Ban van Mila terecht?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ik ben benieuwd naar julli reacties

Ja, maar ze zou niet de enige moeten zijn
17
40%
Nee, ze is te hard gestraft
17
40%
Nee, ik zie het probleem niet
8
19%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Goede vraag. Wat mij betreft verdient Patricia nu een permanente ban eens en voor altijd, en mag zij nooit meer, ook stealth niet, terugkeren. Maar Johnn heeft hier de beslissingen genomen over zowel Patricia als Mila, en ik steun zijn beslissingen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Ik zal dit uitleggen:
Mila was gebanned en kwam zonder toestemming terug onder een ander IP.
(Zelf claimde ze hierin geen hand te hebben gehad, maar opeens weer binnen kon en dus aannam dat de ban was opgeheven.......voordeel van de twijfel dus.)
Dit werd gedoogd totdat zij weer een ban kreeg.
Hierop bleef zij (onder allerlei namen) terug komen, elke keer zonder overleg cq toestemming (en met omzeiling van de ban dmv anonymizers).
Conform de regels heeft die dus elke keer een ban gekregen.
Dit heeft een hoop commotie gebracht waar wij ook niet op zaten te wachten.

Patricia heeft een ban gekregen en kwam zonder toestemming terug als lightningbolt.
Ook dit werd gedoogd.
Ook zij liep weer tegen een ban op en, gelet op de commotie, heb ik een tijdelijke ban geprobeerd.
Dit tegen het beleid in en op eigen houtje.
Reden hiervoor was dat iets dergelijks vanuit de leden als voorstel naar voren was gekomen en ik dat dus wel eens wilde proberen.
Dat thea_ts en lightningbolt (en dus patricia) een en dezelfde persoon is, was mij op dat moment niet bekend.
Vervolgens loopt thea_ts ook tegen een waarschuwing op.

Wij zitten echt niet van iedereen alles na te spitten om te zien of er misschien meerdere id's zijn van een persoon.
In dit geval is dat dus wel gebeurd en ontdekten wij dit dus.
Als ik dit op het moment van de tijdelijke ban had geweten was dit dus ook GEEN tijdelijke geworden, maar een permanente.
Wij zijn er intern over aan het brainstormen hoe om te gaan met deze gegevens (en dan bedoel ik niet openbaar maken of niet, want dat doen wij niet, ook conform de regels).
Ik voel ook meer en meer voor wat Lisa al schreef.....permanente ban.
Dat ik hier tot nu toe nog wat terughoudend in ben geweest is omdat ik geen zin heb in weer hetzelfde geOH als over Mila..........maar wat moet, moet dan maar.

Zowel over Mila (in al haar namen) als over Patricia (eveneens in al haar namen) is gezegd dat deze ook goede dingen geschreven hebben....en dat is waar.
Echter wil dat dan niet zeggen dat je dan maar je gang kunt gaan met het schofferen van mensen, de boel in de maling nemen, keihard liegen enz.......puur omdat je ook goede dingen gezegd en/of gedaan hebt.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Helder uitleg Johnn.....bedankt ervoor :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

John,

Ik ben het met je eens: hoeveel berichten iemand ook geschreven heeft - zodra het disrespectvol wordt verdient iemand een waarschuwing en als iemand dan nog niet luistert een ban.

Wat mij betreft zouden jullie meer zelf-zekerheid mogen hebben (en -dus- eerder een ban geven). Zoals het de afgelopen week uit de pan gevlogen is had gemakkelijk voorkomen kunnen worden door op dag 1 een waarschuwing te geven en op dag 2 een ban als iemand na die waarschuwing nog steeds niet wil luisteren. Naar mijn bescheiden mening heeft Patricia/Lightningbold/Thea_ts en misschien nog wel vele anderen :wink: wel heel veel ruimte gekregen om -met name- Melina op de tenen te staan.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Maar Melina staat toch ook een boel mensen op de tenen met sommige van haar uitspraken?
I'm Conceited. I've Got a Reason~
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Klopt, maar het verschil is dat Patricia dit qua vorm meer als aanval naar één persoon doet, terwijl Melina het meer naar "een groep mensen met een mening/levensovertuiging" doet. Dat laatste vind ik persoonlijk beter verteerbaar, hoezeer ik het vaak inhoudelijk ook met Melina oneens ben.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Ja, maar als maar 1 persoon (Melina dus) zo'n uitspraak doet dan keren de mensen die zich aangesproken voelen zich toch logisch tegen de persoon die dat soort dingen zegt? Er zijn er vast wel meer die zo denken of die overtuigingen hebben maar tot dusver heeft alleen Melina die uitgesproken dus 't is een beetje "goes around, comes around"

Verbaal geweld ed. is natuurlijk niet nodig maar ik kan me goed voorstellen als mensen zich beledigd voelen dat ze nogal heftig reageren (op een nogal heftige uitspraak ook nog)
I'm Conceited. I've Got a Reason~
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Op zich klopt dat (Melina zal beamen dat ik met haar -zeer- heftige discussies gehad heb). Toch vonden we het beide een goed idee om in wederzijds respect elkaar in Antwerpen te ontmoeten. We hadden namelijk geen ruzie met elkaar als persoon, maar uitsluitend over bepaalde uitgangspunten. En toen we elkaar spraken hebben we heel gezellig iets gedronken.

