Ter uwer Info
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
-
- Banned Lid
Maar Fenna, zo'n bijnaam is toch makkelijk te verzinnen om iemand dwars te zitten?fenna69 schreef:best knap ... aangezien ik voor mijn transitie nooit een relatie heb gehad ... nooit in een situatie ben geweest waarin ik een kindje heb KUNNEN maken ..knap om dan de titel exheterovadertrans te krijgen .. ik vat dat op als een persoonlijke aanval
moderatie, mogen elsie, thea_ts en evt andere aliassen van deze personen een permanente ban krijgen?
En dan vooral een bijnaam die de verdenking van je afwenteld.
Niet alles hier is wat het lijkt hoor! Er word wat afgefantaseerd hier mbt van alles en nog wat
-
- Banned Lid
-
- Eredivisie
Gebruik wat proxy's, maak wat verschillende accounts aan, en jubel jezelf dan 100% passabel de hemel in Melina. Dan hoef je de wielerploeg niet te laten posten.
Ik hou me met zo een dingen niet bezig.
Ik leef echt en in de werkelijke wereld, waar ik dus weinig of geen problemen heb om als vrouw door het leven te gaan.
Niet zoals sommige hier, die blijkbaar enkel op deze site tot leven komen en naar ik vermoed verder niet echt veel Real Life ervaringen hebben.
Of hoe loopt dat me Patricia in Real Life ?
We lezen hier zo weing over Patricia haar leven in de maatschappij ?
Hoe is dat als niet-passable trans ? Vermits ik dat absoluut niet kan ervaren, wil ik het wel eens horen van jou ?
Groeten,
Melina
Ik leef echt en in de werkelijke wereld, waar ik dus weinig of geen problemen heb om als vrouw door het leven te gaan.
Niet zoals sommige hier, die blijkbaar enkel op deze site tot leven komen en naar ik vermoed verder niet echt veel Real Life ervaringen hebben.
Hoe is dat als niet-passable trans ? Vermits ik dat absoluut niet kan ervaren, wil ik het wel eens horen van jou ?
Groeten,
Melina
-
- Banned Lid
Ik weet echt niets van jouw persoonlijke situatie af Fenna (niet eens of je een man of een vrouw bent), het was alleen een van de laatste roddels die ik meegekregen heb op de vismarkt... dat jij je zou verschuilen achter die naam...?
Verder weet ik er ook niets vanaf hoor...
tjonge om daar al een ban voor te gaan vragen, gaat mij wat ver hoor....
Verder weet ik er ook niets vanaf hoor...
tjonge om daar al een ban voor te gaan vragen, gaat mij wat ver hoor....
-
- Eredivisie
-
- Banned Lid
Nou Melina, je echte leven in de werkelijke wereld gaat met de snelheid van het licht hoor!ex-hetero travestiet schreef:Gebruik wat proxy's, maak wat verschillende accounts aan, en jubel jezelf dan 100% passabel de hemel in Melina. Dan hoef je de wielerploeg niet te laten posten.
Groeten,
Melina
Nog maar 2 weken geleden jezelf geout hebben in de wielersploeg en ze dan al HIER willen laten posten over hoe passabel jij wel niet bent.
Dat zou ik heel erg knap vinden hoor, echt waar.
- lightningbolt
- ForumFan
- lightningbolt
- ForumFan
Wil ik nog aan toe voegen, m.a.w. hou eens op met die sprookjesverhalen te strooien hier dat niemand iets aan je ziet of het door heeft. Jij leeft volgens mij in een door jezelf gecreerde post-op (droom) wereld. Sorry maar ik heb nog nooit transen gezien die op dat punt zo erg doorgeslagen zijn.lightningbolt schreef:En niet om het 1 of ander Melina, maar als het op een foto al duidelijk aan het gezicht te zien is, dan zie je 't in het echt helemaal wel. En niet alleen transen zien dat. Gewone mensen zijn ook niet dom hoor en zien dat ook wel. En ook wielrenners zijn niet dom.
Dat was wat ik erover kwijt wilde.
-
- Banned Lid
en Fenna... dat je mij zo snel een ban wil geven, terwijl ik je iets direct aan je mededeel wat ik heb gehoord, is dat niet een beetje raar....
en wel toevallig he... dat jij nu weer hier schrijft terwijl net *heeel toevallig* ook spiegel weer ten tonele is verschenen onder *deze site*...
Je maakt jezelf alleen maar verdacht of deze manier vind ik...merkwaardig hoor!
en wel toevallig he... dat jij nu weer hier schrijft terwijl net *heeel toevallig* ook spiegel weer ten tonele is verschenen onder *deze site*...
Je maakt jezelf alleen maar verdacht of deze manier vind ik...merkwaardig hoor!