Toegang Transgenderisme & Transsexualiteit groepen ?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Fennes
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 15:56

Bericht door Fennes »

dan wacht ik het verzoek om motivatie wel even af :)
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

@ Joanp
We zijn aan het uitzoeken wat er mis is gegaan.
Wij hebben namelijk zelf ook de indruk dat er berichten (mails) zoek zijn.
In jouw specifieke geval (heb ik na kunnen kijken) is je motivatie niet bij ons binnengekomen.

@ Lightningbolt
Nee hoor is niets geheims aan.
Uit de motivatie moet de commissie de overtuiging krijgen dat je in het TS forum thuishoort.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Joanp
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: di nov 06, 2007 15:05
Locatie: Den Helder

Bericht door Joanp »

Hoi John,

Heel erg bedankt voor je antwoord. Wat denk je, opnieuw versturen of even afwachten of er een probleem is en zo ja wat het dan is?

MVG

Joan
Niet wat je weet is belangrijk, maar de keuzes die je maakt
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

hi Joanp,

Wacht nog even af.
Ik houd in een exel bestand bij wie wanneer toegang heeft gevraagd en wanneer ik daarop gereageerd heb en de uiteindelijke beslissing.
Dus dat is nog terug te halen voor mij.
mocht het nodig zijn schrijf ik ieder aan die hier mee te maken heeft.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

lightningbolt schreef:En het gaat mij er niet om om namen te noemen. Het gaat mij er gewoon om dat het gebeurd en dat er dus tg's (die er m.i. wel thuis horen) afgewezen werden terwijl er wel tv's ronddwalen daar. Dat klopt niet helemaal als je het mij vraagt.

En dat wilde ik ter sprake brengen.
Als je een voorstel hebt hoe het beter kan, kom maar op. Kritiek leveren op dingen is makkelijk. Maar een positieve bijdrage aan het verbeteren van het forum vraagt iets meer.
lightningbolt schreef:En die criteria, schijnbaar zijn die goed verstopt, want ik zie ze niet 1,2,3 staan in het TS forum :)
Weinig leden van het TS forum vinden het onderwerp belangrijk genoeg om ter sprake te brengen, dus de postings daarover zitten al waarschijnlijk vrij ver terug. Maar jij bent toch erg goed in oude postings naar boven halen?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

johnn schreef:Wij zijn ons ervan bewust dat we mogelijk mensen toelaten die er (achteraf?) eigenlijk niet thuishoren
Jullie zijn je er bewust van ja, maar jullie doen er dus niets mee.
Ja, pas als andere mensen het aan de kaak stellen :roll:

En dan is het nog maar de vraag of er ook echt iets mee gedaan wordt.

Eigenlijk is het helemaal niet nodig om (zuchtttttttt) WEER een nieuwe poll te starten in het subforum over het toelatingsbeleid van het TS forum. Dat onderwerp is inmiddels al zo vaak uitgekauwd. Iedere keer komt toch weer hetzelfde uit de bus, laten zoals het is. Dus wat denk je nu met die poll te bereiken? Dan verandert er dus niets aan datgeen wat nu aan het licht is gekomen.

Dat dat beleid zoals dat nu gevoerd wordt niet echt deugt is nu wel duidelijk geworden toch lijkt me toch zo :roll: . Het probleem zit 'm o.a. in de beoordeling van die motivaties.

Als je het strenge beleid wilt laten zoals het is dan zou mijns inziens ook de bezem door het TS-forum gehaald moeten worden.

Anders een wat milder beleid en ook o.a. TG's toelaten daar.

Want waarom kan het andersom wel en kan ik bijv. als TS zowel in het TG forum alsook in het TS forum komen.
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

lightningbolt schreef:Want waarom kan het andersom wel en kan ik bijv. als TS zowel in het TG forum alsook in het TS forum komen.
Daar heb je wel een punt, zeker omdat TS-en niet altijd heel vriendelijk zijn voor TG's. Blijkbaar kan het gebeuren dat je het 'tussenstation' TG achter je laat om het vervolgens te verguizen.
Maar ja, zo heb je ook TG's en TS-en die geen goed woord over hebben voor TV's. Vaak heeft dat veel weg van het bevuilen van je eigen nest.

Voor mij hoeft het TS forum niet, zoals het nu is.
Als er een strikt toelatingsbeleid zou zijn, en ook de moderators en toelatingscommissie uitsluitend TS was, dan was het een ander verhaal.
Nu vind ik het iets voyeuristisch hebben, mensen die travestiet zijn of t-lover, en zich wel met dat forum bemoeien of er rondhangen.
Maar ja, wie ben ik?

