Leven als transseksueel in nederland

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik heb eigenlijk geen idee waarom dat bij niet zo is, ik ben opvallend genoeg, dat weet ik. Misschien dat iedereen waarmee ik te maken krijg zo beleefd zijn allemaal ? Ik weet het niet, maak me er ook niet druk over. Maar voel wel mee met anderen die echt gepest etc worden (of in brand gestoken zoals ook ooit iemand is overkomen).
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nannette schreef:He kom op, excuses op dit forum is weer eens wat anders :D :lol:
And now for something completely different:
Afbeelding

Niet gephotoshopped!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Frederique_ schreef:Ik word regelmatig (gemiddeld eens per 2 weken) aangestaard en nageroepen. Op zich klinkt dat erger dan het is. Op een gegeven moment wen je er aan en dan doe je gewoon je eigen ding en zet je het snel van je af. Dit soort problemen zijn nog wel eens zo groot als je ze zelf maakt. (Voor mensen die je fysiek bedreigen/lastig vallen zoals bij Petra is het natuurlijk een andere zaak).
Kweenie of dat wel zo anders is.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:
Nannette schreef:He kom op, excuses op dit forum is weer eens wat anders :D :lol:
And now for something completely different:
Afbeelding

Niet gephotoshopped!
Zo dan......jou zien we dus even niet meer...........even druk met antwoord geven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoop wel dat het 'aardige' berichten zijn :wink: :wink:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

't Is een screenshotje van een tijdje terug en ik had 0 berichten. Of jij was me misschien net voor, want die scheldkannonade in mijn privébox is ook door jullie gewist. Toch heb ik even vreemd staan kijken, wtf?
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:'t Is een screenshotje van een tijdje terug en ik had 0 berichten. Of jij was me misschien net voor, want die scheldkannonade in mijn privébox is ook door jullie gewist. Toch heb ik even vreemd staan kijken, wtf?
[Serieus mode aan] berichten in jouw prive box wissen??? ik ben niet heel erg technisch, maar volgens mij kan dat niet..........of ik moet er naast zitten [Serieus mode uit]

dat je even 'raar' staat te kijken bij een dergelijk aantal berichten, geloof ik graag.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben net technisch genoeg om te constateren dat 65535 2 tot de 16de -1 is
:-)

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

johnn schreef: [Serieus mode aan] berichten in jouw prive box wissen??? ik ben niet heel erg technisch, maar volgens mij kan dat niet..........of ik moet er naast zitten [Serieus mode uit]
Da's gek, want ik heb het betreffende bericht ook niet gewist.
johnn schreef: dat je even 'raar' staat te kijken bij een dergelijk aantal berichten, geloof ik graag.
Mwah, ik ben het zowaar bijna gewend. Op vampirefreaks, een soort van alternatieve myspace of hyves, ben ik een paar keer toprated geweest. Dan krijg je dus echt heel erg veel berichten omdat je op de voorpagina van de site vermeld staat en 1,4 miljoen leden dat zien.

Afbeelding
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Irene schreef:Ik ben net technisch genoeg om te constateren dat 65535 2 tot de 16de -1 is
:-)
Uit je hoofd? Omg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

machten van twee gaan nog net :-)

Irene
Kleine stapjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Machten van 2 zijn niet zo moeilijk....
...als je in de automatisering werkt.

Zeker het getal 65535 is zeer bekend. Het is het getal dat je krijgt als je 16 bits allemaal op 1 zet. En omdat -1 in sommige getalsnotaties ook alleen maar enen zijn zou die 65535 die je zag een "programmeerfoutje" kunnen zijn... (Had je toevallig daarvoor een bericht gelezen? 't Zou kunnen zijn dat door een programmeerfoutje een tellertje net 1x te vaak -1 gegaan is - en daardoor negatief geworden).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ja, ik had net een bericht gelezen en beantwoord en toen ik weer uit mijn privébox kwam, tadaa, heul veul berichten. Ik weet dat het een bug was, maar blijf het leuk vinden.
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

errrug off topic dit
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Elsie schreef:errrug off topic dit
Net als jouw opmerking elsie :P

En nu die van mij er ook nog bij.
:evil:
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

De forumstatistiekensoftware schreef: De gebruikers hebben in totaal 65656 berichten geplaatst
Jeu, dat is dus meer dan 2 tot de 16e (-1? of +1? :o )

Sticky
Plaats reactie