ik kap er ff mee

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
petra71
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: za dec 29, 2007 20:34

ik kap er ff mee

Bericht door petra71 »

Ik ben hier naar toe gekomen als beginnende tv en was opzoek naar info.
Veel info heb ik gevonden en ook van enkele mensen gekregen, mijn dank daarvoor.

Ik ben nu 2 maanden lid en merk vooral de laatste weken dat er een vijandige sfeer aan het ontstaan is op het forum waar ik niet vrolijk van ben geworden. Ik weet niet of het altijd al zo geweest is hier daarvoor ben ik te kort lid maar ik heb geen zin om steeds topics te moeten gaan lezen waarvan de helft van de antwoorden snauwen en grauwen is.

Iedereen verwijt iedereen van alles en nog wat, alles wat maar kan wordt in de strijd gegooit als het maar vies en gemeen is.

Ik heb altijd gedacht dat een forum bedoelt was om elkaar te helpen met eventuele vragen maar ik denk dat nieuwe leden zeg achter de oren gaan krabben over wat voor forum dit wel niet is.

We zijn hier om dat we allemaal op onze manier vrouw willen zijn of willen spelen, maar bij sommige mensen kan je het woord vrouw beter weg halen en er viswijf voor in de plaats zetten.

Op de vraag of ik kwaad ben moet ik helaas ja antwoorden, maar nog meer ben ik verdrietig over het feit dat een forum wat bijna uniek in zijn soort ( zoveel travestieforum's heb ik niet kunnen vinden) is zo naar de klote aan het gaan is door de strijd van maar een handvol mensen.

zolang die strijdbijl niet begraven kan worden en de personen die het aangaat zand er over kunnen gooien ga ik hier mijn mond houden want mijn lol is er op dit moment ff helemaal af


PUNT
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Los van het feit dat je op zich wel een punt hebt, wil ik wel even opmerken dat dit gekibbel/geruzie al jaren een vast onderdeel is van dit forum. Het is dus niet dat het niveau achteruit gaat, het niveau is al tijden laag.

Maar heel af & toe heb je threads die daadwerkelijk wat toevoegen, mensen die daadwerkelijk wat zinnig te melden hebben, en die maken het dan weer de moeite waard.

Overigens denk ik, nee weet ik, dat op vrijwel elk ander forum over welk onderwerp dan ook dezelfde toestanden voorkomen. De mens heeft nu eenmaal de neiging bepaalde grenzen te overschrijden zodra hij of zij het of het (..) dit anoniem kan doen.

Persoonlijk stoor ik me dan ook niet zo heel erg aan de uitstraling die 'wij' dan zouden hebben naar buiten toe gezien onze bijdragen hier. Dan had ik met die foto's van jou destijds meer moeite ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Maar het forum ALGEMEEN is alles door elkaar en gaat over vanalles.

Daarom misschien handig om toch ook die aparte besloten kamer voor TV's in te voeren :wink:
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Ik heb een paar jaar terug veel bij het Viva forum rondgehangen. Daar was het precies hetzelfde. Ook veel verwijten heen en weer. :(
Ook daar werden mensen bijvoorbeeld in de ban gedaan, maar dan tijdelijk. Hier is het geloof ik bannen en nooit meer terugkomen.

Dat is wel jammer want ik kijk weleens in hele oude posts en zie dat die mensen daar ook zinnige dingen zeggen en veel gepost hebben.

Meestal sla ik ruzieposts (welk internetforum dan ook) gewoon over en stoor me er niet zo aan. Ze kunnen trouwens ook interessant zijn; het zegt namelijk meer over degenen die aan het schelden zijn dan over degenen over wie gescholden wordt. Degenen die schelden vindt ik bijna zonder uitzondering negatiever dan degene op wie gescholden wordt; iets voor de schelders om eens over na te denken 8) .

Misschien een idee om een nieuwe groep onder "T* Algemeen" te stoppen met bijvoorbeeld de naam "Oneens met iemand?". Hier kunnen mensen dan hun gal kwijt. Bovendien kunnen de moderators niet terzake doende ruzies hier naar toe verplaatsen. Ruzies elders zijn dan immers off-topic en horen in deze nieuwe groep thuis.
Dan hebben anderen minder 'last' want ze kunnen deze groep gewoon overslaan. Hoef je (hopelijk :-? ) ook minder te bannen.
Stephan
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: di dec 25, 2007 15:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stephan »

Hoi Petra, ik denk dat het gewoon een kwestie is van het goede met het 'slechte' nemen.
M.i. is het makkelijker om het 'moddergooien' over te slaan als je dat niet wilt lezen dan een eigen forum beginnen, want dan je moet je het ook zelf modereren en dat kan een hoop werk zijn en zoals Maruscha al zei, het komt eigenlijk op elk forum wel voor
lightningbolt schreef:Daarom misschien handig om toch ook die aparte besloten kamer voor TV's in te voeren :wink:
Hmm, Janiek had het ook al over allerlei verschillende subfora, wel jammer dat jullie mij als TS Lover zo over het hoofd zien :lol:
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Maruscha schreef:
Maar heel af & toe heb je threads die daadwerkelijk wat toevoegen, mensen die daadwerkelijk wat zinnig te melden hebben, en die maken het dan weer de moeite waard.

