Nieuwe profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dollie, voor als je terugkomt, ik sluit me helemaal niet van de buitenwereld af hoor en ik doe ook mijn best er zo passabel mogelijk uit te zien als ik de straat op ga. Ben helemaal niet bang voor herkenning op deze site, als iemand die me kent deze site bezoekt hebben we misschien iets om over te praten.
Ik echter niet zo zeer geinteresseerd hoe een ander er uit ziet, daar denken we dus verschillend over. Als iemand geen foto bij haar profiel zet maar een leuk verhaal vind ik dat ook prima.
Zelf heb ik weinig met de profielen (bekijk ze zelden) en houd de mijne nauwelijks bij (staat wel een foto bij trouwens).

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

't Is misschien ook net wat je belangrijk vindt en waar je naar zoekt. Kijk maar naar mijn profiel: ik heb er uiteindelijk wel een foto opgezet, maar gezien mijn verhaal zal duidelijk zijn dat mijn uiterlijk niet voorop staat in mijn transitie. En dus ook dat de foto niet het belangrijkste onderdeel van mijn profiel is.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Ik ben weer terug

Bericht door Dollie »

Irene , je schreef "als iemand er een goed verhaal bij zet vind ik dat ook prima".. alleen , met mijn kritiek doelde ik meer op gasten die zelfs dat niet doen , 20 woorden nietszeggende tekst, daarin nog 10 taalfouten, leeftijd onbekend,geslacht onbekend , geb.datum onbekend woonplaats onbekend, en zoiets moet ik " in zijn waarde laten"??? Dan moet ik eerst de waarde ervan kunnen ontdekken, en die is er niet , overigens zijn dat soort profielen meestal na enige tijd, soms een paar uur later alweer verdwenen. Het was nooit de bedoeling dat ik individueel van ieder die geen foto plaatst wilde weten waarom niet.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Gewoon iedereen in zijn of haar waarde laten Dollie, al was het maar voor je eigen gemoedsrust.


Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Voor sommigen is het al een hele stap hierheen te komen en voor zichzelf te ontdekken dat ze T zijn. Misschien dat het 10% van dat soort aanmeldingen is, en de rest allemaal nepperts zijn, oke, dat is dan maar zo, maar voor die 10% is het al een hele overwinning.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Er zijn profielen bij waarvan ik mij afvraag of ik die wel serieus moet nemen.Van sommige foto's val ik zowat van mijn stoel. Van mijn partnergroep raad ik geen enkele vrouw( meer) aan om hier eens te kijken, die schrikken zich een ongeluk. Je legt toch al gauw een link naar je eigen situatie en vraagt je af, zou hij zoiets ook willen doen??Dan vond ik Dirkje wel iewat vreemd, maar beter dan die gebukte 'dames' die zichzelf zo willen laten zien. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Vind uitspraken als respect hebben soms wel moeilijk dan.
groetjes elsa :-?
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Bericht door Forumwatch »

Op het voorpagina van onze site staat:
Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
Wij, als site, vinden het belangrijk om alle belevingen te accepteren en respecteren, zolang ze niet de algemeen geaccepteerde fatsoensnormen overtreden. Wij herkennen dat sommige profielen en/of foto's dicht tegen de grenzen van het fatsoen aanleunen (en dus in de ogen van bepaalde mensen ook overheen gaan). Binnen de team wordt soms profielen en/of foto's uitgebreid besproken en het kan best zijn dat wij soms -- naar beide kanten toe -- vergissen met onze beslissingen wat wel of niet toe te laten.

Wij begrijpen, Elsa, dat de meeste partners liever niet met zo een beeld van travestie willen worden geconfronteerd, en, zeker met nieuwe leden in jullie groep, is het verstandig om terughoudend te zijn. De waarheid is -- gelet op het aantal van zulke profielen -- dat het wel een niet te verwaarloze aantal is van de mensen met een T*-beleving. Maar ook belangrijk is om op te merken, dat het ook niet een overgrote meerderheid is van mensen met een T*-beleving.

Travestie.org
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Bedank voor de reaktie.
elsa :wink:
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Re: Nieuwe profielen

Bericht door Martiene »

Dollie schreef::cry: Het is nu dinsdagavond 26 sept. 2006 en ik constateer een triest dietepunt , bij de laatste 10 nieuwe profielen heeft slechts 1 hele persoon de moeite genomen een fotootje mee te sturen , overigens is dat ene fotootje zo slecht dat er niets op te zien is. Gewoonweg triest. Alsof we hier met iets illegaals bezig zijn.
Zonder verder weer een hele discussie op te willen roepen, toch nog even dit: ..........Mag iedereen die hier een profiel aanmaakt even lekker zelf bepalen of daar wel of niet een foto bij moet? Ik dacht niet dat het verplicht is toch. Het niet toevoegen van geboortedatum, woonplaats enz enz is ook geheel vrijwillig.
Je moet niet vergeten dat het voor velen op zich al een hele stap is om hier een profiel aan te maken.

Dank u. Oordeel niet opdat u zelf niet veroordeelt wordt....
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
angeliqeu
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: za nov 27, 2004 19:05
Locatie: flevoland

Bericht door angeliqeu »

ik zou wel willen maar weet nog niet hoe ik dat moet doen dus help
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat is niet zo moeilijk hoor Mazina,

gewoon via de homepage www.travestie.org links profilen kiezen en dan weer links aanmelden.

De rest wijst zichzelf

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Roos
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 20:48
Locatie: omg. Utrecht

Nieuwe profielen

Bericht door Roos »

Hoi Dollie,

Het aanmelden aan dit forum vond ik al een grote stap, maar nadat ik dit gedaan heb, moet ik zeggen dat ik mij beter ben gaan voelen omdat ik nu medemensen heb.
Om direkt meer gegevens te vermelden moet langzaam groeien. Een foto toevoegen van mijzelf vind ik dan ook al moeilijke volgende stap die je niet direkt doet. Maar zoals je ziet ook hiervoor ben uiteindelijk over een drempel gestapt.
:D
Groetjes,
Roos
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Over profielen gesproken..... er staat nu al enkele dagen een nogal provocerend profiel van "GangbangNaNcY" kan dit niet verwijderd worden??? :evil:

groetjes elsa
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nou, Elsa, volgens de gegevens werd het pas gistermiddag/avond opgezet, maar het is in ieder geval nu weg. Bedankt voor het waarschuwen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Plaats reactie