Ter uwer Info
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
En even voor de oplettende lezers: we hebben twee spiegels: 1 met 1 L (laatste bericht: 17 maart 2007) en 1 met 2 L'en (aanmelddatum 24-2-2008).
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
het is wel heel erg triest als we het daar ook al over moeten hebben. Ik dacht dat geloof een privé afspraak was tussen de gelovige en zhaar opperwezen van keuze, en dus "absolutely none of our business", maar klaarblijkelijk zit ik er naast. Lang leven de acceptatie en het respect van onze medemens...Irene schreef:voor zover ik weet (en voorzover het er toe doet) is ze ook geen moslima.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Hi Babette
Babette schreef
Geloof is een prive zaak en als alle gelovigen mensen in deze wereld het zo zouden opvatten en anderen die er een andere levens filosofie op na houden, er niet mee lastig vallen (particulier, groeps verband, overheden die (staats) geloof brrr... tot politiek hebben gepromoveerd), dan zag deze wereld er heel wat beter uit.
De verantwoording voor ofdat het nu al of niet geloof betreft, of een leven als TS of een levenswijze welke anders is dan verwacht wordt gezien het biologische lichaam, is persoonlijk. Niemand kan op jouw stoel gaan zitten en voor de afloop hoe dan ook, heb je hiermee tevens ook de verantwoording genomen en niemand anders.
Geloof (heeft nu een andere betekenis) dat we dit de vrijheid van meningsvormen en doen/handelen in al zijn aspecten noemen van een individu.
Die ook weet dat we met anderen leven, maar ergens moet er een basis zijn om vanuit te handelen.
groetjes Adriana
Babette schreef
Nee je zit er niet naast (denk te weten dat je dit ook wel weet) je slaat de spijker vol op zijn kop.
het is wel heel erg triest als we het daar ook al over moeten hebben. Ik dacht dat geloof een privé afspraak was tussen de gelovige en zhaar opperwezen van keuze, en dus "absolutely none of our business", maar klaarblijkelijk zit ik er naast.
Geloof is een prive zaak en als alle gelovigen mensen in deze wereld het zo zouden opvatten en anderen die er een andere levens filosofie op na houden, er niet mee lastig vallen (particulier, groeps verband, overheden die (staats) geloof brrr... tot politiek hebben gepromoveerd), dan zag deze wereld er heel wat beter uit.
De verantwoording voor ofdat het nu al of niet geloof betreft, of een leven als TS of een levenswijze welke anders is dan verwacht wordt gezien het biologische lichaam, is persoonlijk. Niemand kan op jouw stoel gaan zitten en voor de afloop hoe dan ook, heb je hiermee tevens ook de verantwoording genomen en niemand anders.
Geloof (heeft nu een andere betekenis) dat we dit de vrijheid van meningsvormen en doen/handelen in al zijn aspecten noemen van een individu.
Die ook weet dat we met anderen leven, maar ergens moet er een basis zijn om vanuit te handelen.
groetjes Adriana
Dank je wel! Lief van je! Erg fijn dat we het eens zijn! Vanuit mijn perspectief is m'n "mens-zijn" mijn basis, van waaruit ik handel. Ook vind ik allerlei verschillende opvattingen erg leuk, maar weet soms niet of dit wederzijds is... We gaan het meemaken...adriana schreef: Niemand kan op jouw stoel gaan zitten en voor de afloop hoe dan ook, heb je hiermee tevens ook de verantwoording genomen en niemand anders.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- Banned Lid
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Hi Elsie,
Door blijven emmeren over iemands uiterlijk die je nooit hebt gezien, wat hier geldt voor 99,8 % van de schrijfsters(vers), lijkt mij niet bepaald een gegeven waar je iets mee opschiet.
Blijft denk ik, de keus het over wat anders hebben of gewoon slot er op, want als iemand geen wederwoord heeft dan lijkt het mij niet meer correct diegene te betrekken in postings, zeker als het over iemands uiterlijk gaat.
groetjes
wat betreft off topic heb je gelijk, maar na 26 pagina's lijkt mij dat iemands zijn "schoonheid en passabiliteit" inmiddels wel compleet stuk geschreven is.
wel erg off topic inmiddels hoor, dit draadje ging toch over Mila's schoonheid en passabiliteit ? !
Door blijven emmeren over iemands uiterlijk die je nooit hebt gezien, wat hier geldt voor 99,8 % van de schrijfsters(vers), lijkt mij niet bepaald een gegeven waar je iets mee opschiet.
Blijft denk ik, de keus het over wat anders hebben of gewoon slot er op, want als iemand geen wederwoord heeft dan lijkt het mij niet meer correct diegene te betrekken in postings, zeker als het over iemands uiterlijk gaat.
groetjes
-
- Banned Lid