Sticky
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

lightningbolt schreef:
johnn schreef:Wij zijn ons ervan bewust dat we mogelijk mensen toelaten die er (achteraf?) eigenlijk niet thuishoren
Jullie zijn je er bewust van ja, maar jullie doen er dus niets mee.
Ja, pas als andere mensen het aan de kaak stellen :roll:
Jammer, dit vind ik een stukje 'misquoten' ....ofwel uit de context halen van iets.
Je quote slechts een deel van een zin, en dit is dus NIET wat ik gezegd/geschreven heb.
lightningbolt schreef:En dan is het nog maar de vraag of er ook echt iets mee gedaan wordt.

Eigenlijk is het helemaal niet nodig om (zuchtttttttt) WEER een nieuwe poll te starten in het subforum over het toelatingsbeleid van het TS forum. Dat onderwerp is inmiddels al zo vaak uitgekauwd. Iedere keer komt toch weer hetzelfde uit de bus, laten zoals het is. Dus wat denk je nu met die poll te bereiken? Dan verandert er dus niets aan datgeen wat nu aan het licht is gekomen.

Dat dat beleid zoals dat nu gevoerd wordt niet echt deugt is nu wel duidelijk geworden toch lijkt me toch zo :roll: . Het probleem zit 'm o.a. in de beoordeling van die motivaties.

Als je het strenge beleid wilt laten zoals het is dan zou mijns inziens ook de bezem door het TS-forum gehaald moeten worden.

Anders een wat milder beleid en ook o.a. TG's toelaten daar.

Want waarom kan het andersom wel en kan ik bijv. als TS zowel in het TG forum alsook in het TS forum komen.
Dat er in het verleden al vaker aandacht is geweest voor het systeem van toegang klopt.....je hebt zelf ook een betreffende draad opgegraven hierover.
Dat er (weer) aandacht aan geschonken wordt komt simpel doordat o.a. jijzelf aangeeft niet gelukkig te zijn met de manier waarop e.e.a. geregeld is.
Prima, dan laten we de mensen zelf (weer) meebeslissen/meedenken hoe zaken anders/beter kunnen.
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar gelezen dat het niet goed is, maar een echte verbetering heb ik nog niet gevonden.
Dat men (tot nu toe) steeds geen wijziging heeft willen aanbrengen (althans dat was steeds de conclusie) geeft in mijn ogen aan dat men het eigenlijk (op z'n zachtst gezegd) 'wel goed vind' op deze manier.
We gaan dus zien aan de hand van deze nieuwe poll of dit nog steeds geldt.
Dat er mogelijk ook bezwaar is tegen de (samenstelling van de) commissie kan en mag ook......alleen op de momenten dat er gevraagd wordt hier deel aan te nemen (en dus een stukje verantwoording te nemen) is er weinig tot geen animo en geeft men niet thuis.
De mensen die het dus nu doen zijn bekend...en daar zijn tot op heden ook geen bezwaren tegen naar voren gekomen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

johnn schreef:De mensen die het dus nu doen zijn bekend...en daar zijn tot op heden ook geen bezwaren tegen naar voren gekomen.
Dan zou ik weleens willen weten wie dat zijn.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Sticky schreef: Voor mij hoeft het TS forum niet, zoals het nu is.
Als er een strikt toelatingsbeleid zou zijn, en ook de moderators en toelatingscommissie uitsluitend TS was, dan was het een ander verhaal.
Nu vind ik het iets voyeuristisch hebben, mensen die travestiet zijn of t-lover, en zich wel met dat forum bemoeien of er rondhangen.
Maar ja, wie ben ik?

Sticky
Als moderators heb je idd ook niet TS'en, klopt.
In de toegangscommissie zit idd 1 niet TS (ik, zei de gek).
Jij geeft aan dat je dit iets 'voyeuristisch' heeft.
Op mij komt dit over dat je deze mensen gebrek aan integriteit verwijt.
A. is dit zo???
B. zo ja, heb je reden om dit aan te nemen??
C. zijn er voorvallen cq zaken aan te geven waardoor dit zo gesteld kan worden??

