promensil
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik gebruik ook alleen voedselsupplementen hoor en ben me bewust dat die niet per definitie onschuldig hoeven te zijn. Bijwerkingen, af en toe een opvlieger, verder niet echt iets bijzonder kunnen constateren. vetverdeling (voorzover er wat te verdelen valt dan) van de buik naar de borsten, dus daar hoor je me niet over klagen.
Irene
Irene
Kleine stapjes
- anjatheefee
- ForumFan
Hoeveel mg gebruik je per dag?Irene schreef:Ik gebruik ook alleen voedselsupplementen hoor en ben me bewust dat die niet per definitie onschuldig hoeven te zijn. Bijwerkingen, af en toe een opvlieger, verder niet echt iets bijzonder kunnen constateren. vetverdeling (voorzover er wat te verdelen valt dan) van de buik naar de borsten, dus daar hoor je me niet over klagen.
Irene
Ik las ergens dat japanners (dus ook mannen) 50 a 60 mg per dag binnenkrijgen via hun normale voedsel vergeleken met europeanen 10 a 15 mg (ik weet trouwens niet of die getallen helemaal kloppen). Je zou dus makkelijk 50 mg per dag bij kunnen slikken om gelijke hoeveelheden binnen te krijgen als japanners.
- anjatheefee
- ForumFan
- lightningbolt
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan
- lightningbolt
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan
Dat moet dan een dierlijke vorm zijn, want fyto-oestrogenen zijn per definitie plantaardig, ik ben benieuwd.
Het menu wordt dan:
Linzensoep vooraf (bevat zowel isoflavonen als lignanen; schijnen alletwee onder de fyto-oestrogenen te vallen)
Hoofdmaaltijd kip met sojabonen en brocolli of worteltjes
Toetje pudding op sojabasis (uiteraard)
Voor de rokers ook goed (ikzelf rook niet):
http://voeding.web-log.nl/voeding/2005/ ... genen.html
Het menu wordt dan:
Linzensoep vooraf (bevat zowel isoflavonen als lignanen; schijnen alletwee onder de fyto-oestrogenen te vallen)
- lightningbolt
- ForumFan
En als drankje bier Daar zit het wel in.anjatheefee schreef:Dat moet dan een dierlijke vorm zijn, want fyto-oestrogenen zijn per definitie plantaardig, ik ben benieuwd.
Het menu wordt dan:
Maar dat komt weer niet ten goede aan je buikje.
- anjatheefee
- ForumFan
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Kippen worden volgespoten met van alles en nog wat. Na hun dood vooral met water. Voor die tijd vooral groeihormonen. In bier zit hop. Verdere uitleg lijkt me overbodig. Het werkt allemaal niet bijzonder goed als het plantaardig is. Het onbreekt je lichaam aan een of ander enzym om fyto oestrogenen om te zetten naar estradiol.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Dat brengt me op een andere vraag, waar ik al een tijdje mee rondloop.
Welke gerechten en drankjes kun je beter matigen als je de hormonen hun werk wil laten doen?
Ik heb weleens gehoord dat koffie en thee niet goed zouden zijn, om over alcohol en sigaretten nog maar te zwijgen.
Ook voor voeding schijnen adviezen te bestaan.
Weet iemand daar meer over?
Groetjes
Francis
Welke gerechten en drankjes kun je beter matigen als je de hormonen hun werk wil laten doen?
Ik heb weleens gehoord dat koffie en thee niet goed zouden zijn, om over alcohol en sigaretten nog maar te zwijgen.
Ook voor voeding schijnen adviezen te bestaan.
Weet iemand daar meer over?
Groetjes
Francis
- anjatheefee
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2000/08/12/Vp/wo.html
Oud artikel, staat ook iets in over fyto-oestrogenen
Oud artikel, staat ook iets in over fyto-oestrogenen