Ban van Mila terecht?
Moderator: Moderators
- lightningbolt
- ForumFan
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- lightningbolt
- ForumFan
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
-
- Banned Lid
- anjatheefee
- ForumFan
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Liso....??? De mannelijke vorm van Lisa.....volgs de italiaanse grammatika dan......thea_ts schreef:Liso
Da's tegen de regels hier hoor.....
Al het tweede keer......das geen typfout.....a en o liggen ver uitmekaar
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- lightningbolt
- ForumFan
Je kan het toch ook gewoon overslaan Petra. Of is de topic "Ban van Mila terecht of niet" interessant voor je misschien?petra71 schreef:en het moddergooien begint weer van voor af aan ben ik bang. gaan we nu samen onze schouders er nog onderzetten of gaan we de hoofden maar laten hangen en het forum naar de klote laten gaan??
Zoals ik ook las van iemand anders, die zei ook tegen jou dat je best goede en interessante replies kreeg op je topic over collega's.
Dus ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
-
- Banned Lid
idd petra...
zeg Spiegel, als je dan toch je postje terughaald... doe het dan in het geheel ajb
zeg Spiegel, als je dan toch je postje terughaald... doe het dan in het geheel ajb
waarvoor je overigens geen ban hebt gekregen, om over de andere verhalen en persoonlijke aanvallen maar te zwijgen die je tegen Mila hebt gebruikt, gelukkig zijn de moderators hier zo wijs geweest die tenminste weg te halen, zoals ze hopelijk nu ook weer zullen doen met jouw account pfffOngelofelijk .. Mila, jij bent werkelijk de meest zelf-ingenomen egocentrische b*tch die ik ooit heb meegemaakt. "Oh Joanne, ze geloven me niet, kun jij niet eventjes vertellen hoe MOOOOOOOOOOOI ik wel niet ben?". Walgelijk
Arme Mila, je macht brokkelt steeds verder af. En ik ben dan misschien een tijdje weggeweest maar ik zal er alles aan doen om dat verder tot stand te doen komen