Veranderd je gedrag als je hormonen slikt?
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik gebruik Estradiol 50 van Apothecon...
'k Zal de apotheek over een paar week eens vragen om iets anders...
Groetjes,
Frederique
'k Zal de apotheek over een paar week eens vragen om iets anders...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ik heb me laten vertellen dat het vu personen boven de 40 pleisters voorschrijft omdat die minder belasten zijn voor bepaalde organen.Jamie schreef:Waarom plakken jullie bijna allemaal pleisters?
Ik dacht dat bijna iedereen Progynova of Estrofem slikte tegenwoordig?
Ik slik al jaren Progynova 4 mg en de dosis is laatst verhoogd naar 6 mg. Is dat abnormaal dan?
Groetjes Helen
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat klopt: pleisters en gels zijn beide minder belastend voor de lever dan pillen. Maar er zit op dit vlak in principe geen verschil in pleisters of gel: beide worden via de huid opgenomen.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Forumdiva
Ik ben 47 en gebruik nog steeds pillen. Nu weten ze ook dat aversie heb tegen pleisters oa gekregen door de morfinepleisters die ik gebruikt heb. Ik heb een maand geleden een mail gestuurd aan dr. van Trotsenburg of het niet beter was om op implantaten over te gaan, maar hij mailde mij terug dat dat altijd nog kan, en het verschil met de pillen niet zo groot is. De implantaten zijn ook minder belastend, alleen nadeel is als je evt geopereerd moet worden of bv bedrust moet houden.
-
- daar ben ik weer
Wel kan zeggen vanmezelf dat men hormonen me enkel agresiever hebben gemaakt, voorheen zou ik mezelf niet verlaagd hebben tot dat niveau, maar sinds ik die rommel toegedient kreeg wel.
Nu mischien dat dat hetgeen is die hormonen moeten doen, maar herken mezelf als voorheen soms nietmeer.
Nu mischien dat dat hetgeen is die hormonen moeten doen, maar herken mezelf als voorheen soms nietmeer.
het leven is een slaap, waar de liefde een droom is
-
- Forumdiva
-
- daar ben ik weer