Toegang Transgenderisme & Transsexualiteit groepen ?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Toegang Transgenderisme & Transsexualiteit groepen ?

Bericht door Ajira »

Heya,

Wie moet ik lastigvallen om toegang te krijgen ? Ik heb me 2 weekjes geleden opgegeven, maar vooralsnog is m'n aanmelding niet goed- danwel afgekeurd. :(

-a-
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

1 van de moderatoren, maar dat heb je bij deze al gedaan denk ik ;-)

succes

Irene
Kleine stapjes
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Stuur een bericht naar johnn@travestie.org. Hij zal met zijn groep de aanmelding in behandeling nemen.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Is verwerkt,

Mail(s) zijn onderweg.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Fennes
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 15:56

Bericht door Fennes »

je hoeft nergens een motivatie te geven waarom je graag tot dat gedeelte wilt?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

jawel, dat doe je door je aan te melden met motivatie.
Soms reageert men snel, soms iets minder snel.

Irene
Kleine stapjes
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

en soms laten ze travestieten toe in het subforum transseksualiteit ;) :D hehe
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Ja ik vindt de werkwijze en het beleid wat betreft de subfora wel wat vreemd. Ik heb toegang gevraagd tot allebei de subforums en ook toegang gekregen. In transgenderisme kunnen best dingen staan die ook een ts aangaan. Maar andersom kunnen er ook dingen staat in transseksualiteit die ook transgenders aangaan (hormonen, epilatie, enz). En daar komt nog bij dat heel veel tg's ook nog zoekende zijn. tg is ook voor veel mensen vaak een soort tussenstop naar ts.

En gek genoeg weet ik dat in het verleden een aantal van die tg's afgwezen zijn voor het subforum transseksualiteit.

Ik vindt dat vreemd. Helemaal als ik zie dat er tv's in dat subforum ronddwalen. Die hebben daar in principe eigenlijk helemaal niets te zoeken.

Ook direct een teken dat er dus nooit gecontroleerd wordt of de mensen die daar posten daar wel thuishoren.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

lightningbolt

tg is ook voor veel mensen vaak een soort tussenstop naar ts.


Ja inderdaad, al horen sommige mensen dat niet zo graag.
Maar ik zie het ook zo.
TG is voor sommige TSen een bepaalde fase geweest in hun transitie.


Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

melina_r schreef:Maar ik zie het ook zo.
TG is voor sommige TSen een bepaalde fase geweest in hun transitie.
Voor sommige ja maar dus niet voor iedereen.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Toegang tot het forum "transseksualiteit" is op wens van de leden van het forum zelf gesloten en alleen dmv een motivatie te verkrijgen. De criteria waaraan een motivatie moet voldoen is opgesteld in overleg met dezelfde leden en door hen goedgekeurd (ze staan ook in het TS forum gepubliceerd). De werkwijze is dat er een commissie, bestaande uit Johnn en vrijwilligers die lid zijn van het TS forum, de aanvragen en motivaties beoordelen. Als iemand vindt dat de werkwijze niet klopt, dan kunnen zij zichzelf opgeven als lid van de commissie. Als iemand vindt dat er iemand is, die in het TS forum niet thuishoort, dan kunnen zij dat ter sprake brengen in het forum, met naam en toenaam. Maar om hier zulke opmerkingen te maken, vind ik tendentieus.

Toegang tot het TG forum is in principe op aanvraag verkrijgbaar zonder motivatie, ook op wens van de leden van het TG forum zelf, dat veelal dezelfde mensen zijn die lid zijn van het TS forum. Ze zullen allemaal hun eigen redenen hebben om geen motivatie te vragen voor het TG forum en wel voor het TS forum. Voordeel van het TG forum is, oa, net zoals het TS forum, dat postings niet via google te vinden zijn. Als je vindt dat iemand niet in het TG forum thuishoort, dan kan je dat ook daar ter sprake brengen, met naam en toenaam.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Waarom mag dat hier niet ter sprake gebracht worden? We zitten hier in het subforum 'DE SITE'. Daar vallen ook het TG & TS forum onder. Zolang er geen dingen van daar hier geplubiceerd worden zie ik het probleem niet.

En het gaat mij er niet om om namen te noemen. Het gaat mij er gewoon om dat het gebeurd en dat er dus tg's (die er m.i. wel thuis horen) afgewezen werden terwijl er wel tv's ronddwalen daar. Dat klopt niet helemaal als je het mij vraagt.

En dat wilde ik ter sprake brengen.

En die criteria, schijnbaar zijn die goed verstopt, want ik zie ze niet 1,2,3 staan in het TS forum :)
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Er wordt niet gepretendeerd dat het systeem waterdicht is.
Wij zijn ons ervan bewust dat we mogelijk mensen toelaten die er (achteraf?) eigenlijk niet thuishoren en omgekeerd, mensen die er wel thuishoren afgewezen zijn.
Lisa heeft het systeem ook al uitgelegd.
Met name het TS forum gaat het als volgt:
- Men meldt zich aan
- Men krijgt een verzoek om een motivatie
- Als die motivatie bij ons binnenkomt gaat deze naar de leden van de commissie.
- Deze commissie leest de motivatie en op basis daarvan neemt men een beslissing
- de beslissingen komen bij mij terecht en meerderheid van stemmen telt

Zoals ook is aangegeven, als je mensen tegenkomt die er niet thuishoren(in jouw optiek)..laat het weten en we kunnen bekijken of deze mensen verwijderd moeten worden.
Uiteraard dient een dergelijke melding gepaard te gaan van naam en toenaam en een motivatie waarom iemand er niet thuishooort.
Deze werkwijze is indertijd in samenspraak met de leden van het forum zo vastgesteld.
Zoals Lisa ook al aangaf, als je daar (enige) invloed op wil hebben...meld je aan en je kunt meebeslissen over toelating.
Uiteraard mag de methode ter sprake gebracht worden, alleen is die discussie in het verleden al een aantal keren gevoerd.....en kwam men er toch weer op uit dat deze manier de minst slechte is(ik zeg bewust dus niet, 'de beste').
Verder denk ik dat je een discussie over een wijziging van de methode beter in het betreffende forum kunt voeren dan hier omdat je daar dan de belanghebbende mensen bereikt.
Voer je die discusssie hier betrek je er ook mensen in die geen belang hebben bij welke manier van (noem het maar) 'toegangsbeleid' er zou moeten zijn.
Hierdoor zou mogelijk een systeem boven kunnen komen drijven die voor de mensen die het wel aangaat, niet acceptabel is.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Joanp
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: di nov 06, 2007 15:05
Locatie: Den Helder

Bericht door Joanp »

Hai,

Laat ik hier maar eens reageren. Is het mogelijk dat berichten via travestie.org verloren raken? Ik heb ergens halverwege december een verzoek gedaan toe te worden gelaten tot het TS-forum. Kreeg een week of drie later de vraag het verzoek te motiveren. Dat is gebeurd en vervolgens, ook na een paar berichtjes aan de moderator, doodse stilte. Toelaten of niet toelaten, dat is niet aan mij, maar gewoon een antwoord lijkt me wel prettig. Het lijkt me zeker niet uitgesloten dat ik het op de verkeerde manier heb gedaan, ik ben per slot van rekening blond, maar dan nog zou ik graag horen hoe ik het dan wel zou moeten doen.
Bescheiden afwachtend

Joan
Niet wat je weet is belangrijk, maar de keuzes die je maakt
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Wat zijn de precieze criteria voor toelating? Of zijn die geheim?
Gesloten