Wordt dit forum ooit nog wel wat het eens was?
Moderator: Moderators
Wordt dit forum ooit nog wel wat het eens was?
Wordt dit forum ooit nog wel wat het eens was? Of is het ten dode opgeschreven?
Want laten we eerlijk zijn, het lijkt hier wel uitgestorven vergeleken met eerder.
Want laten we eerlijk zijn, het lijkt hier wel uitgestorven vergeleken met eerder.
Re: Wordt dit forum ooit nog wel wat het eens was?
Een Forum leeft bij de gratie van lezers en schrijvers. We moeten ons dan wel kunnen vereenzelvigen met "de groep" Dat kan het best e als we wat begrip hebben voor elkaars levenswijzen.
Amber
Amber
Be yourself- who else is better qualified?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- anjatheefee
- ForumFan
Ten dode opgeschreven? Hoe kom je erbij?
Ik heb zelf zo openhartig als ik wilde hier de afgelopen week over mijn strubbelingen geschreven (draadje 'Transitie is een hel', nu in Open TS te vinden geloof ik), heb veel reacties gekregen, waar ik ook nog eens heel wat aan gehad heb, het kan dus wel.
Ik vind wel dat sommige dames hier lopen te klagen over wat ze azijnpostjes vinden, zonder zelf veel bij te dragen.
En Petra71, jij had hier laatst toch ook een draad gestart over outing naar collega's, volgens mij heb je daar best goede reacties op gehad. Ook toen het meer richting TS-outings werd getrokken, want de overeenkomsten zijn toch best groot.
Nee, hardstikke dood hier. We kunnen maar net zo goed kappen.
Sticky
Ik heb zelf zo openhartig als ik wilde hier de afgelopen week over mijn strubbelingen geschreven (draadje 'Transitie is een hel', nu in Open TS te vinden geloof ik), heb veel reacties gekregen, waar ik ook nog eens heel wat aan gehad heb, het kan dus wel.
Ik vind wel dat sommige dames hier lopen te klagen over wat ze azijnpostjes vinden, zonder zelf veel bij te dragen.
En Petra71, jij had hier laatst toch ook een draad gestart over outing naar collega's, volgens mij heb je daar best goede reacties op gehad. Ook toen het meer richting TS-outings werd getrokken, want de overeenkomsten zijn toch best groot.
Nee, hardstikke dood hier. We kunnen maar net zo goed kappen.
Sticky
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat is in dit draadje toch helemaal niet gebeurd? Rare plek voor een waarschuwing imho. En ja, dit forum is op sterven na dood. Helaas.johnn schreef:Bij deze een waarschuwing voor thea_ts.
Deze waarschuwing is voor het op persoon aanvallen van mensen in verschillende draden.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Klopt, was niet in dit draadje....was in een aantal andere draden.Morbide schreef:Dat is in dit draadje toch helemaal niet gebeurd? Rare plek voor een waarschuwing imho. En ja, dit forum is op sterven na dood. Helaas.johnn schreef:Bij deze een waarschuwing voor thea_ts.
Deze waarschuwing is voor het op persoon aanvallen van mensen in verschillende draden.
om dan daar overal een bericht te plaatsen vond ik teveel.
Vandaar dat ik het hier heb gedaan in een draad die ze zeker leest.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
-
- ForumFan
Ligt er aan, Thea, wat je bedoelingen zijn met dit draadje. Zorgen, door het plaatsen van deze opmerkingen, dat ze er zo flauw van zijn dat ze er de stekker uittrekken? Of is dit bedoelt om een positieve stimulans te geven door ons te stimuleren om weer diverse stukjes te schrijven?
Zo te "voelen" lijkt het eerste jouw bedoeling. Jammer.
Zo te "voelen" lijkt het eerste jouw bedoeling. Jammer.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi,
Ik heb nog niet gestemd want ik ben wel benieuwd wat er wordt bedoeld met 'wat het eens was'. Verwijst 'eens' naar het afgelopen jaar, toen het forum werd beheerst door een beperkt groepje elkaar in een eindeloze herhaling van zetten de tent uitvechtende transen, of verwijst het naar jaren geleden (een tijd die de meeste van de huidige contributanten niet hebben meegemaakt volgens mij), toen er door tientallen mensen zinnige en nuttige dingen werden gevraagd en gemeld en het daadwerkelijk leuk en zinvol was om hier rond te hangen?
Als de eerste versie van 'eens' wordt bedoeld dan hoop ik dat die tijd niet terugkomt, als de tweede versie wordt bedoeld dan zou ik zeggen: dat ligt geheel aan alle gebruikers zelf. Ruzie maken is een keuze. Maar ik vrees dat het wel enige tijd zal duren voordat iedereen die het afgelopen jaar is vertrokken door de negatieve sfeer op het forum weer terug is, als ze al terug komen.
groetjes,
Monica
Ik heb nog niet gestemd want ik ben wel benieuwd wat er wordt bedoeld met 'wat het eens was'. Verwijst 'eens' naar het afgelopen jaar, toen het forum werd beheerst door een beperkt groepje elkaar in een eindeloze herhaling van zetten de tent uitvechtende transen, of verwijst het naar jaren geleden (een tijd die de meeste van de huidige contributanten niet hebben meegemaakt volgens mij), toen er door tientallen mensen zinnige en nuttige dingen werden gevraagd en gemeld en het daadwerkelijk leuk en zinvol was om hier rond te hangen?
Als de eerste versie van 'eens' wordt bedoeld dan hoop ik dat die tijd niet terugkomt, als de tweede versie wordt bedoeld dan zou ik zeggen: dat ligt geheel aan alle gebruikers zelf. Ruzie maken is een keuze. Maar ik vrees dat het wel enige tijd zal duren voordat iedereen die het afgelopen jaar is vertrokken door de negatieve sfeer op het forum weer terug is, als ze al terug komen.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
-
- Forumdiva