Ban van Mila terecht?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ik ben benieuwd naar julli reacties

Ja, maar ze zou niet de enige moeten zijn
17
40%
Nee, ze is te hard gestraft
17
40%
Nee, ik zie het probleem niet
8
19%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

elsie schreef:En verder irriteer ik me aan mensen die nooit wat schrijven maar wel elk topic op slot willen zetten en iedereen van het forum willen jagen. en als die nou ook nog eens gingen schrijven als Mila weg is, maar dat gebeurt dus ook niet... je hoeft het niet te lezen, je kan ook wat anders gaan doen.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. En in die tijd dat wij 3 weg waren (Mila, jij en ik) werd er (zoals ik later zag) ook niet door die posters geschreven die zo'n grote mond daarover hadden :roll: Het bleef stil van die kant :roll:
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

ik ben het met Pamala eens, het is veel beter eens mee te doen en te denken ipv alleen maar kritiek spuien... ik bdoel wat hebben bijv exheterovadertrans en duabak/glenda bijgedragen aan het forum? Juist alleen kritiek op anderen en op het beleid. Ik zou zeggen ga zelf ook eens schrijven over je eigen ervaringen of deel wat van jezelf hier op het forum met anderen ipv je te verschuilen achter nicks om wraak te halen tov een an de leden hier :)
constructief hoor! En daar moet een ander dan begrip voor hebben, jaja.

en wie krijgt er een ban? Ja hoor, degene die WEL moeite heeft gedaan goede infromatie te geven aan niet alleen *ons* maar bijv ook aan Stephan toen hij hier langs kwam om infromatie in te winnen. Wie kwam er toen met een informatief antwoord?
Nou niet duobak of exheterovadertrans...de beste stuurlui staan aan wal.

En juist als discussie's ergens over gaan, dan zijn ze interessant en zinnig, ze zijn vaak nog heel goed en grappig geschreven ook. Als het onderwerp of de mening je niet aanstaat, kom dan met iets anders of een andere mening... ipv alleen maar bashen en bannen.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

elsie schreef:ik ben het met Pamala eens, het is veel beter eens mee te doen en te denken ipv alleen maar kritiek spuien...
Zullen we dan samen maar gaan solliciteren :)

Even zonder gekheid. Ik heb gezegd bijv. 3 keer een duidelijke waarschuwing vooraf (op het forum bij de desbetreffende overtreding en desnoods ook nog via PB) en dan pas BAN.

Dus idd bekeuren als er 51 gereden wordt terwijl je er maar 50 mag :)

Maar ja, dan zit je nog met de criteria. Wat is overtreding? Als iets op het randje is dan?

Ban van Mila terugdraaien en andere strengere regels maken.
Er wordt nu net gedaan of alles wat Mila te melden had negatief was. En dat is zeker niet zo.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

persoonlijke aanvallen gaan natuurlijk over het randje... maar kritiek op elkaar moet wel kunnen vind ik... kritiek is niet iets dat je moet verwarren met een aanval lijkt me zo...en als moderators moet je dus heel objectief zijn, overt wat wel en niet door de beugel kan...zeker geen dingen weg gaan halen die geen persoonlijke aanval zijn, maar kritiek, en ookal kan dat bot, kwetsend zijn, je kunt het niet iedereen naar de zin maken, als mensen kritiek op je hebben om hoe of wie of wat je bent, kun je ook naast je neerleggen...ipv persoonlijk vendetta's te beginnen enzovoorts
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Morbide schreef:Want als ik moderator was dan had ik ook Johnn gewaarschuwd wegens het referen aan zijn partner als "het bewijs". Kan prima dat Marcella dat niet erg vindt, er zijn hier mensen die daar anders over denken.
Doe eens een sollicitatie zou ik zeggen :)
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Wat ik nog kwijt wilde is dat er maar vanuit wordt gegaan dat hier nog maar weinig mensen komen en posten om dat gehakketak enz. Dat is maar deels waar. Ook in die tijd dat Mila, Mina en ik hier verbannen waren werd er nog steeds weinig gepost en er kwamen ook weinig nieuwe mensen bij. Waar waren in die tijd dat wij weg waren trouwens de (een aantal) schrijfsters die zo'n kritiek hadden en nu dus weer hebben over het gehakketak, enz? Toen wij hier niet waren postte ze dus ook niet. Dan ga je je wel afvragen of zij wel echt een probleem hadden. Toen vonden ze het forum dus nog steeds niet in orde blijkbaar.

Ik wil het zeker niet goed praten dat gehakketak enz, maar er zijn ook andere redenen waarom mensen hier nog maar zo weinig komen en/of posten.

Ook o.a. omdat veel T*s dit forum maar tijdelijk 'nodig hebben'

En ook daarom zie je heel veel mensen niet meer terug hier.
Stephan
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: di dec 25, 2007 15:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stephan »

elsie exhomotransgender schreef:en wie krijgt er een ban? Ja hoor, degene die WEL moeite heeft gedaan goede infromatie te geven aan niet alleen *ons* maar bijv ook aan Stephan toen hij hier langs kwam om infromatie in te winnen. Wie kwam er toen met een informatief antwoord?


