Karim of Kanhai?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
tvcathy
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: vr aug 23, 2002 1:01

Karim of Kanhai?

Bericht door tvcathy »

Een vraagje. Dit jaar kan ik het OLVG terecht voor de geslachtsoperatie. Daar werken de chirurgen Karim en Kanhai. Omdat ik ze allebei niet ken en mij afvroeg door wie ik mij het beste kan laten opereren, vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die met een van de twee ervaring heeft en/of mij meer kan vertellen over hen, waarom de een bijv. wel en de ander niet. Alvast bedankt.

Groetjes,
Cathy
(let vooral niet op de “tv” in mijn nickname)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Hallo Karim is degene met de meeste ervaring, en nog opgeleid door dr. Hage, de beste chirurg die Nederland ooit gehad heeft, stond ook wereldwijd op hoog niveau eind jaren '90. Maar dr. Kanhai is zeker niet slecht. En dr. Karim doet relatief weinig operaties vanwege problemen met een oog. Ik weet niet hoeveel operaties hij nog doet per jaar, maar hij heeft mij verteld niet veel. Ik ga over enkele maanden nog een keer op controle bij hem. Ik ben in augustus afgelopen jaar door dr. Karim en dr. Hage geopereerd voor een correctie.
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Karim is degene die mij onder handen heeft gehad...
Hij doet zn werk goed alleen laat hij de clit wat groot...dit is bij mij in een correctie verholpen...Ik kan het OLVG en dr Karim van harte aanbevelen
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Vicky_ schreef:Karim is degene die mij onder handen heeft gehad...
Hij doet zn werk goed alleen laat hij de clit wat groot...dit is bij mij in een correctie verholpen...Ik kan het OLVG en dr Karim van harte aanbevelen
Ik weet niet wanneer jij bent geopereerd Vicky, maar sinds begin 2007 doet dr. Karim nog maar weinig operaties vanwege een oogprobleem, dr. Kanhai doet de meeste bij het OLVG (volgens dr. Karim himself enkele maanden geleden.)
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Ik ben geopereerd op 19 december 2006..En ja het klopt want hij heeft erna maar 1 controle bij mij gedaan omdat hij voor de rest ziek was.
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Plaats reactie