Joran is een trans!
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Weet je wie zich trouwens zwaar verachtelijk gedroeg n.a.v. deze zaak?joy-ts schreef:over deze verachtelijke persoon
Onze zeer gerespecteerde Mr. Spong, die op t.v. nog zo nodig een grapje moest maken dat 'Natalie vingerend aan haar einde gekomen was'.
Hoe ziek kun je zijn?
Maar goed, dat hij hoort bij de meest vrouwonvriendelijke homo's die je maar kunt bedenken, hebben we al vaker mogen zien.
En niet alleen ziek, maar ook nog zooo dom.
Uitgerekend een 'topadvocaat' zou wel door dit hoofdstukje heen hebben geprikt. Het hele verhaal van Joran wordt namelijk pas geloofwaardig als je eraan toevoegt dat er GHB in het spel was.
Je kunt niet zelf naar de auto lopen en het strand op, om vervolgens dood neer te vallen, alleen met alcohol en een snuifje.
Maar goed, GHB pastte niet in Joran's door-en-door narcistische verhaal, dat Natalie sex met hem wilde en hij haar niet zo mooi vond (?).
Dat het lijk moest verdwijnen, duidt op sporen van GHB in haar lichaam, plus waarschijnlijk sperma.
Dus het zieke grapje sloeg echt nergens op.
Ik hoop dat Amerikaanse rechters slimmer zijn.
(Aus der Reihe...) Sticky
-
- Banned Lid
- lightningbolt
- ForumFan
Kweetniezeker, maar ik zou eens op het ts-forum moeten zoeken hier...elsie schreef:Bijv de oorzaak van de plotselinge verdwijning van drie forumleden een tijdje geleden
Laatst liet een ts-vriendin me over haar schouder wat meelezen daar, en wie ik toch allemaal tegenkwam! Irene en Babette, die volgens mij nog nooit een laserapparaat van dichtbij hebben gezien, laat staan hormonen, onze eretravestiet Lisa, en Johnn, die op het werk bij de koffie sappige anekdotes heeft, om er maar een paar te noemen.
Dus deze drie lopen er vast ook tussen, zul je altijd zien.
Sticky
-
- Banned Lid
-
- Banned Lid
- Forumwatch
- de baas van de dag
Dit is een aanval op 4 personen tegelijk.Sticky schreef:Kweetniezeker, maar ik zou eens op het ts-forum moeten zoeken hier...elsie schreef:Bijv de oorzaak van de plotselinge verdwijning van drie forumleden een tijdje geleden
Laatst liet een ts-vriendin me over haar schouder wat meelezen daar, en wie ik toch allemaal tegenkwam! Irene en Babette, die volgens mij nog nooit een laserapparaat van dichtbij hebben gezien, laat staan hormonen, onze eretravestiet Lisa, en Johnn, die op het werk bij de koffie sappige anekdotes heeft, om er maar een paar te noemen.
Dus deze drie lopen er vast ook tussen, zul je altijd zien.
Sticky
Zoals bekend is dit niet toegestaan.
Bij deze dan ook een waarschuwing, een volgende manier van uiten op deze wijze kan een ban opleveren.
- lightningbolt
- ForumFan
Zo, dit scheelt mij werk.Sticky schreef:Irene en Babette, die volgens mij nog nooit een laserapparaat van dichtbij hebben gezien, laat staan hormonen
Dit bedoelde ik dus ook gister of eergister in deze topic:
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... sc&start=0
Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar dat beleid van die subforums deugt niet. Of liever gezegd, die commissie doen hun werk niet goed. o.a. die mensen waar Sticky op doelt hebben mijns inziens niets te zoeken in het TS forum. Die hebben idd nog nooit een laserapparaat gezien, laat staan hormonen. Ongeacht of ze daar nou veel of weinig posten, ze kunnen er meelezen.
En dan is het raar dat er mensen die in ieder geval TG zijn (ook gaan voor het VU, hormonen, epilatie enz) en misschien zelfs wel TS zijn afgewezen worden.
Dat deugt gewoon niet.
En meer schrijf ik er niet over, dit moet duidelijk genoeg zijn.
- Forumwatch
- de baas van de dag
E.e.a. is nagevraagd en nagekeken.elsie schreef:hahahahaha maar Sticky dat mag helemaal niet... over de rug heen meelezen van een TS vriendin... er bestaat niet voor niets zo een streng beleid, ik ben er destijds niet doorgekomen!
Jij hebt tot 2 maal toe toegang gevraagd.
Van de toen 4 commissie leden hebben de 1e maal 3 tegen en 1 voor gestemd.
De 2e maal hebben alle 4 tegengestemd.
Dit op basis van de door jou toegezonden motivatie.
Dat je niet blij bent geen toegang te krijgen is begrijpelijk.
Het systeem zoals het werkt daarom in het belachelijke trekken is niet gepast.
verzoeke hier rekening mee te houden
- lightningbolt
- ForumFan
Geen sprake van dat ik Irene en Babette aanval.Forumwatch schreef:Dit is een aanval op 4 personen tegelijk.
Zoals bekend is dit niet toegestaan.
Bij deze dan ook een waarschuwing, een volgende manier van uiten op deze wijze kan een ban opleveren.
En ook de personen Lisa en Johnn niet.
Maar mijns inziens hebben deze vier personen net zoveel te zoeken op een ts-forum als ik bij de Rolls Royce Owners Club.
Of val ik nu mezelf aan?
Kom nou toch, het is toch geen beschuldiging, als ik zeg dat mensen niet met laseren of hormonen bezig zijn?
Als ik al iets aanval, is het het beleid van het ts-forum, wat niet van, niet voor, en niet door transen is.
Sticky