Klopt helemaal, Mila heeft mij (en Boy destijds) voorzien van heel veel info en links naar nog meer, zij stond ook altijd open voor serieuze vragen en stelde die zelf ook, en soms zelfs kritische.
Ja ze heeft een scherpe tong, maar met haar zijn er hier nog wel een paar.
Ik denk echt dat het onnodig was om haar te bannen vanwege die paar recente opmerkingen, i.m.o. waren haar opmerkingen niet scherper dan waar ze zelf mee geconfronteerd werd.
Naar mijn mening is haar ban een geval van éénzijdig snoeiwerk en ik zal haar missen hier.

Stephan
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

lightningbolt schreef:Ook in die tijd dat Mila, Mina en ik hier verbannen waren werd er nog steeds weinig gepost en er kwamen ook weinig nieuwe mensen bij.
Nee, ik ben hier juist een paar maanden weggebleven.
Uit stil protest, omdat er hier toch niet veel meer gebeurde (er viel inderdaad een gat) en ook omdat mijn misschien best scherpe maar wel opbouwend bedoelde kritiek niet erg gewaardeerd werd door de staf.
Ik geloof niet dat pb's citeren hier bon ton is, maar de reacties van Lisa waren wel duidelijk.
Er wordt te slap gemodereerd, en vervolgens te hard gesnoeid.
De opmerkingen van Duobak over databaseruimte zijn ook geheel terecht, er wordt geen oplossing gezocht en het argument wordt vooral gebruikt om weg te hakken wat niet bevalt.
Er zal nu wel weer hetzelfde gebeuren.
Er is al hetzelfde gebeurd als de vorige keer, maar dan nog sterker: omdat Mila een scherpe pen heeft, mag je tegen haar blijkbaar alles zeggen terwijl ze andersom steeds meer 'voorwaardelijk' kreeg, wat uiteindelijk wordt omgezet in een ban.

En dat is geen pleidooi om elkaar onderling af te branden, maar de schuld wordt wel weer bij dezelfde persoon gelegd.

Gisteravond heb ik alle 46 pagina's van het Vraagje Bloos Draadje nog eens teruggelezen en dan valt het allemaal toch wel mee hier, als je dat ziet.

Sticky
Vrouw
Hormoonhomo
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 4:30

Bericht door Hormoonhomo »

<Ik maak er inderdaad geen geheim van hoe ik me geld verdien maar waar het dus omging is dat ik dus werdt uitgemaakt voor hoer..>

Je blijft er maar over door mekkeren.......is dit nu de 6e keer?

Laat de link gewoon zien. Anders word het ongeloofwaardig.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

exhomotransgender schreef:persoonlijke aanvallen gaan natuurlijk over het randje... maar kritiek op elkaar moet wel kunnen vind ik... kritiek is niet iets dat je moet verwarren met een aanval lijkt me zo...en als moderators moet je dus heel objectief zijn, overt wat wel en niet door de beugel kan...zeker geen dingen weg gaan halen die geen persoonlijke aanval zijn, maar kritiek, en ookal kan dat bot, kwetsend zijn, je kunt het niet iedereen naar de zin maken, als mensen kritiek op je hebben om hoe of wie of wat je bent, kun je ook naast je neerleggen...ipv persoonlijk vendetta's te beginnen enzovoorts
Weet je, er zit een *groot* verschil tussen opbouwende kritiek en elkaar afbranden. Voor een moderator is het verschil ook heel duidelijk zichtbaar: je kunt het zien aan het verschil in taalgebruik ("zou het zo kunnen zijn dat..." ipv "je bent gewoon te stom om in te zien dat...").

Bot en kwetsend zijn is mijns inziens NOOIT nodig en PER DEFINITIE contra-productief. Bot en kwetsend zijn heeft nog nooit iemand geholpen, want iemand gaat niet nadenken van een bot en kwetsend bericht maar springt in plaats daarvan alleen maar in de verdediging. Als het je doel is om iemand ergens over na te laten denken dan mis je je doel dus 100% als je dat op een botte en kwetsende manier doet...

...als het daarentegen de bedoeling is om iemand eens fijn te vernederen en de grond in te boren omdat je het al nooit met iemand eens was maar daar eigenlijk geen argumenten voor hebt, dan is bot en kwetsend soms wel heel effectief. Maar ja, dat mag dan weer niet volgens de forumregels, hé? :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Bericht door Forumwatch »

Het was al aangegeven,
Wil iemand terugkomen, kan dat alleen NA goedvinden van ons (dus na overleg met ons).
Stealth terugkeren kan misschien een mogelijkheid zijn, zorg er dan ook voor dat je heel erg stealth blijft, want bij ontdekking volgt er wederom een ban zonder terugkeermogelijkheid.
Hormoonhomo is/was Anja.........dus wederom een ban, en deze keer niet alleen op naam.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

@Stephan,

Hoe lang wil je deze poll doorzetten.
Even voor de duidelijkheid, mij maakt het niet uit en mag ie doorlopen.
Aan de andere kant denk ik dat er ooit een conclusie getrokken kan/mag worden.
Vandaar deze vraag.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Gewoon de stekker er weer in stoppen
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik vond Mila een arrogant, zelfingenomen, betweterig tyfuswijf, maar van mij is ze hier van harte welkom hoor.
Stephan
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: di dec 25, 2007 15:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stephan »

@Johnn,

Wel grappig dat ik je die vraag niet zie stellen bij andere poll's zoals bijvoorbeeld 'Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?'
Misschien kan je uit het venijn in dat draadje ook een conclusie trekken, of ben ik nu onaardig?

Stephan
Plaats reactie