Met Patricia heb ik die behoefte duidelijk niet. Als iemand zo haar best doet om een ander te kwetsen dan heb ik geen enkele behoefte om die persoon te ontmoeten.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Ik zeg ook niet dat Melina een vreselijk mens is, ken haar (vrijwel) niet dus kan zoiets ook niet zeggen. Net zomin als dat ik Patricia niet ken. Maar dat je geen behoefte hebt om zoiets met Patricia te doen (moet je helemaal zelf weten hoor) wil toch ook niet zeggen dat zij dan wel vreselijk is (ondanks dat zij ook vast wel dingen heeft gezegd waar je het niet mee eens bent, net als Melina) ?
I'm Conceited. I've Got a Reason~
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Frederique schreef :

Op zich klopt dat (Melina zal beamen dat ik met haar -zeer- heftige discussies gehad heb). Toch vonden we het beide een goed idee om in wederzijds respect elkaar in Antwerpen te ontmoeten. We hadden namelijk geen ruzie met elkaar als persoon, maar uitsluitend over bepaalde uitgangspunten. En toen we elkaar spraken hebben we heel gezellig iets gedronken


Wel inderdaad Frederique.
Ik weet best dat wij vaak andere opvattingen hebben.
Maar er blijft ergens altijd respekt voor je individuele keuze als mens.
Ik ben zelf geen TG of geen homoseksueel, maar dat wil niet zeggen dat ik een TG of homo persoonlijk ga beledigen omwille van hun 'zijn'.
Ik kan enkel schrijven dat ik me in hun 'zijn' niet kan inleven, omdat ik zelf die gevoelens niet heb.
Maar verder , leven en laten leven.....niks mis met TG's en homo's als mensen binnen de maatschappij.
Moet kunnen en ik zal er zeker niet negatief op reageren in Real Life.

Je kan dus met alle mensen een bepaalde verstandhouding opbouwen.
Maar met Patricia lukt dat gewoon niet ...... er is enkel en alleen negativiteit en dat is heel erg triestig te noemen.
Er zit ergens een pak frustratie die niet echt gezond te noemen is.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Jenny,

Er zit voor mij een ENORM verschil tussen iemand met wie ik het inhoudelijk vaak volstrekt oneens ben (zoals Melina) en iemand die een ander de grond in probeert te schrijven door -bijvoorbeeld- continue oude koeien van een ander uit de sloot te halen of door zeer onaangename persoonlijke aanvallen (zoals Patricia).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik wil het nog sterker vertellen, ook al ben ik het wel met iemand eens en de toonzetting is dermate agressief, dan nog kan me de haren te bergen rijzen.

Irene
Kleine stapjes
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Hoi Frederique,

Dat is ook wel zo, maar als ik met iedereen waar ik 't weleens mee oneens ben iets moet gaan drinken voor we elkaar begrijpen dan had ik nu waarschijnlijk levercirrose.

Feit blijft dat Melina in mijn ogen erg beledigend kan zijn in haar uitspraken en dat neem ik (en mijn vriend vast ook niet, en alle andere pre-op TS, en alle vriendjes die toevallig een TS als vriendin hebben) haar niet in dank af. En ze lijkt ook niet bereid haar mening ook maar iets aan te scherpen (ze zegt dat ze niks tegen TGs en homo's heeft, maar dus wel tegen pre-op TS met een vriendje+sexleven?) als je zulke uitspraken doet. En ook zou ik iets met haar gaan drinken of wat dan ook vind ik dit nog erg bekrompen.

Wat er tussen Patricia en jou is voorgevallen weet ik verder niet en zal me vast ook weinig aangaan. Maar wat ik al zei kan ik me goed voorstellen dat mensen erg fel reageren en zich flink tegen haar afzetten.

Persoonlijk hoef ik niet zonodig een ban dus zal me inhouden. hoop alleen dat je begrijpt (zal je vast doen) dat dingen die ze zegt erg vreemd zijn voor een post-op (ooit man, ooit zelf ook pre-op) ?

-x-
I'm Conceited. I've Got a Reason~
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

'k Snap wat je zegt. Maar desondanks: bij Melina probeer ik te snappen wat ze bedoelt (qua inhoud) en soms snap ik haar (ondanks dat ik het er vaak niet mee eens ben), bij Patricia kan ik het -echt- niet anders zien dan dat ze gewoon schrijft (ok, schreef) om een ander de grond in te boren. Dat laatste vind ik dermate verwerpelijk dat ik daar geen tijd en energie in wens te steken.

Wat ik wel bij Mila en Melina gedaan heb. En ik heb er twee leuke avonden aan overgehouden :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Nja dan zijn we 't iig gedeeltelijk eens.
Wil best proberen in te zien wat ze qua inhoud bedoelt, maar zie 't nu toch nog echt niet anders dan RUDE.

-x-
I'm Conceited. I've Got a Reason~
Plaats reactie