Vismarkt... een geuzennaam voor Travestie.org?
Moderator: Moderators
-
- Banned Lid
Vismarkt... een geuzennaam voor Travestie.org?
Travestie.org doet mij regelmatig wel eens denken aan mn favoriete film *Female Trouble* en dat met name, de volgende scene...
http://www.youtube.com/watch?v=ScI0xj6wcF0
(kijk het filmpje even dat weet je wat ik bedoel)
Ik zelf vind het forum hier erg leuk... juist vanwege het hoge vismarkt gehalte... wat vindt jij?
http://www.youtube.com/watch?v=ScI0xj6wcF0
(kijk het filmpje even dat weet je wat ik bedoel)
Ik zelf vind het forum hier erg leuk... juist vanwege het hoge vismarkt gehalte... wat vindt jij?
het gaat weer helemaal nergens over
Ja ik heb veel adviezen gehad omtrent enkele vragen die ik had en ik heb er ook veel aan gehad maar ik heb eigenlijk geen zin meer in posten op dit forum wat de verloedering blijft toeslaan.
Wat moeten nieuwe leden wel niet denken???
je zal maar een brandende vraag hebben en lid worden van dit forum om die vraag te posten!!!
Ik denk dat ze gillend weg lopen
Jammer Jammer Jammer
Kom meiden( vrouwen, dames, heren en vrienden) trek toch samen het forum terug uit het dal. kwestie van ff allemaal de schouders er onder zetten.
Ps ik heb niet gestemd
Ja ik heb veel adviezen gehad omtrent enkele vragen die ik had en ik heb er ook veel aan gehad maar ik heb eigenlijk geen zin meer in posten op dit forum wat de verloedering blijft toeslaan.
Wat moeten nieuwe leden wel niet denken???
je zal maar een brandende vraag hebben en lid worden van dit forum om die vraag te posten!!!
Ik denk dat ze gillend weg lopen
Jammer Jammer Jammer
Kom meiden( vrouwen, dames, heren en vrienden) trek toch samen het forum terug uit het dal. kwestie van ff allemaal de schouders er onder zetten.
Ps ik heb niet gestemd
-
- Forumdiva
Ik onthoud me zelf ook van stemming. De laatste tijd wordt het forum door een aantal mensen bewust "vervuild" in mijn ogen. Wat de reden daarvan is wat ik niet. Maar het gehalte kinderachtig gedrag zie ik op diverse punten terug komen, en ook het elkaar lekker afkraken. Nee, sorry. Ik zie het nut en doel van deze poll absoluut niet.
-
- Forumdiva
Wauw, weer iemand die nieuw is en het hele forum al gelezen heeft. En heb ik zo vaak geschreven over mijn (momenteel) labiele geestelijke toestand ? Ik heb in iets meer dan 1 jaar tijd 4 sterfgevallen gehad, waarvan 2 mijn beide ouders. Mijn zeer vertrouwde behandelaar is weg. Petra Klene is (al enige tijd weliswaar) weg bij Humanitas, maar tot enige tijd terug als ik haar e-mailde kreeg ik nog antwoord terug. Ik heb veel verloren het afgelopen jaar, mag ik dan een terugval hebben, en daar eerlijk over zijn ?
En ja, ondanks mijn labiele toestand ben ik nog steeds voorzitter van de praktijkraad van BAVO Europoort, de grootste GGZ instelling in Rotterdam.
En ja, ondanks mijn labiele toestand ben ik nog steeds voorzitter van de praktijkraad van BAVO Europoort, de grootste GGZ instelling in Rotterdam.
-
- Forumdiva
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik stem kippenhok. Compleet met de forumhaantjes Mila en haar mini me Patricia die om het luidst kraaien wie waar in de pikorde staat.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik waardeer je openheid zeer.Nannette schreef:Wauw, weer iemand die nieuw is en het hele forum al gelezen heeft. En heb ik zo vaak geschreven over mijn (momenteel) labiele geestelijke toestand ? Ik heb in iets meer dan 1 jaar tijd 4 sterfgevallen gehad, waarvan 2 mijn beide ouders. Mijn zeer vertrouwde behandelaar is weg. Petra Klene is (al enige tijd weliswaar) weg bij Humanitas, maar tot enige tijd terug als ik haar e-mailde kreeg ik nog antwoord terug. Ik heb veel verloren het afgelopen jaar, mag ik dan een terugval hebben, en daar eerlijk over zijn ?
Veel meer dan berichten waarin mensen alleen een ander afkraken en niets over hun eigen T*-beleving toevoegen...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- anjatheefee
- ForumFan
-
- Forumdiva
Dankjewel Frederique, ik vind dat dit forum meer opbouwend dan afkrakend zou moeten zijn, omgaan t* gevoelens op zich is vaak al moeilijk genoeg, om over een transitie nog maar te zwijgen. Elkaar helpen en steunen geeft over het algemeen ook een beter gevoel over jezelf,Frederique_ schreef: Ik waardeer je openheid zeer.
Veel meer dan berichten waarin mensen alleen een ander afkraken en niets over hun eigen T*-beleving toevoegen...
Groetjes,
Frederique
groetjes, Nannette
- anjatheefee
- ForumFan
-
- Forumdiva
Het komt wel weer, zolang ik de moed niet opgeef en geen domme dingen doe is het goed. Gelukkig zijn er vangnetten aanwezig, en het enige sociale contact wat ik heb is vnl de cliëntenraad, maar dat werk geeft me wel veel waardering, en dat is ook fijn.anjatheefee schreef:Ja Nannette, vervelend voor je
Hopelijk treden er beter tijden aan.