geaardheid

Algemeen

Moderator: Moderators

troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Pitty Brad schreef: En vrouwen zijn in de regel idd eerlijker en/of opener mbt hun sexuele gevoelens omdat ze zich niet zo hoeven te bewijzen als mannen, heb ik het idee.
Mila
hhihi ja en dan denkt zo een man... "heeey daar heb je een trans... eindelijk eens een vrouw waar ik me niet voor hoef te bewijzen..."

en dan heb ik *gna gna* een hele truukendoos voor hem klaar staan...na een verplichte travestie avond (om te kijken hoe ze reageren op rokjes lingerie e.d.) eerst naar de huisarts en de psychiater...dan jaag ik ze door een leugendetectortest...(of ze niet stiekum al ergens een vrouw en kinderen hebben, of toch kasthomo oid zijn) en dan pas een enkelbandje met schokfunctie om...

:)

x
Elsje
Stephan
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: di dec 25, 2007 15:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stephan »

wow, boeiende gedachtes Elsie :lol:
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

[quote="elsiehhihi ja en dan denkt zo een man... "heeey daar heb je een trans... eindelijk eens een vrouw waar ik me niet voor hoef te bewijzen..."


x
Elsje[/quote]

Nee hoor, dan denkt zo'n man..........hee daar heb je een trans, hopelijk heeft ze haar piemel nog ;-)
Uw sterverslaggeefster :-)
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

das geen probleem, gewoon even strippen in het openbaar... (komt niet voor niets zoveel voor bij post ops)

gggrrr
lijkt mij een regelrechte nachtmerrie hoor :( :( :(
ontmoet je een keer een leuke jongen...
Plaats reactie