Plooirokjes nieuwe modetrend voor mannen?
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
+1 Janiek.
Wanneer zou die revolutie doorgang vinden? Ik zie namelijk regelmatig mannen in rokken.
Wanneer zou die revolutie doorgang vinden? Ik zie namelijk regelmatig mannen in rokken.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
@Patricia: het antwoord is "ja" (meer acceptatie) en "nee" (niet teveel dagdromen). wat mij betreft
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ja, dat zou je denken. Maar vreemd genoeg zie ik veel vrouwen vaak in broeken lopen en ik zal wel niet de enige zijn. Toch zie je bij travestieten nog steeds een duidelijke voorkeur voor rokjes, jurken, etc. Dat klopt dan toch niet? Lopen jullie gewoon 50 jaar achter? Of is er een andere verklaring?Janiek2 schreef:Ik denk ook van niet. En dat heeft verder niet met de lengte van de rok te maken, maar met dat wat een travestiet aan wil een vrouwenattribuut moet zijn. Als vrouwen broeken droegen en mannen rokken, denk ik dat de meeste travestieten broeken zouden willen dragen. Right?
Groet,
Mik
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ik ben het helemaal eens met Frederique. Die jongen in zijn rokje met broek ziet er heel lief uit. De man in bikini wel stoer en met lef.Frederique_ schreef:Ik vind het wel behoorlijk lef hebben!
En in alle eerlijkheid: mij stoort het in het geheel niet - in tegendeel, ik vind 't wel mooi...
Zelf ben ik niet zo weg van die broek en zonder broek is het natuurlijk wat te kort. Bij passende gelegenheden draag ik nog wel eens (als man-in-rok) een minirok en afgaande op de reacties heeft dat wel wat. Wat me echter helemaal over de streep trekt, is de volgende lezersreactie die ik via de link bij de foto vond.
-------
Als ik zo naar die rokjes kijk word ik al misselijk.
Waar gaat de wereld naar toe ?
Kan het nog ziekelijker ?
--------
Heerlijk toch. Met dat soort reacties wil ik bijna iedere dag wel in mini lopen, hoewel een broek natuurlijk wel een stuk gemakkelijker is. Herkennen jullie hier iets in?
Groet,
Mik
Laat ik het anders zeggen: als een rok of jurk geen typisch vrouwenattribuut was, zou een travestiet er weinig aan hebben. Dus zodra mannen rokken en jurken dragen op een manier zoals vrouwen jeans.dan zie je vast en zeker een verschuiving optreden. Travestieten zullen niet warm lopen van de mannenrok.Mik van Es schreef:Ja, dat zou je denken. Maar vreemd genoeg zie ik veel vrouwen vaak in broeken lopen en ik zal wel niet de enige zijn. Toch zie je bij travestieten nog steeds een duidelijke voorkeur voor rokjes, jurken, etc. Dat klopt dan toch niet? Lopen jullie gewoon 50 jaar achter? Of is er een andere verklaring?Janiek2 schreef:Ik denk ook van niet. En dat heeft verder niet met de lengte van de rok te maken, maar met dat wat een travestiet aan wil een vrouwenattribuut moet zijn. Als vrouwen broeken droegen en mannen rokken, denk ik dat de meeste travestieten broeken zouden willen dragen. Right?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Mik vroeg:
Irene
Dat travestieten juist die kleding kiezen die typisch vrouwelijk is (waarmee ik niet zeg dat een vrouw in een broek niet vrouwelijk is), komt volgens mij doordat dat de makkelijkste manier is om de vrouwelijkheid te benadrukken.Ja, dat zou je denken. Maar vreemd genoeg zie ik veel vrouwen vaak in broeken lopen en ik zal wel niet de enige zijn. Toch zie je bij travestieten nog steeds een duidelijke voorkeur voor rokjes, jurken, etc. Dat klopt dan toch niet? Lopen jullie gewoon 50 jaar achter? Of is er een andere verklaring?
Irene
Kleine stapjes
Als er een mannenrok gemaakt wordt die ik mooi vind, dan zou ik die wel kopen denk ik.
Het gaat mij om de kleding zelf, ik vind dameskleding gewoon mooier dan mannenkleding.
En een rok vindt ik lekkerder zitten dan een broek.
Daarnaast voel ik mij een ander persoon als ik dameskleding draag en kom ik beter tot rust.
Er valt een soort last van me af nadat ik mezelf heb omgekleed na thuiskomst.
Dat heb ik een stuk minder als ik me niet omkleed. (Niet dat dat nog vaak voorkomt trouwens )
Het gaat mij om de kleding zelf, ik vind dameskleding gewoon mooier dan mannenkleding.
En een rok vindt ik lekkerder zitten dan een broek.
Daarnaast voel ik mij een ander persoon als ik dameskleding draag en kom ik beter tot rust.
Er valt een soort last van me af nadat ik mezelf heb omgekleed na thuiskomst.
Dat heb ik een stuk minder als ik me niet omkleed. (Niet dat dat nog vaak voorkomt trouwens )