Plooirokjes nieuwe modetrend voor mannen?

Algemeen

Moderator: Moderators

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek2 schreef: Ik heb de stukjes erover niet uit gelezen. Was het echt zo erg? Een chimpansee confronteren met een man in en jurk?
Het is erger. Mik trekt conclusies over hoe je jezelf het beste kunt presenteren op basis van hoe apen op mensen reageren. :S Bokito, kom er maar in.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Morbide schreef:Bokito, kom er maar in.
Afbeelding
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Morbide schreef:
Janiek2 schreef: Ik heb de stukjes erover niet uit gelezen. Was het echt zo erg? Een chimpansee confronteren met een man in en jurk?
Het is erger. Mik trekt conclusies over hoe je jezelf het beste kunt presenteren op basis van hoe apen op mensen reageren. :S Bokito, kom er maar in.
Afbeelding

??

:lol:
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

valeriecd schreef:Lees ook eens deze www.lkgtent.nl/leden/inzendingen/mannenmode.html
Want het word toch ook eens tijd dat de verschillen tussen mannen en damesmode minder word,de enige die daarbij kunnen helpen zijn de mode-ontwerpers.Of een enkeling die zijn nek uitsteekt.
Ik was verleden jaar zomer met mijn broer bij de Bijenkorf om eea aan kleding voor hem te uit te zoeken.
En wat viel me op? De overhemden waren van feminine stoffen met feminine prints, in vrolijke kleuren. En dat was dus mannenkleding, jawel.
De mannenmode word al steeds feminiener qua stoffen, (kleine) bloemen prints en kleuren, en ik denk dat juist de gemiddele hetero tv zoiets niet zal dragen.
Ik heb zo de indruk dat de gemiddelde hetero tv de verschillen tussen heren en dameskleding zo groot mogelijk houdt om het effect van dameskleding als dat gedragen word zo groot mogelijk te houden.
Of om lekker te kunnen klagen over dat herenkleding oh zo saai is (NIET waar meer, keus genoeg, ook in kleuren) en dameskleding zo leuk fleurig en gekleurd van lekkere stofjes enzo.
Of gewoon om beide persoonlijkheden niet in elkaar over te laten lopen, want dat mag nie he?
De mannenkant is mannelijk en saai gekleed, de vrouwelijke kant feurig, kleurig, leuke stofjes en veel rinkels en tinkels.
Die rinkels en tinkels zijn inmiddels óók al gangbaar voor mannen. Armbanden, ringen, kettingen oorbellen enzenz. Genoeg sieraden voor mannen te kust en te keur hoor. En oh ja, mannen die in ieder oor bv oorringen dragen zijn óók al heel gangbaar. Majah, dat maakt ze nog niet tot tv's he?

Ps: mijn broer kocht 3 hele leuke gebloemde overhemden in leuke vrolijke kleuren, met bloemetjesprint :-)
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef: Of gewoon om beide persoonlijkheden niet in elkaar over te laten lopen, want dat mag nie he?
Van wie nie? Misschien vinden zij dat wel prettiger zo?

Zou Gerard Reve al in de vergetelheid raken?
Gerard Reve schreef:Liefde

Eindelijk heeft Joseph het bij mij gedaan:
ik weet nu, dat ik een man heb.
Op straat trippel ik trots naast hem mede,
stil naar hem opziend.
Ik ga gebloemde bloesjes dragen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anja Lasagna
ForumFan

Janiek2 schreef:
Pitty Brad schreef: Of gewoon om beide persoonlijkheden niet in elkaar over te laten lopen, want dat mag nie he?
Van wie nie? Misschien vinden zij dat wel prettiger zo?

Zou Gerard Reve al in de vergetelheid raken?
Gerard Reve schreef:Liefde

Eindelijk heeft Joseph het bij mij gedaan:
ik weet nu, dat ik een man heb.
Op straat trippel ik trots naast hem mede,
stil naar hem opziend.
Ik ga gebloemde bloesjes dragen.
Dat mag van hunzelf nie......anders zouden al die over 'saaie herenkleding' klagende tv's toch fleurig gekleurde gebloemde herenbloezen van feminine stof dragen, en ook leuke zilveren of gouden oorringen in beide oren, kettingen en ook wat ringen? En niet te vergeten (half) lang haar? Indien niet kaal of kalend? Ook dat is heel gangbaar voor mannen, maar dat weten de meeste tv's natuurlijk allemaal al.
Heel feminien allemaal hoor.

Alleen een klein verschilletje hier; de mannen die zich zo uitdossen, en ik zie ze regelmatig op straat, zijn (vermoedelijk) 'gewoon' hetero/bi. Vermoedelijk zal de gemiddelde heterotv het zich wel uit het hoofd laten om zich zo te kleden en op te smukken, want 'men' kon wel eens op het idee komen dat de heterotv in kwestie wel eens tv neigingen zou kunnen hebben. Want heterotv begeeft zich dan op die manier aan de oppervlakte.....en denkt dus dat ie 'verdacht zal worden'.....ik doe maar even een gooi hoor....
Dus: saaie mannenkleding in saaie kleuren dragen, vooral kort haar, géén heren rinkels en tinkels, en maar klagen over die saaie herenmode, (die zelf uitzoekend, voorbij gaand aan de vele keus in de herenmode nu!) daarbij de damesmode ophemelend.....