Daarnaast, als je aangeeft dat bepaalde mensen er mogelijk niet thuishoren omdat dit iets 'voyeuristisch' heeft.............
Sticky schreef:Kweetniezeker, maar ik zou eens op het ts-forum moeten zoeken hier...
Laatst liet een ts-vriendin me over haar schouder wat meelezen daar, en wie ik toch allemaal tegenkwam!
hoe verklaar je deze dan????
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

lightningbolt schreef:
johnn schreef:De mensen die het dus nu doen zijn bekend...en daar zijn tot op heden ook geen bezwaren tegen naar voren gekomen.
Dan zou ik weleens willen weten wie dat zijn.
Renate delahaye (o.a. gastvrouw van T&T den haag)
Babette
en de laatste, mijn persoontje.
Dat het er 'maar' 3 zijn heeft ook alles te maken met wat ik in een eerdere post al aangaf.......het 'niet thuis zijn' van mensen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

johnn schreef: Babette
WAT?????? Babette is toch allesbehalve TS (die Babette heeft nog nooit een laserapparaat gezien, laat staan hormonen en SRS). Of jij moet al een andere Babette bedoelen dan ik.
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

johnn schreef: Als moderators heb je idd ook niet TS'en, klopt.
In de toegangscommissie zit idd 1 niet TS (ik, zei de gek).
Jij geeft aan dat je dit iets 'voyeuristisch' heeft.
Op mij komt dit over dat je deze mensen gebrek aan integriteit verwijt.
A. is dit zo???
B. zo ja, heb je reden om dit aan te nemen??
C. zijn er voorvallen cq zaken aan te geven waardoor dit zo gesteld kan worden??
Hoi Johnn,
A. Ik vind het niet zuiver dat niet TS-en een TS-forum bestieren.
Een besloten TS-forum heeft iets intiems, gun die mensen dat dan.
Wat heb jij te maken met de borstvergrotingen van jonge transvrouwen, om maar eens wat te noemen?
B. Ik heb nog geen motivatie gelezen waarom jij hier zo actief bent (maar ook nog niet erg gezocht, moet ik bekennen). Maar vertel eens? Ik ben heel benieuwd waarom.
C. In een recente discussie die je met Morbide had, vond ik dat zij helemaal gelijk had. Vandaar mijn sneer over sappige anekdotes bij de koffieautomaat.
johnn schreef: Daarnaast, als je aangeeft dat bepaalde mensen er mogelijk niet thuishoren omdat dit iets 'voyeuristisch' heeft.............
Sticky schreef:Kweetniezeker, maar ik zou eens op het ts-forum moeten zoeken hier...
Laatst liet een ts-vriendin me over haar schouder wat meelezen daar, en wie ik toch allemaal tegenkwam!
hoe verklaar je deze dan????
Ik zal je zeggen Johnn, ik leef volledig als vrouw, gebruik hormonen en overweeg een SRS (maar stribbel nog erg tegen, dat wel). Ik voelde me dus geen voyeuriste bij die TS-vriendin, die er ook geen bezwaar tegen had dat ik mee las.

Sticky
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

lightningbolt schreef:
johnn schreef: Babette
WAT?????? Babette is toch allesbehalve TS (die Babette heeft nog nooit een laserapparaat gezien, laat staan hormonen en SRS). Of jij moet al een andere Babette bedoelen dan ik.
Babette is wel (al tijden) lid van het TS forum (indertijd toegelaten door de toen zittende commissie die bestond uit 4 TS'en en ik).
Daarnaast is zij 1 van de weinigen die WEL thuis gaf (zij het met enige aarzeling) toen er mensen gevraagd werden.
Bovendien vind ik (maar goed, dat is MIJN mening) dat zij op een heel integere manier de motivatie's beoordeeld.

Dat zij mogelijk 'nog nooit een laserapparaat, hormonen of een SRS' heeft gezien cq gehad is in mijn bescheiden optiek niet echt maatgevend voor het werk dat iemand al dan niet doet.....zeker afgezet tegen de achtergrond dat er verder niemand dit wilde doen.
Er zullen ongetwijfeld 'betere' mensen te noemen zijn.....maar ook legio 'slechtere' (die dan mogelijk wel TS zijn volgens de 'normen')
Kortom, je kunt voor of tegen haar zijn, maar tot nu toe heb ik nog niemand gehoord (vanuit het TS forum) dat men Babette (op z'n zachtst gezegd)liever niet in de commissie heeft.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Jij zei ergens dat die commissie naast jou uit transen bestond. Nou mooi niet dus zoals nu blijkt. Babette is geen ts.
Gesloten