Code: Selecteer alles


Dat is ook de reden dat ik hier ben blijven hangen, af en toe krijg je zo'n draad, die echt de moeite waard is met praktische tips, maar ook met gevoelige onderwerpen.
En ja het gekissebis is van alle tijden, ik heb ook wel momenten gehad dat ik bij mezelf dacht: ' En nou stop ik ermee', maar zover is het toch nooit gekomen.

Irene
Kleine stapjes
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik vind het een goed idee van anjatheefee, al die ruzie's en off-topic verhalen in een eigen gedeelte te verplaatsen en dat het daar lekker verder gaat.
Petra ik vind het jammer dat je weg gaat.
Ik ben eigenlijk ook vertrokken maar kom af en toe eventjes kijken of er wat zinnigs is....
Hoop dat je dit ook doe en af en toe wat van je laat horen.
Groetjes,
Yildiz en Yip
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Stephan schreef:wel jammer dat jullie mij als TS Lover zo over het hoofd zien :lol:
Voor ts-lovers komt er ook een apart gedeelte :wink:
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

die zal ik als koffiejufvrouw wel even vertroetelen dan :)
en natuurlijk om uit te zoeken of ze niet beter thuishoren in het besloten TV of TS forum, of het forumgedeelte voor lingeriedragers!!!! :)
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

lightningbolt schreef:Daarom misschien handig om toch ook die aparte besloten kamer voor TV's in te voeren :wink:
Lisa heeft een paar jaar geleden al aangegeven dat dit een goed idee was. Schijnbaar is het er nooit van gekomen en was het geen technisch probleem, want andere subforums (over feestjes) zijn er sindsdien wel bijgekomen...

Komop, moderatoren... Tijd om dat besloten forum voor TV's in te voeren.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Een besloten TV forum lijkt me echt nodig ja!
Als je wat als T schrijft krijg je meestal gelijk dat commentaar van transen weer over je heen :D

een besloten TV forum en TG TS samenvoegen..

en een strafhoekje... :) waar mensen die zich misdragen lekker door kunnen kibbelen tot het uitgesproken is... zodat niet elk topic ontspoort ;)
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

+1 @ strafhoekje ;-)
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Yildiz schreef:Ik vind het een goed idee van anjatheefee, al die ruzie's en off-topic verhalen in een eigen gedeelte te verplaatsen en dat het daar lekker verder gaat.
:)

Leuk om te zien dat mensen echt denkt dat dat zou kunnen gaan werken. Alsof een serieuze discussie dan nooit meer uit de bocht vliegt ..

Tenzij je natuurlijk wil dat een team van moderators voortdurend elk verkeerd geplaatst woord gaan verplaatsen naar dat eigen gedeelte .. :roll:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Kim Femme
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland

Re: ik kap er ff mee

Bericht door Kim Femme »

petra71 schreef: ... ( zoveel travestieforum's heb ik niet kunnen vinden)...
Hi Petra,

Je kan ook eens gaan kijken bij "The Angels" een Engelse T-site met forum:
http://www.theangels.co.uk/index.html

groetjes,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Bericht door Niemand »

Maruscha schreef:
Overigens denk ik, nee weet ik, dat op vrijwel elk ander forum over welk onderwerp dan ook dezelfde toestanden voorkomen. De mens heeft nu eenmaal de neiging bepaalde grenzen te overschrijden zodra hij of zij het of het (..) dit anoniem kan doen.
Ik ben lid geworden van een yahoo groep voor en door Tx en partners.
Daar kunnen jullie nog iets van leren hier.
Iedereen helpt elkaar en ik heb tot nog toe geen onvertogen woord gelezen.

Petra heeft een forum gemaakt voor alleen tv waar ik nu ook lid ben.
Daar kunnen geintereseerden terecht zonder bang te zijn afgekat te worden omdat ze geen "echte vrouw" zijn.
Hoeven jullie niet nog een hokje te maken hier, want dat is de oplossing niet.

Dat wilde ik even kwijt.
Inmiddels genoeg mensen en sites gevonden om dit forum ook niet meer te hoeven lezen.
Verwacht van mijn kant dan ook geen reactie op evt replies.
Plaats reactie