Punniken
Moderator: Moderators
Ja Patricia, dat zijn klosje uit mijn jeugd. Daar ben jij dus te jong voor, of het moet al zijn dat je de moderne versie kent de gekleurden.
De oudste versie is gewoon een houten klosje, van garen voor knopen aanzetten, waar 4 spijkertjes ingeslagen werden.
En dan maar klossen. Ik heb zo ook vele meters gemaakt.
Groetjes Bea.
De oudste versie is gewoon een houten klosje, van garen voor knopen aanzetten, waar 4 spijkertjes ingeslagen werden.
En dan maar klossen. Ik heb zo ook vele meters gemaakt.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ForumFan
leve de oudjes eenvoudig maar goedkoop. Maar of die houten garenklosjes er nog zijn? Toch wel enkele meters gepunnikt maar een tijd met mijn moeder kleedjes gehaakt, geborduurd en een smyrna vloerkleed gemaakt. Staat me vaag nog iets bij van hele en halve kruissteek
Soms kijk ik nog wel eens naar die kant en klare pakketten om te borduren maar ben er nog niet aan begonnen. Misschien iets voor mijn pensioen.
Soms kijk ik nog wel eens naar die kant en klare pakketten om te borduren maar ben er nog niet aan begonnen. Misschien iets voor mijn pensioen.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
-
- Forumdiva
-
- ForumFan
Nou ja zeg, niet eens leuke kinderkleertjes breien dan ipv dingen voor elkaar? Wat ben jij nou voor een TG?Janiek2 schreef:Waar verbaas jij je zo over?Maruscha schreef:
Toen mijn lief en ik elkaar net kenden, breiden we wel dingen voor elkaar. Als je kinderen hebt, is daar geen tijd meer voor.
Uw sterverslaggeefster
-
- ForumFan
Aaaaaaaahhhhhhhh! Wat leuk en lief Doet me denken aan het poppenhuis wat ik als kind hadJaniek2 schreef:Tja, er moest toch ook iemand het poppenhuis maken en een fornuisje:Pitty Brad schreef:Nou ja zeg, niet eens leuke kinderkleertjes breien dan ipv dingen voor elkaar? Wat ben jij nou voor een TG?
[/img]
En een poppenfornuisje had ik ook, maar dat was van blik....
Heb je de gordijntjes ook zelf gemaakt?
Uw sterverslaggeefster
-
- Banned Lid
Nee, dat kan hun moeder beter dan ik . Rolverwisseling/doorbreking is bij ons toch meestal eerder gekoppeld geweest aan ieders persoonlijke kwaliteiten. Het heeft nooit ergens op geleken .Pitty Brad schreef:Heb je de gordijntjes ook zelf gemaakt?
@ elsie: Dank .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes