de haal gingen. Dat was dus zo'n 60 euro de prullebak in
Toch denk ik dat het principe wel zou kunnen werken, iets wat met een te kleine bh niet het geval is (in ieder geval niet bij mij).
Dat ding van de blokker is echt helemaal niets. Na verloop van tijd begint hij uit elkaar te vallen en komen er allemaal stukjes van af, die nog het meest doen denken aan opgedroogd lijm.
Ducktape zou ik niet doen (kan je huid niet zo goed tegen), je kunt bepaalde types sport-tape gebruiken (naam ontschiet me even) maar wees er voorzichtig mee, het kan littekens veroorzaken bij te langdurig & intensief gebruik!
Toch denk ik dat het principe wel zou kunnen werken, iets wat met een te kleine bh niet het geval is (in ieder geval niet bij mij).
Dat ding van de blokker is echt helemaal niets. Na verloop van tijd begint hij uit elkaar te vallen en komen er allemaal stukjes van af, die nog het meest doen denken aan opgedroogd lijm.
Ducktape zou ik niet doen (kan je huid niet zo goed tegen), je kunt bepaalde types sport-tape gebruiken (naam ontschiet me even) maar wees er voorzichtig mee, het kan littekens veroorzaken bij te langdurig & intensief gebruik!
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.