En ja, echt waar: die opgesmukte heren die ik wel eens zie maken een hetero indruk op me.
Vermoedelijk is dat juist hetgeen waardoor ze zich die feminiene gebloemde bloesjes, kettingen, ringen, oorbellen en evt (half) lang haar kunnen permitteren.
En nee, bovenstaand is allang geen homo iets meer. Al 10 jaar niet meer.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Janiek2 schreef:Nou vooruit, speciaal voor jou dan:

http://www.youtube.com/watch?v=rwkwSfo0dng
Hihihi... Hij is leuk, bedankt!

En toch zou het -nog- leuker zijn als zoiets vaak IRL voor zou komen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Pitty Brad schreef:Ik heb zo de indruk dat de gemiddelde hetero tv de verschillen tussen heren en dameskleding zo groot mogelijk houdt om het effect van dameskleding als dat gedragen word zo groot mogelijk te houden.
Als we toch ook geen "gemiddelde hetero TV's" zouden hebben, waar zouden we het dan toch over moeten hebben... :-?

Groetjes,

Frederique
... kutvakjes ...
Kijk ook eens op de genderkalender !
Anja Lasagna
ForumFan

Frederique_ schreef:
Pitty Brad schreef:Ik heb zo de indruk dat de gemiddelde hetero tv de verschillen tussen heren en dameskleding zo groot mogelijk houdt om het effect van dameskleding als dat gedragen word zo groot mogelijk te houden.
Als we toch ook geen "gemiddelde hetero TV's" zouden hebben, waar zouden we het dan toch over moeten hebben... :-?

Groetjes,

Frederique
... kutvakjes ...
Dan zouden we het over de uit de kast tv's moeten hebben. Majah, daar zijn er zo weinig van he?

En er is helemaal niets mis met vakjes hoor. Ik ben er mbt mezelf erg blij mee.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef:En ja, echt waar: die opgesmukte heren die ik wel eens zie maken een hetero indruk op me.
Heb je die herken de hetero-test al gewonnen :lol: ?
Anja Lasagna
ForumFan

Janiek2 schreef:
Pitty Brad schreef:En ja, echt waar: die opgesmukte heren die ik wel eens zie maken een hetero indruk op me.
Heb je die herken de hetero-test al gewonnen :lol: ?
Nee, natuurlijk niet. Want wie zegt dat die 'hetero'man niet bi, fetisj tv of cd is? Al dan niet voorzien van 'lesbische neigingen'?
Zoals we inmiddels wel weten is dat heel reeël voor de gemiddelde 'hetero'man.
Rare test waarbij het bestaan van bi mannen botweg ontkend word.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef:Heb je die herken de hetero-test al gewonnen :lol: ?
Nee, natuurlijk niet. Want wie zegt dat die 'hetero'man niet bi, fetisj tv of cd is? Al dan niet voorzien van 'lesbische neigingen'?
Zoals we inmiddels wel weten is dat heel reeël voor de gemiddelde 'hetero'man.
Rare test waarbij het bestaan van bi mannen botweg ontkend word.[/quote]

Ik krijg de indruk dat je die test helemaal niet gezien hebt: er stonden 19 vrouwen en 13 mannen op en jij hebt het alleen over "bi-mannen met lesbische neigingen". Niet om het een of ander, maar vind je het gek dat ik van je ga denken dat je gepreoccupeerd bent op dat punt?

De test is gemaakt vanuit een homo/lesbisch perspectief om de rolen eens om te draaien en je naar mensen te laten kijken, die er allemaal even gewoon uitzien, maar waarvan slechts een heel kleine minderheid hetero is. Hoe kun je aan iemand zien of hij/zij hetero is? Niet dus. De meeste mensen gaan er van uit, tot het tegendeel blijkt. Of ze bedienen zich van allerlei stereotype "markers" (hoge stem, losse polsen bij een man; stekeltjeshaar, tuinbroek, whatever bij een vrouw) om iemand in de homohoek te plaatsen.
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Mannen in rokken op T&T (of COC en T&T samen) Groningen :lol:

Afbeelding

Afbeelding
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Op de site waar deze foto's staan zag ik trouwens ook nog foto's (die hier niet staan in het feesten forum) van Lisa met een S.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

lightningbolt schreef:Op de site waar deze foto's staan zag ik trouwens ook nog foto's (die hier niet staan in het feesten forum) van Lisa met een S.
Nou, hollen allemaal! Het is maar één muisklik ver, dus op tijd remmen :wink: .
Plaats reactie